Szerintem te a két MW kupás simsonra gondolsz.
Amelyik mögött többet mentél az Pátkai Miklós, egy gpr vázban simson blokkos motor.
A másik ombre akit kakucson lerántott Horváth Attila (lehet, hogy őt sme engede el?)
Ha megngeded, Mindkettő azért tartott fel, mert ahogy mögéjük értél elkezdted másolni őket.
Mentek a saját ívükön ki kellett volna kerülni.
(bár Miki egyszer becsukta neked amikor már meleltte voltál, ami enyhén szólva izé...)
HA több kategórit összeeresztenek ildomos volna, ha gentlemen's agreement lenne, ha megegyeznének, hogy kékezés alatt a másik kategória vagy elkörözés közben, azonos kategória, vagy azonos körben lévő nem előz, nem hazsnálja ki, hogy aki elöl megy annak kékeznek, és esetleg kicsit helyet hagy a gyrsabbnak.
Nálunk is két kategória megy, ez a megegyezés működik, be is tartják, nicns is bortány soha.
Itt van vidi amin te is rajta vagy. Amúgy megkérdeztem a második zöld minarellist, hogy miért nem engedtél el két körön keresztül? Végig zászlósztak. Asszonta az ember, hogy le van szarva a kék zászló Az egyenesben nem bírtam vele, kanyarba meg csak óvatosan próbálkoztam nehogy még pozíciót veszítsek ha kalandba keveredek. Ja és miatta is a Szabó faktor úr az utósó körben le TUDOTT lekörőzni. Bezzeg én ELEGÁNSAN elengedtem. http://youtu.be/1b4Mh9g3Zvk
velem csak c2-ben számoljál,nem akarom hogy ugy legyen mint pócson és akárkitől is elvegyek pontokat.amugy a sexmegvonás nem semmi de a versenyen ne engem b....gass majd szerintem lesz biztos jópár meglepetésember is akik csak itt indulnak lénárt nyitray stb
Kemény race lesz ez azért. Talán jön Rém, Vaczko Dani-is. Losonczi a suzukival, az eddig alvó oroszlán Öregdió, Te,Mogyi, Sajben, Mz-s csapat,KisSzabó és én De keményen rákészülök, mert szombaton levágok 5 méter magasban 20 méter hosszú leylandi ciprus sövényt létráról, hogy fizikálisan toppon legyek és semmi sex addig, hogy kellő képpen ágresszív legyek a racéra Nekem nyerni kellene a bronzért....10 milla jár érte! Vagy csak az olipikonoknak?
Szeretnénk a figyelmeteket felhívni néhány nagyon fontos műszaki szabályra, hogy a verseny előtti gépátvétel minél zökkenő mentesebb legyen. Tekintettel arra, hogy ez egy utcai verseny, örömtelien sok nézővel, különös figyelmet fordítunk a biztonságra. Ezért bevezetünk egy pár extra műszaki szabályt is, hogy a motorok élménydús versenyzésre és nem féktelen száguldásra sarkaljanak Benneteket.
Természetesen a MAMI Kupa általános műszaki kiírásait mindenkinek be kell tartania. A vasárnapi kupafutamokon – csakúgy, mint egész évben – csak éves licencel lehet indulni. Szombati X kategóriás futamokon és a vasárnapi X Veterán futamon lehetőséget biztosítunk a napi licenc kiváltására is.
A balassagyarmati X kategória műszaki kiírása:
Utcai motornak gyártott, saját erőből max. 140 km/h sebességre képes, átalakítás során a gyári jelleg nem változhat számottevő mértékben (eredeti váz és motorblokk, melyek átalakítása a biztonság rovására nem mehet)!
Ruházat:
Csizma, bőr ruházat, E jelzésű zárt bukósisak (a sisakon a plexi használata kötelező) és kesztyű viselése kötelező.
A sisakot és a bőrruhát minden verseny előtt, a gépátvételen kötelező bemutatni. Hibás, sérült sisak nem használható.
A kesztyűt és a csizmát a pályára történő bemenetel előtt ellenőrizzük!
