pont szoba került a serfi nem cz vázban volt a vas azt mégis jó mert menni akart nem egy aprillia vázba tette bele ami forditott villás központi rugos, miért nem jó egy rd másik váz ha azon kivül hogy másé de korhü ez pl mami kupa euring hungaróring balassa
vásárolnék rd 250v.350-et.75.-84-es évjáratig.
üzemképesen és széria közeli állapotban volna megnyugtató.
papírokra nincs szükségem,hobby célra szánom.
állaga nem számít.
Lecsónak is mintha feljevított iti (etz) telója lenne elöl, oszt nem fáj senkinek, hogy nem annyira 75 előtti az alkatrész.
Ezt zöldség is volna megkövetelni, hiszen sok évjárat amik jobban hozzáférhetőek egyszerűen kiesnének mint lehetőség, ez meg megint a mezőnyt csökkentené.
Vasváz csőből, légyhűtés, korhű kerék, korhű fék,köbcentihatár, jóccakát.
nézd má meg mibe kerül azebayon 1 200nagyobb dobfék,nem véletlen hogy a p20ba is tárcsa került mert legalább meg tud állni.
Nem tudom olyanokat javasolsz ami ebben az országban jelenleg nem elérhetö.
Az öregebb yamahák is 100 felett kaphatóak azt belemegy még 300
400 tárcátol függöen 1 idom garnitura má 80 azt festeni matricázni
a két kerék gumival spanyol felnivel átfüzve 100, blokk generál
100 talán kijön aproságok gyujtás 200eu lanc kormánylökésgátló
jó hátsó gátló a koni 325 eu plexi és még kva sok meló. És erre még dobfék 300-400euró akkor az má minek.
Én ugye eredetileg azt bátorkodtam megvilágítani, hogy némileg faramuci volna, ha nem lehetne öntt kerékkel menni, amikor ez úgy volt gyári, ráadásul csak hátránya van, mert ezek a korai öntöttek nehezek mint a sár.
Tárcsafék ugyan ez, a koraii tárcsafékek nemigen fognak.
Nekem is jobbna tetszik a küllős, csak az nem tetszik amennyibe kerül:)
(ami körhű)
Lehetne mz kerék, az olcsó, de akkor meg az ésszerűség mellett a logika is csorbát szenvedne, hiszen a saját (szar) öntött kerekével nem mehet(ne) egy 20 évvel későbbi márkaidegen kerékkel meg igen.
Ez így sem nem ésszerű, sm nem logikus.
Talán úgy volna jó megfogalmazni, hogy: "körhű kerék, korhű fék"
tehát:minden tisztelet a tiétek, hogy a sok munkával és pénzböl, összetákolt szaraitokkal"csotányokkal"összebuherált kategoriátokkal.....de nem akartal megsérteni!
ha nem lenne csotány p20 meg fakerekü yamaha,meg mz, nem lenne mami kup!mehetné rijjekkába.ott minden motor olyan ami neked teccik!itt ezek vannak,ezek épülnek,erre van pénz!vagy má erre se.
a serfit konkrétan azé hajtották el mert jáwa vázba volt czetka.
ez is jó példa arra mert senki nem kötözködött vele itthon,mert mért is csöváz acélbol meg levegös blokk azt annyi.
Ha ugy gondoljuk hogy elmegyünk 1 alpokra akkor oda olyat csinálunk ami oda jó,meg hát ott indulni több költség jóval mint itthon,de a brc is tárcsával megy oszt még nem hajtották de a fögecot se. Csak oda kéne figyelni.
Hát, akkor hogy egyértelműen fogalmazzak, bekaphatod a faszt. Remélem nem érzed sértésnek, mert nem annak szántam, csak néha sarkosan fogalmazok, hogy egyértelmű legyen, mit akarok mondani.
Mondtam hogy nem sértésnek szántam! A ti szabályaitok a ti kategóriátok. És minden tiszteletem a tiétek ahogy már írtam az elvégzett jó munka miatt, de akkor sem olyanok ezek a gépek mint amilyenek régen voltak, és tényleg csupán annyira akartam, rávilágítani hogy ebből még adódhatnak konfliktusok. Nem itt hanem ha tényleg valaki ki akar menni egy külföldi versenyre mondjuk. Emlékezzetek csak vissza mit mondtak Serfőző barátunknak tavaly Slovákiában. Elhajtották mint a pinty! Szerintem ez senkinek sem hiányzik. És ha megtartanánk egy nagyjából olyan szabályzatot amit a nemzetközi versenyekhez jobban igazodik egyszer talán még eljuthat oda ez az egész hogy kis hazánkat nagyobb számban képviselhetnénk anélkül hogy kinéznek minket onnan.
