Személyes érintetség miatt, írok Gyarmatról. Szóban akartam de ha már felmerült....Ott álltunk Dani motorjánál. Én modtam, hogy megvárom és szólok neki hátha nem vette észre a hibát a motoron. Megjött és teljesen lelepődött a haverjaival eggyütt a láttottakon. Megköszönte és neki estek berakni egy távtartót. Te nem vártad meg hanem mentél egyenesen a Lojzihoz. Mire a Lojzi oda rendelte a motort már berakták távtartót és nem ért a villához és így elengedte, mert kijavították. Ha nem szólók a Daninak, hogy javítsák ki tuti nem engedi elindulni a versenyen Lojzi. A gáz az rám nézve, hogy a BRRC azt hitte, hogy én nyomtam fel a gyerkőcöt! És ez nagyon nem frankó! Tisztáztuk azóta ki mit csinált és tett. BRRC utánna fel is hívott és átbeszéltük. Nekem roppant fontos, hogy mi a véleménye a versenyzőknek rólam, hiszen ezeknek a srácoknak én nagyon sokat köszönhetek! Befogattak stb. Nagyon csalódott volna bennem sok ember ha én úgy cselekedtem volna mint Te. Nem mindegy ám, hogy egymásközt megbeszéljük, vagy azonnal a rendezőhöz szaladunk. Pedig nekem sem esett jól, hogy gyorsabb volt nálam, de a pályán döljön el a dolog. Szerintem.
idáig is mehetet kivéve idén a lojzi félreértett vagy rosszul leirt szabályokat, attol hogy öntöt kerékkel mész az nem jelent elönyt csak hátrány a 2*akkora suly féknél most se lehet feltenni a 6dugos
tocico nyerget meg a 320 tárcsát hozzá marad szépen a régi eredeti esetleg mz meg az uszónyerges 1 dugattyus nem ám magam elött tolóm a turbó fünyirot
már mér volt kár, nagyon sok alkatrésze belemegy a levegösbe,a kuplung is jó a ftengely is méretes bele meg a váltó is bár némi eltéres van de semmi extra.
Most akkor teljesen új szabály lesz? Hiszen ezek szerint hozzá lesz nyúlva a váz a kerék, a blokk szabályhoz is. Ha így van, borul a régi szabály. Viszont akkor én jó fékeket akarok! Érdemes szavazásra bocsátani ekkora módosítást.
Különben is a tömeg ne ácsorogjon féktáv +3km -en belül és/vagy ne lazítgasson stájerungomon
Környéken jársz fordulj be, mutatok pár újdonságot a tudomány nagyvilágából, meg átmegyünk a kerítés túloldalára a Lojzi nevűhöz, lerugdosunk pár robogót a padról asztán megválcsuk a világot jól.
na télleg van veled valami Dimma!szimplán azért kérdeztem a dolgot mert erre akartam fejleszteni egy tartalék blokkot de ha nem mehet akkor megállok és nem rakok bele több pénzt.valszeg az eddigieket is kár volt beszerezgetni,de akkor a dani mit mondhat?!az övében azt hiszem lc a blokk.
nem kell személyeskedni,talán lemered irni mibe fáj a yamaha, de nem is ez a lényeg, ha már szóba került az lc blokk, nem jelent semmi elönyt,ugyanolyan nehéz mint a másik nincs benne 7.sebb,ha az eredeti gyujtást használja az 1.6 kg szemben a ti cagiva gyujtásotokkal/mi is használjuk/ ráadásul arra fel se lehet tenni elöny abbol hogy nincs másik semmi sincs csak 1 csomo plusz meló a vázzal. nyilván ha nagyon gyors lessz és még a kisszabo száját is elkeni akkor lehetne gondolkodni, de előnye ebböl semmi nincs.
De fölmérem a helyzetet, szar mindenhol, ezt nem vitatom. Megértek én mindent. Csak próbálom szinten tartani a klasszikus motorok megjelenését. Bocsánat szeretném! De ha úgy álltok a dolgokhoz, hogy dafke azért is akkor fölöslegesen mondom.
Dióbá, nem sértésnek szántam én ezt. Le is írtam érthetően, de csak a mondandom egyik felét értelmezték. Ezzel megint csak nem tudok mit kezdeni. Ha annak veszik akkor annak veszik. Eddig sem igen kedvelt a társaság túlzottan. Pedig nem adtam rá okot. Most legalább van miért utálkozni. Ha valaki mást csinál vagy másként vélekedik dolgokról akkor azt utálni kell.
Azt még azért elmondanám, hogy aki vérig sértve érzi magát az nézze meg a Mészáros Sanyi álltal rólam készített montázs képet amit brezova után csinált és olvassa el mit írtam a kép alá.
Szerintem Gyuri bával kibaszhattak a jedó ügyfelei, 'szt azé ilyen agresszív kismalac. Taszíccsátok a padlóla!