Műszaki feltételek:
Minden járműnek két, egymástól függetlenül működő fékrendszerrel kell rendelkeznie!
Tilos bármiféle veszélyes, hegyes, sérülést okozó tárgynak vagy éles saroknak kilógnia a járműről.
Utólagosan felszerelt lábtartót kötelező gumiborítással, a lábtartó végét gömbölyű műanyag dugóval ellátni!
A visszapillantó tükröket el kell távolítani!
A fényszórót, irányjelzőket, stb. el kell távolítani, vagy le kell fedni, szilánkosodás ellen biztosítani!
A gázmarkolat, elengedése esetén automatikusan vissza kell térjen zárt állásba!
A kormányon kötelező pirossal jelzett működő vészleállító elhelyezése, vagy működő gyújtáskapcsolóval kell, rendelkezzen a motor!
A kipufogórendszernek hatásos hangtompítóval kell rendelkeznie! (2013-tól hangméréses ellenőrzés!)
A közép- és oldalállványokat biztonságosan rögzíteni kell! Utólagosan felszerelt állványt le kell szedni!
A motorból nem szivároghat semmilyen folyadék!
A futóműnek rendeltetésszerűen kell működnie!
A kormány fordulását nem akadályozhatja semmi! A kormányütközőnek olyannak kell lennie, hogy a kormány mindkét végállásában biztonságosan lehessen tudni használni a kezelőszerveket!
A kormányvégnek minden esetben zártnak kell lennie!
A gumiabroncsok állapota versenyzésre alkalmas legyen! Amennyiben veszélyesnek minősül, nem mehet!
Az olajleeresztő és betöltő csavart dróttal rögzíteni kell!
A kartellgázt legalább 0,33 l-es tartályba kell elvezetni!
X MZ kategória kiírása:
Az MZ gyár által gyártott motorkerékpárok, és az X kategória minden szabálya.
X Veterán kategória kiírása:
A futam értékelése „átlagtartó”, tehát a két kijelölt körben a legkisebb különbséggel végző versenyző győz.
Az X kategória minden szabálya, az alábbi megkötésekkel:
1975 és 1984 között gyártott motorok, max. 500 ccm 4T és max. 250 ccm 2T.
A kor megállapításánál a motorblokk gyártási éve a mérvadó!
Műszaki előírások
Minden motornak meg kell felelnie az általános műszaki kiírásnak!
Motorblokk:
2 mm túlméret megengedett;
a gyári vezérlési mód átalakítása nem megengedett.
Váz:
csak az eredeti megengedett, évjáratnak megfelelően.
Karburátor:
évjáratnak megfelelő;
mérete szabadon választható, évjáratnak megfelelő.
Futómű:
évjáratnak megfelelő;
Gyújtás:
szabadon választható.
Kerék:
szabadon választott, magnézium felni is lehet, ha eredeti;
slick és vágott slick gumi nem megengedett.
Fék:
úszónyereg és ellendugattyús féknyereg nem megengedett;
max. 2 dugattyús féknyereg megengedett;
max. féktárcsa méret 300 mm;
elől 2 féktárcsa is lehet;
hátul bármilyen fék megengedett.
Kipufogó:
hatásos hangtompító használata kötelező.
Egyéb műszaki paraméterek:
a motorból nem folyhat semmilyen folyadék, a túlfolyó csöveket min. 0,33 dl-es tartályba kell vezetni;
a kartellgázt is tartályba kell elvezetni.
Az alkatrészek eredetiségét a versenyzőnek kell bizonyítania gépkönyvvel, ill. újságcikkel vagy fényképpel!
Ruházat
Csizma, bőr ruházat, E jelzésű zárt bukósisak (a sisakon a plexi használata kötelező) és kesztyű viselése kötelező.
A sisakot és a bőrruhát minden verseny előtt, a gépátvételen kötelező bemutatni. Hibás, sérült sisak nem használható.
A kesztyűt és a csizmát a pályára történő bemenetel előtt ellenőrizzük!
A versenyigazgató, amennyiben szükséges, biztonsági okokból megtilthatja egy versenyző vagy egy motorkerékpár indulását a versenyen!