És ha már az első fékről van szó és vannak itt olyanok..mert vannak akik régen is szereltek akkor tudjátok hogy pl az öreg honda dobfékek fenomenálisan jól fognak. Ezt tapasztalatból tudom mert van egy öreg holndánk és mentem vele nem egyszer. És az nem 2000 eurós fék.
Én még egyszer konkrétan elnézést kérnék mindenkitől, tényleg nem sértésnek szántam , csak néha nyersen fogalmazok azt meg csak azért hogy egyértelmű legyen amit mondani akarok. Viszont a nyilvánvaló tényeket is figyelembe kéne venni legalább néha.
szépek a motorjaitok,biztosan sok fotot megnéztél nemzetközi oldversenyekröl!és biztosan sokat mész is!a kinaik is jol kopiroznak .remélem sikerült megsérteni!
üzemképesen és széria közeli állapotban volna megnyugtató.
papírokra nincs szükségem,hobby célra szánom.
állaga nem számít.
30 401 57 17,v mail-t légyszi.
kösz.
csinok egy bérmotort az ugyis csak x be mehet
holnap megyek a méhecskébe
Ezt zöldség is volna megkövetelni, hiszen sok évjárat amik jobban hozzáférhetőek egyszerűen kiesnének mint lehetőség, ez meg megint a mezőnyt csökkentené.
Vasváz csőből, légyhűtés, korhű kerék, korhű fék,köbcentihatár, jóccakát.
de ez 1 soros aprillia.
Nem tudom olyanokat javasolsz ami ebben az országban jelenleg nem elérhetö.
Az öregebb yamahák is 100 felett kaphatóak azt belemegy még 300
400 tárcátol függöen 1 idom garnitura má 80 azt festeni matricázni
a két kerék gumival spanyol felnivel átfüzve 100, blokk generál
100 talán kijön aproságok gyujtás 200eu lanc kormánylökésgátló
jó hátsó gátló a koni 325 eu plexi és még kva sok meló. És erre még dobfék 300-400euró akkor az má minek.
Tárcsafék ugyan ez, a koraii tárcsafékek nemigen fognak.
Nekem is jobbna tetszik a küllős, csak az nem tetszik amennyibe kerül:)
(ami körhű)
Lehetne mz kerék, az olcsó, de akkor meg az ésszerűség mellett a logika is csorbát szenvedne, hiszen a saját (szar) öntött kerekével nem mehet(ne) egy 20 évvel későbbi márkaidegen kerékkel meg igen.
Ez így sem nem ésszerű, sm nem logikus.
Talán úgy volna jó megfogalmazni, hogy: "körhű kerék, korhű fék"
ha nem lenne csotány p20 meg fakerekü yamaha,meg mz, nem lenne mami kup!mehetné rijjekkába.ott minden motor olyan ami neked teccik!itt ezek vannak,ezek épülnek,erre van pénz!vagy má erre se.
ez is jó példa arra mert senki nem kötözködött vele itthon,mert mért is csöváz acélbol meg levegös blokk azt annyi.
Ha ugy gondoljuk hogy elmegyünk 1 alpokra akkor oda olyat csinálunk ami oda jó,meg hát ott indulni több költség jóval mint itthon,de a brc is tárcsával megy oszt még nem hajtották de a fögecot se. Csak oda kéne figyelni.
És ha már az első fékről van szó és vannak itt olyanok..mert vannak akik régen is szereltek akkor tudjátok hogy pl az öreg honda dobfékek fenomenálisan jól fognak. Ezt tapasztalatból tudom mert van egy öreg holndánk és mentem vele nem egyszer. És az nem 2000 eurós fék.
Én még egyszer konkrétan elnézést kérnék mindenkitől, tényleg nem sértésnek szántam , csak néha nyersen fogalmazok azt meg csak azért hogy egyértelmű legyen amit mondani akarok. Viszont a nyilvánvaló tényeket is figyelembe kéne venni legalább néha.
Azért szereztél egy nagy mínuszt nálam.
Ne írj kérlek semmit, mert ha ebbe belemegyünk...