Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A könyv magáért beszél.
Ok megyek fürödni:-)
Te most tényleg Dimmának akarod elmagyarázni mikortól volt öntött kerék a yamahákon?
Suzu!
Látod az évszámot a könyvön? És milyen kereke van az Rd-nek? Én erről beszéltem nem a blokkról nem a fékről semmi másról.
A másik dolog amiről beszélsz az most hogy jön ide? Először is az hogy én 20 lóerővel megyek vagy 10-zel vagy 2-vel az én dolgom megint. Ami a Zoli Guzziját illeti beszélni akartam vele kint Balassán de nem láttam őt sehol hiába voltam ott többször is a gépénél. Nem óvtam meg! Egyszerűen csak észre vettem rajta valamit konkrétan hogy a lánckerék és a lánc kidarált egy darabot a lengővillából és a hátsó telóból is. És mivel én ezt esetleg problémásnak tartottam úgy gondoltam szólok egy műszaki embernek hogy nézze meg biztonságos e az úgy. Ennyi történt. A Lojzi pedig engedte elrajtolni ezt megkérdezhetitek nyugodtan. Az hogy a versenyen nem ment végig arról már én nem tehetek! A kis lánckerék anyája esett le ha jól tudom. Viszont azért szóltam mert senkinek nem hiányzik egy esetleges ebből adódó probléma-baleset. Persze most ezért én vagyok a geci tudom, de ha bárki motorját mondjuk össze törti emiatt vagy netán a nézők közt köt ki akkor mi lett volna? Aki ezt nem fogja föl az le van sajnálva részemről.
És mivel látom nálatok sem vezet semmire az ha valakinek észrevétele van inkább hagyom az egészet a francba.
Jó, én 3 körül vagyok ott.
mehet a dandár
Egyre gondoltunk,egy időben!
Látom, tegnap előjöttek az elvonási tünetek...
Maradjatok nyugodtak mint hal a szatyorba! Tavaszra tartogassátok a harcos erőket.
- Véleményem szerint, (bár a kutttya nem kérdezett) mindenki azzal megy ami neki tetszik,csak feleljen meg a műszaki kiírásnak!
Azokat viszont mög kóóó baszélni,pontosítani,efféle nézeteltérés elkerülése érdekében.
Ez nem VB.,EB.,de Magyar OT. bajnokság lehet könnyen. Hála a MAMI-nak!
Annak örülni kell ha valaki gyorsabb nálunk (és nem óvni,befújni kell a siker érdekében) mert sarkall hogy jobb,gyorsabb motrot szegeljünk. Persze egyenes arányban a fékeket,futóművet is!
Na, léptem! Buenosz Airesz Csikánó!
gondolod nem ismerjük a saját motorjainkat, a blokk nem változott a 250-es esetében még 78-ba se csak gyengébb lett a biztositás miatt csak 27le a 125esetében is ugyan az maradt a 16 le, a 350-es meg kikerült a gyártásbol 76 után és 400-as lett. a váz se változott csak a kor dizánjának megfelelöen öntött kerekeket kapott.A futómü ugyan az maradt végig kis eltéréssel, akkor miröl beszélsz. ha jol tudom az alpokba csak 68-ig lehetne menni a p20-al
de még 75-be is gyártották söt az alkatrészekböl készült késöbbi is.
mondjuk szomoru hogy csak 23 le motorral körözöl mert a brc lacié 1 kicsit erösseb , bár nem ugy kell megelözni hogy kiovod a müszaki átvételen.
Na, úgy látom el vagytok mint a befőtt
Nem azért váltottam motort mert erősebb, hanem mert nem akarom kínozni tovább a Ducatit.
Szidtalak én téged?
Akkor te miért ültél át az erősebbre? (ez víz kontra borivás esete)
Kis esti horror:
Az egy dolog hogy tuskó vagy, ez eddig sem volt titok. Ezek szerint még ostoba is. Saját magadról állitasz ki szegénységi bizonyitványt. Mondanám hogy gondold végig, de azt hiszem ez meghaladná az értelmi képességeid.
Szerdán egy Dandár?
Én épített vázra gondoltam.
Lassan beérik az egy év munkàja ....
Szívtranszplantàció kész:)
Fogjatok le! Fogjatok le, mert megütőőőm!
Amikor adják a kört?
Sanyikém, nemaz agytérfogtodról beszélünk!
Mé kellett elmondani, hogy ötcázzal megyek! Többé nem mondom el neked, hogy nekem mekkora van!
Tegyé a hátadra egy kétméteres velencei töükröt, az elvakíccsa a mögötted gyövőt:)