Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

LEVEGŐSÉ NEM JÓ?
Nem is akartam felemást tenni,egy tengelyre.
Viszont, ami a 350 en van az vastagabb...
THX ! Az alap mérethez közeli gyűrűk,kis galuskával elmennk de a + 75 dugóra vennem kell gyűrűket.
Mindég lesz nálam tömény!
én privátba nyomom..
nem lessz jó ha két különböző kart tesz 1 tengelyre, a sulya se egyforma
Szerintem Prox.A jobbos a rijekai dugólyukasztós ,én be merném szerelni,a balos meg gyári.Azért nézd át őket, ne lógjanak!(A Proxnak csak a felső szemet rakta tele alamóniummal,a tűgörgőt kinyírta,a belső felület szerintem jó.)Pá,majd leisszuk!
A 86 os ,meg vasvazas volt.

ezek 87-88,a felulcsoves 89-90,91 tol v motoros volt

Asszem ki is mentek ezzel Calafatba a csiklos fakarosz busszal az eb re ,csak nem futott limitet?
Kesobb volt a felulcsoves,asszem 89 ben volt neki az alu vaz ,alul kipu?
Szinte elkerültük egymást
cserébe ezek közül tudok adni valamit vagy, valamiket!p20joci@gmai.hu
keresek ilyen ford méröt!
Asszem 86-87.Akkor voltam tag a ZMMk-ban.Szeretve tisztelt Spáth Tivadar volt a főnök.Almási Gróf lehet pontosabban emlékszik.
Mikor?

Mert 89-ben már felülcsöves volt, az biztos. Ilyesmi vázzal.
Ilyen volt.Bámultuk a deltabox-vázat. Mi van a Csövessel?Rosszul nézett ki a Neuser Lajos temetésén.
5 rugó
Mennyi az első sárvédő?
tkrj a jobbos
Csövesé felülcsöves volt. Vagy az később?
Ezt találtam! Blokkszám szerint,ilyen az enyém is.
351-1XXXXX = 1973
351-2XXXXX = 1974
351-3XXXXX = 1975
" Kétlem, hogy lenne sok különbség értéke. (Kivéve, ha van egy narancssárga 1975 RD350B, mert mindenki tudja, hogy az 1975-ös portugál narancssárga is gyorsabb, jobb futásteljesítmény és érdemes legalább $ 3000 több, mint a korábbi években. ) Vissza a nappal az új VIN számokat, kerékpárok kapott nyilvántartásba Kaliforniában, mint "év első eladott" helyett a modell év ... így miután a 1973 bejegyzett 1974 nem szokatlan ... (A régi California motorkerékpár címei úgy fogalmazott: "yr eladta" helyett "Modell év") Ez a honlap már vizsgál a Yamaha docs bemutató VIN megy vissza a hosszú utat ... de úgy tűnik, hogy kérdéseket pontosságáért közepétől 60-as és a régebbi adatokat." http://www.classicyams.com/spa...
Éééés megint igaza van a Maestronak! 350.es!
http://www.aircooled-rd.com/de...
de lényegtelen.
tévedésbe vagy a 352 az a zrd250A vagy 1 évvel késöbbi az 522 blokkszámot viseli, az 521-és 351 az 350es
Ez egy 351 blokk. Tehát, 250 ccm., tsak 350ccm. hengerek vannak rajt.