Minden törekvésünk arra irányul, hogy ezt a nagyszerű versenyt még sok-sok évig megrendezhessük, ezért kérjük megértéseteket a műszaki feltételek szigorítása miatt.
50 pont beszedhető. Igazából csak 40, mert KisSzabó... Janival mész. Aki a második futamban előbb végez az a 3-dik. De ha elbattyátok és kiestek..... valami ezüst színű újonc...
Amelyik mögött többet mentél az Pátkai Miklós, egy gpr vázban simson blokkos motor.
A másik ombre akit kakucson lerántott Horváth Attila (lehet, hogy őt sme engede el?)
Ha megngeded, Mindkettő azért tartott fel, mert ahogy mögéjük értél elkezdted másolni őket.
Mentek a saját ívükön ki kellett volna kerülni.
(bár Miki egyszer becsukta neked amikor már meleltte voltál, ami enyhén szólva izé...)
HA több kategórit összeeresztenek ildomos volna, ha gentlemen's agreement lenne, ha megegyeznének, hogy kékezés alatt a másik kategória vagy elkörözés közben, azonos kategória, vagy azonos körben lévő nem előz, nem hazsnálja ki, hogy aki elöl megy annak kékeznek, és esetleg kicsit helyet hagy a gyrsabbnak.
Nálunk is két kategória megy, ez a megegyezés működik, be is tartják, nicns is bortány soha.
a 350est.
Na,jóóóó, kettőt...
http://youtu.be/1b4Mh9g3Zvk
http://youtu.be/xyxg_bKoJ1k
http://youtu.be/Ph2zEQ0xzJw
Szabó 179
Horváth 122
Dió 103
Mogyi 99
Mészáros 85
Petró 51
Szabó P. 44
Marmoly 36
Dió 65
Balogh 40
Szabó Péter 32
Losonczi 26
Kovács Sándor 20
Dani 0
kb. egy órája, Budapest közelében · ..
Kedves leendő balassagyarmati versenyzők!
Szeretnénk a figyelmeteket felhívni néhány nagyon fontos műszaki szabályra, hogy a verseny előtti gépátvétel minél zökkenő mentesebb legyen. Tekintettel arra, hogy ez egy utcai verseny, örömtelien sok nézővel, különös figyelmet fordítunk a biztonságra. Ezért bevezetünk egy pár extra műszaki szabályt is, hogy a motorok élménydús versenyzésre és nem féktelen száguldásra sarkaljanak Benneteket.
Természetesen a MAMI Kupa általános műszaki kiírásait mindenkinek be kell tartania. A vasárnapi kupafutamokon – csakúgy, mint egész évben – csak éves licencel lehet indulni. Szombati X kategóriás futamokon és a vasárnapi X Veterán futamon lehetőséget biztosítunk a napi licenc kiváltására is.
A balassagyarmati X kategória műszaki kiírása:
Utcai motornak gyártott, saját erőből max. 140 km/h sebességre képes, átalakítás során a gyári jelleg nem változhat számottevő mértékben (eredeti váz és motorblokk, melyek átalakítása a biztonság rovására nem mehet)!
Ruházat:
Csizma, bőr ruházat, E jelzésű zárt bukósisak (a sisakon a plexi használata kötelező) és kesztyű viselése kötelező.
A sisakot és a bőrruhát minden verseny előtt, a gépátvételen kötelező bemutatni. Hibás, sérült sisak nem használható.
A kesztyűt és a csizmát a pályára történő bemenetel előtt ellenőrizzük!
Műszaki feltételek:
Minden járműnek két, egymástól függetlenül működő fékrendszerrel kell rendelkeznie!
Tilos bármiféle veszélyes, hegyes, sérülést okozó tárgynak vagy éles saroknak kilógnia a járműről.
Utólagosan felszerelt lábtartót kötelező gumiborítással, a lábtartó végét gömbölyű műanyag dugóval ellátni!
A visszapillantó tükröket el kell távolítani!
A fényszórót, irányjelzőket, stb. el kell távolítani, vagy le kell fedni, szilánkosodás ellen biztosítani!
