Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na eljött az idő a vissza vonulásomra! Végül is mindent elértem a motorsportban Futamot nyertem, bajnok sosem leszek, ha pedig maradok akkor minden verseny innen már csak ajándék
Első versenyemen 2011 kecskemét az egyenes legvégén 115 Km/h-mentem a yamahával. Olyan gyári volt, hogy volt rajta km óra is index, villany, rendszám ki ne emlékezne itt Ha Te 85-ben feltételezem TS-el, az akkori gumikkal még 100-al tudtál ott menni, ráadásra mindenki elkapja legalább egy pillantra a gázt ott, akkor meghajolok! Viszek magammal km órát csak buliból felteszem. Figyeled kik jönnek mögöttem
Kecskemét!Ez az egy kanyar tetszett,a többiben el voltam veszve!
Csövi. Leméregetnéd nekem az űlést? Hossza széle stb. Kép esetleg?
Melyik pályán?
Szia Sanyi!A rajt utáni balosban 3.erőssen"tusirozva"kb100km/h! Négygangos állami motorral,kb 85-ben,25kilóval könnyebben,se család,se gond!Ma már ...
mikuni tm 34-hez is tudsz alapjáratit csinálni?
Szerintem ez sem így van, ez sem motorerő pálya.

Nézd meg,az Mz kupa eleje mind a 19 valós loerővel (ennyit mértek Zsombornak keréken) szórják a 45-46 os köröket.

Ha megnézed a pályarajzot, de Dan belsőkamerás felvételét meg pláne,látszik, hogy ebből a 45 másodpercből mennyit töltenek a motorerős gyorsatós, és emnynit a motorerő szempontjából tök közömbös részen.

Persze, nyilván ersebb motorral könynebb, de aki egy az MZ nél 10-20 loerős motorrel nem tud benézni 48 alá, az reszelhet napestig, mert ötmillió loerős motorral sem lesz jobb a körideje.

Tavaly Szabó Gábor is tudta az mz-sek 45 ös idejét szóval nem puszta spekuláció amit összehordtam
Jaja, már nálm van mindkét aberrált emelkedésű metsző:)

Szerintem a j9v hét elején darálok Péterbának meg neked is.
Hát kiváncsi vagyok , hogy kecsón tudok-e úgy fickándozni mint Brezon, ami tele van kanyarral. Ép tanulom a pályát. Ezt találtam. A Petró motorja.....húúúú! 07.45 től érdekes. http://www.sportmotor.hu/motor...
Ide azért kelleni fog az erő.
persze ez igy nem igaz kb jó 15nm többet emel a 350es az pedig legalább 15le. ez tény mint az is hogy ezért a 250 kezelhetöbb. De a váltás nem ezért volt hanem tavaly mindenki ki volt akadva,mert 350. Bár nem változott küólönösebben semmi csak mások isa felültek a yamahára idén.
zoli a pppp betükből tetszés szerint bárhova.............
na most megint valami olyat sikerült irni amitől megáll a fórum,vagy mindenki füvet nyir?én most végeztem elvettem a sanyi munkáját na bis morgen majd beszélünk jut eszembe zoli dellorto alapppppppjárati fuvoka megy?lehet kellene egy ár darab mert amik voltak fölfurtam és most tul nagyok
és ebben akkor az is benne lehet hogy a tavalyi 350 és az idei 250 majd ugyanolyan erős viszont a 250 kezelhetőbb és abban benne van a jobb idő.sose felejtem el kalocsán végig az erősebb motorok előtt voltam 1-2 körig az mz-vel aztán a szemem sarkából pont láttam hogy peti csavar egyet a yamaha gázon a hátsó egyenesben ahol a kanyarból jó 30 méter előnnyel fordultam,aztán a sárga csik irány a horizont én meg néztem mint hal a szatyorban hogy mi van pedig 5 fullgázon utaztam aztán jól megküzdöttünk molnár lacival az utolsó helyért,de amelyik motorban volt kraft az egyenesekben nem lehetett mit csinálni velük
Szabó gabinak meg elképesztő kondija van, hogy úgy tudja dobálni ezeken a kis pályákn a nagy yamahát.
A súly és a könnyű leboríthatóság többet hoz min a kerken lévő kakaó iylen kis pálykon.
HA brezit felnövesztenéd a hromszorosára, ott már nem jönne ki a kicsi, könnyen nezelhető motor előnye.

Az a ksi nsr-e gyerek, akitől korábban kaptam a köröket sehol nem volt kalocsán a nagyobb pályán, pedig nyilván sokkal jobb mint én csa elkezdett kijönni a nagyobb pálya előnye a nagyobb motorhoz.

Azokra a pályákra, amiken aMAmi kupa megy, a te kis ymahád éppen ideális, már elég erős, de még kicsi, és könnyű.
Most akkor képzeld el, hogy a versenykészen 53 kilós titánvázas 18 loerős MW motorral miyen menni...
59.164- et ment tavaly hibátlan motorral..........
ehhez képest a gabi 58,6 ment logó ftengellyel, de 1 hringi futamon
már nem mennének jobbat ott azért előjönne a yamaha filing.
Marmoly dani milyen csöndbe van,? felült a yamahára.
Jól beszélsz nagy fehér főnök A 24-órásra megoldodott a ember áldozat kérdés?
az mz meg olyan mint a lada volt örültünk ha felcukkoltuk aztán a legkevesebb fékkel határon közlekedni......hát meg kell tanulni
sokösszetevős egyenlet de egy könnyen kezelhető könnyü motor kis sulyu/az arcot nem számoljuk/ pilotával mindig az elejében mehet ,meg meg kell tanulni kimotorozni ami a motorban van ehhez viszont menni kellene sokat na ez az ami nem mmüxik mostanában.
Ja! 57.710 Baló 7-en mentek 1 perc alatt Asszongya a Taki ( MZ kupa), hogy 3-4 fokozatban mennek, allig fékeznek csak elkapja a gázt oszt annyi. Vidin hallani milyen nyomatékos az MZ. Én soha nem vezettem ETZ- t, valahogy kimaradt az életemből de szólok a cimbinek, hogy az utcában had mennyek vele. Amúgy az első Kakucson a Mogyi Peti Etz-vel jobb időt ment mint a yamahájával a classic futamban.
mz eleje?
De talán a súly mindent visz. NSR, Simson eleje, MW eleje.
RD 125-el szintén ( még széria 17 Le.) 35 fok melegben Brezón best lapom: 1.07.600 Sárvári Zsolti pár tizeddel lassabb volt nálam ezzel a géppel. RD 200 Best lapom 1.01.642. ( 30 Le) ( ha ing gatya szakad 1 Perc, talán kicsit alatta ) Két hét alatt nem hiszem, hogy ennyit fejlődtem Paci és nyomaték minusz súly = győzelem.
Úgy néz ki, eloszlani látszanak a 24h.-ás VERSENY felé gomolyodó felhők! És, már nem swartz race lesz!
sgforum.hu/listazas.php3?azonosito=vmm&id=1130838200