csolkozol volt amikor 40 induló volt ha emléxel, söt a lovas kijelentette hogy aki késön jelentkezik az nem is mehet.
Hogy végzett az osztrák rd?
Ezek szerint nyertek a petróék.
ja kimentem a befutóra első a debreceni honda másodikaz eörsék sárga tuning ets-e harmadik a günther crazy honda már 36 kör hátránnyal a többiek már 70 körre kb a lovas sanyi azt mondta ez volt az utolsó!mentek az albiék is egy 175-ös czetkával végigértek mikor én kint voltam nem volt tul sok néző sem meg a depó is csak félig volt
ha mitóé akkor jó a levegös rd-re de a p20 kupja is ugyan az,.
lehetséges a 200 ra is jó. csak alaplapót csináltam a kup az maradt. az olaszok hitachi gyujtást használnak.
ilyen volt a szabólaci első yamaháya volt szerencsém szerelni évekkel késöbb, a blokk megoldás ugyanolyan mint az rd 200
széthuzos. nem rd250 es megoldásu csak késöbbi tipus a td3
lett vizszintes osztásu. Azt engedték utcéra rd néven 1972 végén.
Ahhoz van levegös race hengerem ki kéne már probálnom. De
egyenlöre szekrény lakó. Miért nem tesznek fel 1 cagiva gyujtást a p20-ra megoldodna minden probléma. 22-böl ki is jön legalább is a yamahára kicsit kevesebb volt mert trafó volt itthon.
Szevasz Gyuri! Nem akarom feltenni a motoromra.Ezt még akkor szereztem amikor gokartoztam,csak aztán 250-es ETZ motorra váltottam és ez elmaradt.Minden esetre komoly henger.Menne vele a huszas rendesen.Üdv.Lacibá
ez a td 2-es henger csak látni kéne a talpát is mert volt belöle a-b versió is, a lyuk a dugon a gyürü biztositás miatt van mert felülröl stiftelik és ott hajtják el hogy ne tudjon kicsuszni. Jól ki kellene hegeszteni a p20-at hogy felmenje rá mert a felömlök miatt szélesebb a blokk. furat löket az jó, 44le 10000-ren
Hogy végzett az osztrák rd?
Ezek szerint nyertek a petróék.