Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Okker, vettem
Szia Zoli.
115-120-125-130-135., persze duplán.
a kérdés a hol?
Hol lenne,és milyen időtartam?Bár P20-al a miliomosok versenyeznek,a költségek alakulása gyenge pontom.Szeptemberben kezdődik a suli ,és nem jó a tavalyi palatábla és vessző!
Hááát, ha te nem... De mivel csak Lacibá jelentkezett eddig nem hiszem, hogy belefogunk ha ekkora igény van csak a versenyzésre. Kecsón azért rákérdezek a mezőnyben a rider-ekre. Jó lenne ha jönnének yamahások is. Ez nem a 24-órás.
Vagy innom kéne hogy a bátorság(vagy botorság?)megjöjjön,vagy egyszerűen leveszem a szemüvegem! Ez gyorsitana igazán!
Csak nem valami további gyorsító tuning készül Kecsóra?
Csak az van ami motoron van!
Zaklatásban jó vagyok!
ha nincs eredeti akkor a p20-ébol dörzsölök volt még 1 pár darab eredeti igy a yamaháéis jó a p20-ba de olyan kicsi ami abba jó csak a 80 rd-ken van.
Alapvetően a simsoné is belemegy főfuvinak, bár rövidebb.
Az alapjárati kacifántosabb
a 20asba nem jó a mikuni?
Szervusz!

Meg lehet próbálni, bár aza alapjárati int, ha valami lehetetlen kehelycsöves darab volna kis keresztfuratokal, még neezebb megcsinlni mint a dellét.

De meg lehet próbálni, csak az nemmostanában lesz, de zaklassál miatta.
Üdv!P20gyári karbihoz is tudnál csinálni fő-és alapjárati fúvókát?
Ilyen ülést is keresek:
Mi 10 évvel ezelőtt csináltunk 3órás robogóversenyt a saját pályánkon
a Kőbányaringen, 3versenyző mehetett egy motorral, és le mans i
rajttal indultak. Ezt meg tudjuk szervezni idén is. Robogóval akit érdekel jelentkezzen. Nagymotorral ez elég költséges!
Hehe, lopod az ökletet?
D:)
Gyarmat után esetleg rendeznénk egy megbízhatósági futamot levezetőnek 2-vagy 4 v. 8 órában. Szeretném tudni volna-e érdeklődés rá. Jelentkezzen akit érdekel.
Serfy, neked akkor pntosan miyln fuvi is kell?
(bocs, csak mst jutottam odáig, hogy a jüvő héten megcsinálom)

Jól értem, hogy a 8mm-es fejü, M5x0,75 ös izé?

Megírhatnád magánban, hogy mennyi és mekora méretek kellenek neked ebből.

(buzerpipa@freemail.hu)
Ez a Japán szar még akkor is ment mikor már nem volt csapágy a gyujtás oldalon, de most már újra a régi.
a hülye japok nagyábol egyformát csináltak mert a gyártok több gyárnak szállitottak .
azt még nem mert akkor még nem volt rd.... csak most akarnám majd egy kicsit gatyába rázni a gépet.először elektronikusban gondolkoztam de eddig még nincs megoldás a mito féle négyszögjelekre
az rd t már probáltad
ilyen 3cm átmérőjü csopper müszer volt rajta nagyon szép kis ékszer viszont semmi jót nem mutat meg lassu mint a dög.próbáltam rá pár fajtát de egyik se passzol
yamaháét tudok adni de gt-hez sajna nincs de , talán másik suzié van, holnap megnézem. a lahajtás ott 1:4. hol a régi?