A gázmarkolat, elengedése esetén automatikusan vissza kell térjen zárt állásba!
A kormányon kötelező pirossal jelzett működő vészleállító elhelyezése, vagy működő gyújtáskapcsolóval kell, rendelkezzen a motor!
A kipufogórendszernek hatásos hangtompítóval kell rendelkeznie! (2013-tól hangméréses ellenőrzés!)
A közép- és oldalállványokat biztonságosan rögzíteni kell! Utólagosan felszerelt állványt le kell szedni!
A motorból nem szivároghat semmilyen folyadék!
A futóműnek rendeltetésszerűen kell működnie!
A kormány fordulását nem akadályozhatja semmi! A kormányütközőnek olyannak kell lennie, hogy a kormány mindkét végállásában biztonságosan lehessen tudni használni a kezelőszerveket!
A kormányvégnek minden esetben zártnak kell lennie!
A gumiabroncsok állapota versenyzésre alkalmas legyen! Amennyiben veszélyesnek minősül, nem mehet!
Az olajleeresztő és betöltő csavart dróttal rögzíteni kell!
A kartellgázt legalább 0,33 l-es tartályba kell elvezetni!
X MZ kategória kiírása:
Az MZ gyár által gyártott motorkerékpárok, és az X kategória minden szabálya.
X Veterán kategória kiírása:
A futam értékelése „átlagtartó”, tehát a két kijelölt körben a legkisebb különbséggel végző versenyző győz.
Az X kategória minden szabálya, az alábbi megkötésekkel:
1975 és 1984 között gyártott motorok, max. 500 ccm 4T és max. 250 ccm 2T.
A kor megállapításánál a motorblokk gyártási éve a mérvadó!
Műszaki előírások
Minden motornak meg kell felelnie az általános műszaki kiírásnak!
Motorblokk:
2 mm túlméret megengedett;
a gyári vezérlési mód átalakítása nem megengedett.
Váz:
csak az eredeti megengedett, évjáratnak megfelelően.
Karburátor:
évjáratnak megfelelő;
mérete szabadon választható, évjáratnak megfelelő.
Futómű:
évjáratnak megfelelő;
Gyújtás:
szabadon választható.
Kerék:
szabadon választott, magnézium felni is lehet, ha eredeti;
slick és vágott slick gumi nem megengedett.
Fék:
úszónyereg és ellendugattyús féknyereg nem megengedett;
max. 2 dugattyús féknyereg megengedett;
max. féktárcsa méret 300 mm;
elől 2 féktárcsa is lehet;
hátul bármilyen fék megengedett.
Kipufogó:
hatásos hangtompító használata kötelező.
Egyéb műszaki paraméterek:
a motorból nem folyhat semmilyen folyadék, a túlfolyó csöveket min. 0,33 dl-es tartályba kell vezetni;
a kartellgázt is tartályba kell elvezetni.
Az alkatrészek eredetiségét a versenyzőnek kell bizonyítania gépkönyvvel, ill. újságcikkel vagy fényképpel!
Ruházat
Csizma, bőr ruházat, E jelzésű zárt bukósisak (a sisakon a plexi használata kötelező) és kesztyű viselése kötelező.
A sisakot és a bőrruhát minden verseny előtt, a gépátvételen kötelező bemutatni. Hibás, sérült sisak nem használható.
A kesztyűt és a csizmát a pályára történő bemenetel előtt ellenőrizzük!
A versenyigazgató, amennyiben szükséges, biztonsági okokból megtilthatja egy versenyző vagy egy motorkerékpár indulását a versenyen!
Minden törekvésünk arra irányul, hogy ezt a nagyszerű versenyt még sok-sok évig megrendezhessük, ezért kérjük megértéseteket a műszaki feltételek szigorítása miatt.
Köszönettel:
MAMI Csapata
Mogyi 130
Te 104
Sajben 100
Egyszer úgy is kurvagyorsleszek Sándor 85
Tóth Sándor 82
Pető Tóth Gábor 48
Losonczi 40
Öregedő Dió 36