Lenne egy konstruktív javaslatom: mindenki összeírja mi nem teccik a másik verdáján, ezeket az észrevételeket összegezzük, szabálykönyv készül bálőlé és máris meg van oldva a próbléma. Minden motor kajak illegál lesz, nem kell odakocsikázni, meg nevezést fizetni, meg hupákolni kőőőrbe-kőőőrbe az aszfalton a sok rosszarcúval.
Faszom, még csak november közepe van ti meg már most jáccátok a segghülyét. Fakerék vagy pálcikás, nem kurva mindegy? Őskövület legyen és kész. Pl. semmi rosszat nem tudok felfedezni a pancsis témában. Eredeti váz, blokk, hengerek, mi kell még? Tézé az eleje, na és akkor mi van? Az olajkályhámé meg RG250, BMW kerékkel (tiszta ciki), tessék nyugodtan kióvni, attól még jól éreztem magam (csak a kiccabót kéne valahogy semlegesíteni).
kicsit nem vagyok itt és máris áll a bál kérem a segitő szándékkal nincs baj sose jason de valahogy nem sikerül jól a társaság tudomására hozni mit is akarnál igazán és igy könnyü piszkálódásnak venni az meg köztudomásu hogy a pannoniás társaság nagyon ortodox nézeteket vall a saját dolgairól akkor én meg azt kérdezném hogy az lc blokkos levegős hengeres motor hova sorolható?
és ha elolvastad volna amit irtam 76 után jött az öntött kerék,ha nagyon akarod talán honapra is meg tudom nézni de nem érdekel.
Nem fogok jawa mwg simson mz t talán de a hátsó kerék esetében ott is agályaim vannak az erőátvitelnél. Nem tudom mér zavar hogy a yamahába gyári kerék van semmit nem kell átalakina az belevaló,
abbol a as3 motorbol meg talán van annyi hogy értékelhető legyen a kat de akinek van az nem megy vele azt akkor annyi.Nem méred fel a lehetöséget kishazánkba 2012-be csak beszélsz.
tocico nyerget meg a 320 tárcsát hozzá marad szépen a régi eredeti esetleg mz meg az uszónyerges 1 dugattyus nem ám magam elött tolóm a turbó fünyirot
Ha nem hőbörögsz túl sokat még kávét is megtanulok főzni, pedig hogy utálom.
Tehát képviselnem kellene az "arany közép" utat?
Különben is a tömeg ne ácsorogjon féktáv +3km -en belül és/vagy ne lazítgasson stájerungomon
Környéken jársz fordulj be, mutatok pár újdonságot a tudomány nagyvilágából, meg átmegyünk a kerítés túloldalára a Lojzi nevűhöz, lerugdosunk pár robogót a padról asztán megválcsuk a világot jól.
Dióbá, nem sértésnek szántam én ezt. Le is írtam érthetően, de csak a mondandom egyik felét értelmezték. Ezzel megint csak nem tudok mit kezdeni. Ha annak veszik akkor annak veszik. Eddig sem igen kedvelt a társaság túlzottan. Pedig nem adtam rá okot. Most legalább van miért utálkozni. Ha valaki mást csinál vagy másként vélekedik dolgokról akkor azt utálni kell.
Azt még azért elmondanám, hogy aki vérig sértve érzi magát az nézze meg a Mészáros Sanyi álltal rólam készített montázs képet amit brezova után csinált és olvassa el mit írtam a kép alá.
Lenne egy konstruktív javaslatom: mindenki összeírja mi nem teccik a másik verdáján, ezeket az észrevételeket összegezzük, szabálykönyv készül bálőlé és máris meg van oldva a próbléma. Minden motor kajak illegál lesz, nem kell odakocsikázni, meg nevezést fizetni, meg hupákolni kőőőrbe-kőőőrbe az aszfalton a sok rosszarcúval.
Faszom, még csak november közepe van ti meg már most jáccátok a segghülyét. Fakerék vagy pálcikás, nem kurva mindegy? Őskövület legyen és kész. Pl. semmi rosszat nem tudok felfedezni a pancsis témában. Eredeti váz, blokk, hengerek, mi kell még? Tézé az eleje, na és akkor mi van? Az olajkályhámé meg RG250, BMW kerékkel (tiszta ciki), tessék nyugodtan kióvni, attól még jól éreztem magam (csak a kiccabót kéne valahogy semlegesíteni).
Na megyek brümmögök még egy kicsit.
Nem fogok jawa mwg simson mz t talán de a hátsó kerék esetében ott is agályaim vannak az erőátvitelnél. Nem tudom mér zavar hogy a yamahába gyári kerék van semmit nem kell átalakina az belevaló,
abbol a as3 motorbol meg talán van annyi hogy értékelhető legyen a kat de akinek van az nem megy vele azt akkor annyi.Nem méred fel a lehetöséget kishazánkba 2012-be csak beszélsz.