Sándor, akar róla beszélni? Tessék elhinni, meg fog könnyebbülni. Elmúlik az a szorító érzés akárhányszor csak meghallja valami felsőbbrendű szerkezet hangját, igen ott legbelül a fejében, először csak távolról, majd egyre közelebbről és egyszer csak VRMMM!, aztán megint kurva sötét...
Mást nem nagyon tudol csinálni, mi is komplett gázmezőket fűtöttünk el hasonló úri huncutságokra egyszer régen amikor még gyorsan kellett a beton és még píze is volt a kuncsaftnak ilyesmire. Jáááj be régen is volt az má...
azt te tudod,de má átmegyek pia nélkül is, Reszketek a hideg miatt még 1000m2 szinezés lenne a házakon, azt nem lehet. igy a lóvé a hó alatt. Azzal vagyok elfoglalva, hogy hogy tudnám befejezni,majd fóliázok meg fütök alatta,más nem lessz. Most a motor le van huzva egyenlöre, ugy is lessz 1 hét szünet belehuzunk,van fütés a mühelybe, alabor a pincébe meg fütött. Csak idő kedv kérdése.
Apa, bella italia már júliusban elkészült, azóta már az Evo2 -es verzión dolgozunk, fluxus kondenzációs hengerfejekkel. Közben szétromboljuk a CB-t is, mert az meg továbblép a negyedik dan -ra gravitáció kompenzációs megoldásokkal. A rövidebb szünetekben talpra állítjuk a 24 órást + az RS-t csak úgy, valamint levezetésképp pár ucccai fost felgyorsítunk mert miért is ne, ha már úgysincs meló. ÉS tegnap új plojekt kódot indítottunk, úgy híjják "B terv", az apropója, hogy az Attila ne unatkozzon Classic 3 -ban valamint a póveretlenített fűkaszák egóját is helyre kell pofozzuk valami traktor szerűséggel. A cél a minimális energia és lóvé befektetéssel maximális hatás elérése. Eddig 160 euróba fáj és ma már be is indult! Azt találtam ki, hogy teletankolással együtt 500 eurónál megvonjuk a szponzori támogatást a projekttől 'szt onnantól olggggya meg egyedül (vagyis kap 3 flexkorongot, olajat, meg két gumit). DE a lényeg, hogy mindemellett is találunk majd alkalmat és renceresen kacagunk a Füves gyerek vergődésén, amint rimánkodik majd: "májsztró, rendben a karácsony kicsit optimista volt, utána meg váratlanul kurva hideg lett a műhelyben, nade május van, hol a verdám?"
Na, aztán tessék jó alaposan megsértődni, hogy legyen mit lerendezzünk alkohollal, ami mikor is lesz?
Árpitól a két Daineset (kb 93) Fácán és Bori vette meg, aztán Fácán még vett 1 Kushitanit is (talán a Salzburgringi láncszakadósat), ami asszem később Pistikéhez került. De lehet mindkettőt megvette, mert később az öccsétől vettünk Vincze Sanyinak is egyet. Az Árpi félék is mind ronggyá voltak szaggatva, egyszer elvittük az egyiket a Brno-i VB-re, hogy majd a Dainese serviceben megcsinálják ...
Ez akkor volt amikor a "Petróék" csapatából valakik részegen elvették a mintajegyeket az árustól és azzal mentek be ...
Meg volt mikor lekéstük a Hringi edzést és már csak az autósok mentek, Fácán kiremegte, hogy a végén mehessünk még pár kört. Aztán mikor beöltöztünk és Cserkúti meglátta Fácánon az Árpi rongyos ruháját, azt mondta, hogy látom elég sokat esel, inkább ne menjetek be ...
eztet se értettem kristály tisztán, ha replikával megyünk/homályositson már fel valaki/ az a gyári másolata,
vagy nem? Akkor miért nem lehet ftárcsás mivel volt a yamahánál ilyen versio rd56 cimszóval. És ha valaki olyan replikát akar.!
Mé azok nem azé köröznek a pályán? Aszittem darabja 5 pont és úgy jön össze a futamon szerzett pöttyök száma... Kisdió is csak azé nem kapta meg a jackpotot gyarmaton, mer ha az attakoló is padlót fog, az renonsz
Egyszer regen,amikor valtoo vezetovel nyomtuk az mz t,nevezett T.I.kvalifikalta magat a 2-3.sorba,a versenyen mar nem T.I. ment a motorral .A pilota visszacsere mar bonyolultabb volt,bar mindket szemely hb s ruhaban volt ,de ugy beszeltuk,h az orvosi letesitmeny elott lesz a visszacsere,de valtozott a forgatokonyv.Meg jo,h sotet plexi volt a sisakon,de full levagos volt,h bejon az 1. helyezett,leszall a motorrol,sisak rajta,plexi lent.Meg jo,h T.I. a dijkiosztora kicst meglocsolta magat
Az jo futam volt,mi Dagi?a Bregyo all egybol kiszurta,h mintha vki mas menne a motorral
Na, aztán tessék jó alaposan megsértődni, hogy legyen mit lerendezzünk alkohollal, ami mikor is lesz?
Ez akkor volt amikor a "Petróék" csapatából valakik részegen elvették a mintajegyeket az árustól és azzal mentek be ...
Meg volt mikor lekéstük a Hringi edzést és már csak az autósok mentek, Fácán kiremegte, hogy a végén mehessünk még pár kört. Aztán mikor beöltöztünk és Cserkúti meglátta Fácánon az Árpi rongyos ruháját, azt mondta, hogy látom elég sokat esel, inkább ne menjetek be ...
Vállalkozó szellemben nem volt hiány akkoriban
vagy nem? Akkor miért nem lehet ftárcsás mivel volt a yamahánál ilyen versio rd56 cimszóval. És ha valaki olyan replikát akar.!
Az jo futam volt,mi Dagi?a Bregyo all egybol kiszurta,h mintha vki mas menne a motorral