A múltkori 6 órás átlagtartó verseny volt, verseny klub tagoknak Mindenki saját tempóját diktálta. Átlagtartó veterán versenyek a veterán szövetséghez tartoznak. MAMS-nak semmi köze ezekhez a rendezvényekhez. Ebben profi az FMBK ezért kértem meg őket. Visegrádot is ők rendezik. Persze mindenre figyelni kell, nehogy gond legyen.
szokott lenni az egyik évente megrendezett simsonos találkozón "gyorsulási verseny"
ezt a borzasztóan szabálytalan eseményt, egy kemping, hátsó sarkában rendezik egy 124 méter "hosszú" egyenesben.
(megnéztük gugliörszön)
ebben a 124 méterben benne van a rajt, a cél, és a fékezésre szánt rész is.
Namost, jó 6 évvel ez előtt, a szervezők kaptak egy telefont a megfelelő hivatlból, hogy ők kurvára fel lesznek jelentve az illegális gyorulási verseny miatt.
Próbálták elmagyarázni ennek rettentően szabálytalan dolognak a súlyát, hogy zömmel mind a 3.6 loerővel fognak ottan szabálytalankdni, és hogy nemár..
A hivatal hajthatatlan volt, akkor el lett neki mesélve, hogy lesz ökogyorsulás (motortoló verseny) Lassúsági verseny, sőt, még fogyasztási verseny is (kinek megy messzebb elzárt benzncsappal) hogy akkor egyúttal a másik három miatt is jelentsenek fel, pereljenek be.
Nagyon vicces volt.
Nézz utána a jogi háttérnek, mert nem ennyire egyszerű.
elvileg már az is tiltott verseny, ha öten véletlenül öszetalákoztok egy pályán, és egyszerre elrajtoltok.
Ha meg bármi módon jegyzitek az eredményt, akkor pláne.
Tök nevetséges, de ez van, a hivatal minden eszközzel akadályozni ygekszik mindent ami tömegsport jellegű esemény volna.
Persze, rá lehet fogni mindenféle hajánál fogva előrángatott mondvacsinált baromságra, ezt is tesik rendszerint. Eközben például a németeknél aki ugye elvileg kockafejű szögletes nép lennének, mndenféle versenyenekt rendeznek.
Az ottani kismotorosok mindenféle áruházak parkolóiban helyi városi támogatással rendszeresen rendeznek versenyeket, ott a szövetség nem akadályozza, hanem segíti az iylesmit, nem is szokott baj lenni.
Nálunk meg jól körülhatárolható érdekcxsoportok kerezstbetesznek minden kezdeményezésnek.
(az volt a legkirályabb, amikor kakucson t.né megfenyegetett pár mz kupást, hogy visza lesz vonva a licencük, mert ők ottan tiltott versenyeznek.Eközben semmi más nem rörtént, mint páran összebeszltek, és kimetek edzeni egy mezei pálynapon)
Az egyetlen megodás, hogy nyilvánosan megbeszéljük, hogy hol lesz, de, hogy mikor azt csak kör-mailban tudatjuk az érdekeltekkel és akkor fújhatják
Tiszta szánalmas, hogy amit tőlünk nyugatra teljesne legálisan meg lehet csinálni, azt ithon sunyizva titokban kell megszervezni.
Hali
Elárulod miért nem jó a gyári 75-80-as?
Tudtommal te nem használsz alapjáratot, szóval akkor az nem alapjárati fújóka hanem "slow jet" Egyébként azt meg pláne felesleges gyártatni mert jó a gyári, hisz ott van az állító csavar.
Igen. Erre már gondoltam én is. Év eleje talán jobb lenne. Tesztnek sem utolsó volna. 2-4 órás. Bejáratás stb is megvolna...Akár egyedül is mehetne a versenyző.
