de miért pont 1975?mert már a 80tecnika is elmult 30 eves,ha a levegös a müszaki tartalom gerince akkor miért nem más idöpont.
az biztos hogy a pannonia 75be szünt meg de a classikus veteránt ne kössük hozzá. Én speciel életem egy szép szakaszát ott töltöttem ráadásul.
Itt egy érdekes dolog, amit Norbee írt. Ha lehet alu kerék az Rd kupában, akkor milyen? korhű 10 mázsás csillag, vagy ilyen modernebb turbina vagy ypvs kerék? Írtad, hogy a classic 3 évszám. Mi a terv ezzel? A haverom indulna c3-ba RD 125-el. Van 83-as ( turbina 18-as kerék) és 86 os is. Vízes. 86-ost prefarálnánk szívesen mert jobb a futómű stb. Viszont gyári 16-os kereke van elöl. Mi legyen?
erről van szó kérem szépen!ki kell igazitani azt a pár rosszul megfogalmazott dolgot,meg le kell tisztázni melyik motor hova fér bele.csatlakozom a dologhoz dimma tudja mit kifogásoltunk de azért ha nagyon belelendül épitsétek le
Tehát, hogy tisztázzuk. Az idei szabályokon nem változtatunk! Ez igaz minden kategóriára. Csak annyi megbeszélnivalónk van, hogy az idei szabályba nem pontosan, vagy hibásan bekerült részeket pontosítsuk. Pl.: fék, Class3 évjárat... Még van valami, ami nem jut az eszembe. De radikális változás nem lesz!
http://motorosblogok.blogspot....
az biztos hogy a pannonia 75be szünt meg de a classikus veteránt ne kössük hozzá. Én speciel életem egy szép szakaszát ott töltöttem ráadásul.
http://www.motorcycledb.com/Ya...
RD80 fa kerekeket cserélnék levegős RD fa kerekeire.