Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért írtam, hogy nem sértésnek szánom. Az meg hogy te mikor mit szereltél nem igen érdekel ha most hülyeséget akartok csinálni..már bocs. A 175-ös dukim meg egyáltalan hogy jön most ide?
Én csupán annyit javasoltam hogy inkább probaljatok megmaradni a klasszikus megjelenesnel. Ennyi. Csak egyszer jusson eszébe bármelyik embetnek hogy külföldre megy a gépével, és majd nem fog tudni indulni. Mert nem engedik.
Hogy is mondjam... Nem akarok én beleszólni csupán egyértelmű dolgokra próbálom fölhívni a figyelmeteket.
bakker azokat a csotány p20se éred utol se a lecsot se a danit de még a kisdiot se.
én azt hiszem a tavalyi és az idei motor is megfelelt annak a követelménynek hogy replika. azért irtam a +60ccm-met mert 175+60 az 235ccm az a guzzi annyi!
A motorversenyekröl meg nekem ne tars oktatást mert már akkor szereltem a speciálokat mikor meg se születtél. Az hogy mi épül az legyen a yamahások gondja,ha probléma van azt elsösorban az rd-sekkel beszéljük meg.!
Mer bisztos vol vagy öccázas a motorod D:)
De csak gyarmaton! Barátom! Volt ott egy kertész ombre ha jól emlékszem az mintha valahogy eléd keveredett mindig azzal a pici motorral....Ismerem, nagy vaddisznó lesz belőle ha egyszer beérik meg a feje lágya.
Te kifpgásolsz sértegetést (amikor nem volt) de azért lecsótányozod a huszasokat..
szeirntem ezt meg kellene beszélned Lecsóval, Ölbeivel, Danival akét Lacibácsival satöbbi.
A Tipus megjelenése számít nem a konkrét példány gyárátsi ideje.
Egyébként meg a motorsport sosem volt és nem is lesz a szegények sportja...sajnos. És ha egy Eigner Peti vagy Mogyorósi mg tud építeni egy normális classikus fazonú Yamit akkor ti is megtehetitek.
ÖÖÖ hogy is volt az a nem értem utol a yamahát? Hányan is voltatok Balassán Yamisok? Csak 1 ment előttem, a többi mind mögöttem volt Barátom. És egyébb iránt itt jegyezném meg azt is hogy az én motorom mindössze 23 lóerős volt, lemértük. Szóval hagyjuk ezt a mégsem értem utol a yamit dumát inkább, én se sértegettelek téged. Persze hogy nem érek utol egy olyat ami kétszer annyi lóerős mint az enyém és aki rajta ül az sokkal jobb pilóta mint én. Ráadásul a Guzzi 230 köbcentis nem is 250. Én csak hobbysta voltam világ életemben ember! Viszont igenis védem a veteránokat hogy ne csótány kategória legyen. És ezt a p20 kategóriát is ....ne is említsük inkább. minden megbecsülésem azoké akik ennyi tudást időt pénzt bele ölnek egy pancsiba és ilyen jól mennek bele de akkor is ez csak egy csótány kategória.
pont ezért lessz a jövö évi szabályokba modositás legalább is az rd-nál az olasz kütyük meg azzal mennek ami nekik tetszik.
lehet 1-dül leszel mert má a p20 is tárcsás.
persze meg csak 4t 175 lehet majd menni, már milyen dobfékre gondoltál a nyitrai pista 2000eu ra.? A yamahának jó a tárcsa is
a másik a levegös a megkötés és az AS3-mat elég rég gyártották.
azt amig gyártották homolog, a blokk a meghatározó. De nem értelek
Mindig van kifogásod nem hogy örülnél hogy van verseny. Tavaly sok volt a 350 ereje amikor 1 katba mentetek, most 100ccm mel kisebb a motor. temeg rátettá+1 hengert megfelezted az ütemet
felmelted 60ccm mel és mégse éred utol a yamahát?
várjuk ki remélem több lessz a menő 2013-ban.
én még a dobféket is vissza hoznám classba egyébiránt.
A class időhatár 75 barátom! Csak a class 3 86 vagy mi...
márszóval, hogy bőven a class időhatáron belül 1978 ban jött ki fakerékkel.
Kevéssé találom logikusnak, hogy másik kereket kelljen vennem, jiszen így jött ki a gyárból az enyém.
Ez a fakerék tiltás, kb annyira reális, mint, ha P20 nál a vashengert tiltanák meg.
Persze hogy sokba van, de mi nem manapság! De azért most megragadnám az alkalmat és elmondanám csupán a félre értések elkerülése végett. Én sem vagyok "gazdag". Persze relatív-kinek mi a gazdagság fogalma. De én is fizetésből élek és teljesítem mindazt amit teljesítek Konkrétan keresek átlag 120-at havonta és ebből finanszírozok mindent a versenyeket, motor építést-javítást licencet mindent. Szóval csak azt akartam mondani, hogy megértem a tényállást hogy mindenki szűkölködik, vagy legalábbis majdnem mindenki, de pont ezért lehet hogy sok gép ami már megvan nem másik kellene helyette mondjuk fél misiért hanem inkább csak egy másik kerék bele és voala máris kész a gép ami úgy néz ki ahogy ki kell neki.
a szabónak is van 25-se fakerekes de meggondolja hogy épitsen belőle motort, mert hogy 1-200e simán rámegy.Hiába van motor
ha a lényeg nincs meg hozzá,mondjuk mzoli is ezért nem vette elő
és nem tud menni hiába is szeretne. Arrol nem is beszélve, hogy azért ha összeadod a versenyekre nevezésre licencre alkatrészre
elköltött anyagiakat az nem kevés add össze neked mennyibe van/összeségében. Az öregszabóval
lazán tudnánk csinálni 1 értékelhető rd kupát mégis csak 2 motor megy ha az öreg is ráül. Ebböl adodik hogy anyagiakban erösen le vagyunk maradva. Lehetne 125 kupa is ha lenne induló, mert motor 25-ös van,csak más nincs, és akkor lehetne vitatkozni hogy mehet e a fakerék vagy csak füzöttel lehet indulni.
Ezekre a kis pályákra elég egy 25ös is. Azt is lehet élvezni és kevésbé veszélyes mint egy 60-70 lovas 350-es. Az egy nagy pályán jó mert élvezi az ember az erőt is, de ezeken a kis pályákon...konkrétan ha a fiad felülne egy 125-ösre szerintem max 2 másodperccel menne kevesebbet bármelyik pályán mint a 350-nel. Amúgy meg van a Darónak is 125-öse, csak arra vár a gép hogy legyen kategória és valaki ráüljön. Íg már ost itt kapásból 3 125-ös. És van még más 125-ös is pl Szűr Bélánál a Malanca amit én építettem. De van ilyen gép a Sándor Balázsnál is vagy a Szokolics Lacinál. Szóval egy 125-ös mezőnyt szerintem össze lehetne szedni.
Aszem akkó le kell eresztem valamelyik kereked :)
( de lehet, hogy Főgecó módon, astájerungizét csavarom ki D:)
Csak 4 induló alatt nem értékelhető még egy kupa sorozat sem.de nekem is van 125,szóval mérkőzhetünk:)
Azé megy az még ilyen amatőrrel is.
http://youtu.be/FLq3Be0xPlo
Éppen lekörözik természetesen
Viszont, aki összerak egy 125 öst, még ha nicns is iylen kategória, simán hívhatja magát "veterán spec 125 bajnoknak" mivel esélyesen egyedül menne D:)
Nekem határozottan az a tervem hihi:)