hát már sokszor került szóba de
1 levegös rd blokk amig gyártották/nem biztos hogy lessz 1975 ig
gyártott blokk de 79-ig még található és ugyan az.
2
fék dob tárcsa, 250 1 tárcsa 350 2 tárcsa is lehet
3 féknyereg ellendugattyus és huzos is lehet de akkor 1 dugó
4karburátor bármi
5kerék füzött bármilyen , öntött de csak yamaha 18"
6gumi mintás bármilyen 18"
7 kipp dob tompitoval
8 gyujtás bármi
9 váz acélcső akár egyedi is /lásd MW/
10 Hátsó gátló hagyományos tartály nélkül 2db
kb ennyi
Ennek némileg ellentmond a következő (természetesen kudarccal végződő) kísérlet: a csont ugyanolyan konfigurációjú CB-t beröffentem, leállítom, kiveszem belőle, átrakom giovanni-ba és? Naugyehogynem. Természetesen a CB-ben mind a kettő műxik ohne zsanér. Érteeeed...
Mer én nem. De rohaggyon meg. Mindegy is, pár hét múlva újra próbálom és hidd el elsőre be fog röffenni. A kis geciláda.
Enyém gyári fék.72-76-ig így gyártották. Ha mást teszek fel nem fér el. Most akkor az maradhat? Alu kerékkel eggyet értek. Eredeti levegős blokkal szerelve is. Az RD kupa levegősre volt kiírva. Ha a többség támogatja a vízes értékelést is akkor részemről szintén ok. Jó lenne ha nyilatkozna más is, hogy a Dimma mester és az Old Szabó tudjon nyilatkozni. Ma este lesz a megbeszélés. Én nem tudok menni este. Ja! A váz tervezetét is támogatom mester.
Bárminemű elektronika szeret ki és be kapcsoláskor kipusztulni.
Ilyenkr rendszerint mindenféle kevéssé szabályos áram és fesz lengések keletkeznek, amik üzem közben nem.
Szóvbal teljesne normális, hogy működött-kikapcslod, bekapcsolnád nem működik.
(olasznál meg ez nem lehetőség, hanem szükségszerűen bekövetkező normális esemény D:)
Figyelj, ezek bármire képesek. Pl. giovanni(na) megcsinálja, hogy ódákat zengek róla, milyen fasza lett és hasított a ringen, minden király, viva Cuba libre! stb. Hazahozom, felteszem a padra, simogatom, becézgetem (na jó nem). És tippelj mivel hálája meg a hímringyó(ribanc)?
Bingó! Soha többet nem gyün belőle egyetlen szikra se. És ezt úgy, hogy senki egy ujjal hozzá nem ért baszodkérlekalássan. Csehszlovák elektronikája, japó trafója, kábele, gyertyája van, de azokat is elszabotálja. Iszonyatosan fos felgyújtani való romok ezek mind egy szálig. Sóval kellene beszántani a gyár helyét ahol ilyenek potyognak a szalagról. Günterék se tudják még szerintem, hogy mit vettek valójában, majd később jön csak a pánik.
Ezek a macskazabálók még luvnyát is kénytelenek külföldről hozatni ez is valami szláv maca:)
Bolognában meg jobb volna, ha maradnának a spagettiszósz gyártásnál, abból legalább nem kellene dupla köbtartalom hogy történjen is valami:)
A zene botrány. Csak azért büntettelek meg vele, hogy lássad saját kicsi szemeiddel, ha ilyen fos bolognai traktorokkal közlekednél, akkor eléd is ilyen szőke gádzsik ugrálnának mint elénk a Bazsival. Szegényt Rijekában pl. annyira kizökkentette a ritmusából egy ilyen alulöltözött elem, hogy túl korán húzott negyed gázt és már meg is volt a baj. Tudod ezekkel a stabil motorokkal vigyázni kell, mert ha elszabadul a pokoli méretű ménes... nem úgy mint a gyökér lombfújkálók, amik még átdobni is csak megragadással képesek
már én is sokat gondolkodtam rajta, van 1sor alkatrész ami nehezen vagy iszonyu drágán beszerezhető.Az ami a mostani szabályzatba le van irva az csak részben az amit tavaly megbeszéltünk,szóban . Ugy gondolom most leirva adjuk oda ha egyetért a forum és a versenyzők ezekkel. az rd letezett fakerékkel ami 2x nehezebb mint aq füzött de gombokért van és beszerelhető a fék igazad van,nem fér el minden füzött kerékhez meg máshoz sem minden munkahenger,beleér a küllökbe, és van még de leirtam.
attol még senki nem lessz gyorsabb ha nem küllös kerék van benne,
csak a negyede pénz/amiböl kevés van pláne motorozásra/
suchen.mobile.de/motorrad-inserat/yamaha-rd-250-luftgekühlt-neukirch
en-vluyn/169566608.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=4&scopeId=MB&sortOpti
on.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=26000&makeMo
delVariant1.modelDescription=RD&makeModelVariant1.searchInFreetext=fals
e&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFr
eetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatur
es=EXPORT
1 levegös rd blokk amig gyártották/nem biztos hogy lessz 1975 ig
gyártott blokk de 79-ig még található és ugyan az.
2
fék dob tárcsa, 250 1 tárcsa 350 2 tárcsa is lehet
3 féknyereg ellendugattyus és huzos is lehet de akkor 1 dugó
4karburátor bármi
5kerék füzött bármilyen , öntött de csak yamaha 18"
6gumi mintás bármilyen 18"
7 kipp dob tompitoval
8 gyujtás bármi
9 váz acélcső akár egyedi is /lásd MW/
10 Hátsó gátló hagyományos tartály nélkül 2db
kb ennyi
Mer én nem. De rohaggyon meg. Mindegy is, pár hét múlva újra próbálom és hidd el elsőre be fog röffenni. A kis geciláda.
Ilyenkr rendszerint mindenféle kevéssé szabályos áram és fesz lengések keletkeznek, amik üzem közben nem.
Szóvbal teljesne normális, hogy működött-kikapcslod, bekapcsolnád nem működik.
(olasznál meg ez nem lehetőség, hanem szükségszerűen bekövetkező normális esemény D:)
Bingó! Soha többet nem gyün belőle egyetlen szikra se. És ezt úgy, hogy senki egy ujjal hozzá nem ért baszodkérlekalássan. Csehszlovák elektronikája, japó trafója, kábele, gyertyája van, de azokat is elszabotálja. Iszonyatosan fos felgyújtani való romok ezek mind egy szálig. Sóval kellene beszántani a gyár helyét ahol ilyenek potyognak a szalagról. Günterék se tudják még szerintem, hogy mit vettek valójában, majd később jön csak a pánik.
Bolognában meg jobb volna, ha maradnának a spagettiszósz gyártásnál, abból legalább nem kellene dupla köbtartalom hogy történjen is valami:)
http://youtu.be/whoqSk4qVIg