Nem voltam ott, nem tudhatom. De a miénkre is mindig azt mondtátok hogy tuti big bore, az nem mehet így, holott nincs is olyan blokk itthon amibe beleférne a nagy henger, mer ahhoz ugyebár ki kellene marni a 250-es házát. Na ezért nem adok sokat a szemmérték utáni gépátvételre Ellenben a tarháló türhők anno vettek ex-bambi ETS-t, aminek viszont igen vastag lemez volt a persely belógó részére applikálva, hogy ne lötyögjön a blokkban. Igaz ugyanerre a blokkra a szilóval volt felhelyezve a kis váltó kémlelő fedél is, ami a /1-en már ugyebár nem volt, de közismert hogy rablóból kiváló pandúrok szoktak keletkezni, ezért maximális tisztelet a Bambinak. Különben is ezek a dolgok már elévültek réges régen...
Egyébként roppant érdekes, hogy GtF-en, oda van írva a jelentkezési lapra: köbcentit őszintén tessék megadni, bittedankeschön. És baszki egyetlen gumitehén sincs 1050, zöld Z meg 1100 alatt, four-ok is 836-nál kezdődnek valamiért. A nagyok között a 750-nel olyan picike pontok voltunk, hogy hűha. De az egy másik világ. A szeptember végi Rijekán pölö lesz 2 órás endurance, váltott motorokkal is lehet menni némi időbünti fejében. Bármit lehetne nálunk is, ha kicsit lazábban fognák fel az emberek.
hát az egyik dolog amiért kimentem épp az volt hogy lássam hogy mennek a hondák mivel valami hasonló rommal küzdünk.ha majdnem együtt jöttek ki a célegyenesre a karel gott csak a depó után tudott előnyre szert tenni bár ezt már a végén láttam amikor több mint 20 körrel vittek és állitólag visszavették a tempót.aztán amit emlitettem a 14-es sokkal lassabb volt.hogy miért ki tudja de a p20ra ha monják hogy yamaha cuccok stb az sem esik jól senkinek.a günteréknek például valami teljesen más téglalap alaku henger van fent amin van hátul láncfeszitő de rajta van 246ccm a henger talpán.gondolom valami ujabbé,aztán meg mindenki próbálja megcsinálni az okosságait aztán kinek mi fér bele...
Gec, egy cb250 nem igy gyorsul ki erobol a celegyenesben. Volt ugyanilyen 325 es okos 360-am is (u.ilyen blokkos), azok sem mennek igy. Nem akarom a feszultseget gerjeszteni, csak egy eszrevetel volt. LF killers-eket raktak ki. Petro-t kerestem a depoban, igy mar ertheto hogy nem talaltam.
Én pár éve kibicként az ellen szóltam (természetesen közfelháborodást keltve:-) mikor profinak számító csapat komoly támogatással azzal büszkélkedett hány amatőr/saját pénzes hobbystát hagyott le...
De ha belegondolunk akkor épp a rendezvény lényegétől tér el a legtöbb ilyen elmélet (az enyém is), ugyanis a fő elgondolás (értelmezésem szerint) az, hogy a lehetőségekhez képest a legkevesebb hibával a legtöbb kört megtegyék ! Ebbe belefér profi csapat is és Jóskabá egymagában is, csak a kettőt nem kellene közvetlenül összehasonlítani.
Ezen szerintem nagyban javítana egy olyan díj amit "a legkevesebb hibával teljesítő csapat/személy" kapna ...
jól látod de nem tudok neki mit csinálni,valszeg elb.......tuk már az elején komolyra forditva nagyon keveset tudunk menni per pillanat,ő meg mindig is óvatosan közelit a dolgokhoz ha nem biztos hogy elfér.szokni kell még az rd-t
ezért mondtam a széria cb- mz összehasonlitást,azt hiszem van már fent video a mostani versenyen ment harmadik hondáról aminek voltaképp semmi köze 1975 előtthöz de nem ez a lényeg hanem tök utcai széria lett befogva és sok motor kerülgette
Ahogy a Törög Zultán mondaná, ezek lenni nagy gazságok (de lehet hogy keverem valamelyik másik remekművel). Mindegy is a vége ugyanaz, a CB-t okosítottuk amennyire biztonságosnak véltük és így is elment 3 évet szumma 1 olajcserével + 2 gyertyamenet javítóval. Szerintem ha beindítanánk még 3-at simán kibírna, de nem fogjuk. Ha az MZ-t elkezded piszkálni, akkor vagy hisztis lesz, vagy többet kell rá költeni mint egy traktorra. P20 ugyanez x2.
Egyébiránt külön kategóriában ment (k2), a konstrukció meg 68-as és szériában van kb. 50 kiló hátránya egy MZ-hez képest, úgyhogy túl nagy előnyről nem beszélnék. Pl. a Petróéké tavaly vagy mikor szánalmasan lassú volt.
Szimplán csak soha senki nem vette a fáradtságot, hogy egy patent széria RD-t jól felkészítve odagurítson. Párdon, DS7-et. De ez meg legyen a szent hangvillás nemzetség szégyene, ne a sörrel koccintó csirekszárnyas szindikátust baszogassuk má kéremalássan.
Drájverekkel mondjuk egyetértek, de nehezen korlátozható, hol húzod meg a határt? Magyarországon köztudottan mindenki amatőr...
egy széria cb max a megbizhatóságával veri meg az mz-t.évek óta ott van az ets-em az első 10-15 órában a cb-k nyakán és tök széria a motor csak a végére mindig elfogy ha meg a honda kicsit okositva van/nem ccm-re gondolok/akkor gyorsabb is
Én monnyíuk nem is engednék el egy versenyben egy kategóriűban egy cb-t meg egy szocit, mert egyszerűen nem azonsos teknyikaj színvonal.
Meg úgy mellesleg ex gp menőket sem engednék csak veresnen kívül menni, mert az sem azonos annyira egy hobbimotoroshoz képest.
Az ylennek esetleg az a vée, hogy megjelennek a kiöregedett profik, és az elejében már csak oylan megy, és az amatőrök akik legitimálják az egészet, azoknak meg elmegy a kedve.
Úgy tudom profi sakkozó sem ülhet asztalhoz amatőr sakktornán.
Ricsinek van egy elmélete, ami szerint minden CB minyima 325-ös, pedig egyről tudok ami tuti 250-es
Ez már anno is sláger téma volt, azóta furcsamód elszaporodtak a CB-k, idén ha jól számoltam 3 ment. Lehet hogy nem is akkora szar 24 órásra?
Egyébként roppant érdekes, hogy GtF-en, oda van írva a jelentkezési lapra: köbcentit őszintén tessék megadni, bittedankeschön. És baszki egyetlen gumitehén sincs 1050, zöld Z meg 1100 alatt, four-ok is 836-nál kezdődnek valamiért. A nagyok között a 750-nel olyan picike pontok voltunk, hogy hűha. De az egy másik világ. A szeptember végi Rijekán pölö lesz 2 órás endurance, váltott motorokkal is lehet menni némi időbünti fejében. Bármit lehetne nálunk is, ha kicsit lazábban fognák fel az emberek.