A pálya az pénz kérdés! A 6 órás is anyagiak miatt volt Brezón. Ha azt nézzük akkor a legnehezebb pálya, igazán kihívás. Szerintem. Az időtartam 4-8 óra volna a jó, de ezt eldönthetik a versenyzők. 1 motor minimum 2 versenyző. Költségek is eloszlanak kivéve, ha úgy jártok mint én Annyi közöm van a dologhoz, hogy kitanátam, szóltam az FMBK-nak elvállalnák -e a rendezést, hozok némi szponzort. Ha van érdeklődés nem 5 motorra gondoltam, hagyományt is lehetne csinálni belőle és szívesebben támogatnák.
Eddig csak olvastam...
Nem sok kedvem volt meg se mukkanni...
-De mán eemút!
Egyzerűen nem értették, hitték is, meg nem is.
Ők, simán kibérelek egy pályát, hívnak egy mentőt, fizetnek sé kész, nem fáj senkinek.
szokott lenni az egyik évente megrendezett simsonos találkozón "gyorsulási verseny"
ezt a borzasztóan szabálytalan eseményt, egy kemping, hátsó sarkában rendezik egy 124 méter "hosszú" egyenesben.
(megnéztük gugliörszön)
ebben a 124 méterben benne van a rajt, a cél, és a fékezésre szánt rész is.
Namost, jó 6 évvel ez előtt, a szervezők kaptak egy telefont a megfelelő hivatlból, hogy ők kurvára fel lesznek jelentve az illegális gyorulási verseny miatt.
Próbálták elmagyarázni ennek rettentően szabálytalan dolognak a súlyát, hogy zömmel mind a 3.6 loerővel fognak ottan szabálytalankdni, és hogy nemár..
A hivatal hajthatatlan volt, akkor el lett neki mesélve, hogy lesz ökogyorsulás (motortoló verseny) Lassúsági verseny, sőt, még fogyasztási verseny is (kinek megy messzebb elzárt benzncsappal) hogy akkor egyúttal a másik három miatt is jelentsenek fel, pereljenek be.
Nagyon vicces volt.
elvileg már az is tiltott verseny, ha öten véletlenül öszetalákoztok egy pályán, és egyszerre elrajtoltok.
Ha meg bármi módon jegyzitek az eredményt, akkor pláne.
Tök nevetséges, de ez van, a hivatal minden eszközzel akadályozni ygekszik mindent ami tömegsport jellegű esemény volna.
Persze, rá lehet fogni mindenféle hajánál fogva előrángatott mondvacsinált baromságra, ezt is tesik rendszerint. Eközben például a németeknél aki ugye elvileg kockafejű szögletes nép lennének, mndenféle versenyenekt rendeznek.
Az ottani kismotorosok mindenféle áruházak parkolóiban helyi városi támogatással rendszeresen rendeznek versenyeket, ott a szövetség nem akadályozza, hanem segíti az iylesmit, nem is szokott baj lenni.
Nálunk meg jól körülhatárolható érdekcxsoportok kerezstbetesznek minden kezdeményezésnek.
(az volt a legkirályabb, amikor kakucson t.né megfenyegetett pár mz kupást, hogy visza lesz vonva a licencük, mert ők ottan tiltott versenyeznek.Eközben semmi más nem rörtént, mint páran összebeszltek, és kimetek edzeni egy mezei pálynapon)
Az egyetlen megodás, hogy nyilvánosan megbeszéljük, hogy hol lesz, de, hogy mikor azt csak kör-mailban tudatjuk az érdekeltekkel és akkor fújhatják
Tiszta szánalmas, hogy amit tőlünk nyugatra teljesne legálisan meg lehet csinálni, azt ithon sunyizva titokban kell megszervezni.
Csak úgy összejöttünk
Elárulod miért nem jó a gyári 75-80-as?
Tudtommal te nem használsz alapjáratot, szóval akkor az nem alapjárati fújóka hanem "slow jet" Egyébként azt meg pláne felesleges gyártatni mert jó a gyári, hisz ott van az állító csavar.
Kérdés mennyire éhes a " szövetség "? Ugyemlékszem az Egri verseny is miattuk bukott.
Nem mndenkinek lennénk útban:)