A hanghoz még annyit tennék hozzá hogy hallgasd meg a Füves Sanyiék által rögzített videón az első kört...Amikor eljön Szabó a "250"essel hangtompítóval----és hallgasd meg az enyémet hangtompító nélkül!
Ha nem néznéd nem tudnád, hogy a hangtompítós megy elöl...Még hangmélységre is ugyan az a 350 es meg a 250 es :D :D :D Ami elég érdekes :)
Régen hogy mentek? Ott nem lányoskodtak ilyenen!
Régen volt hat órás Csepelen Ott még laktak is emberek :)
Elvileg OLD TIMER verseny nem? És ha az akkor elfogadott lenne az ETKÓ tárcsa mellett és a programozható gyújtás mellett az is hogy hangtompító nélkül menjünk! Ez az én véleményem! És megint lázadok ennyi! :)
Dani a zárt pályás tma eléggé nem öszehasonlaítható egy hegyi felfutóval, ahol egyszer elmegy pár persenként egy motor és kész, még hangtompító zempontból sem.
Bgyíarmaton, a túlsó egyenes közepéből kihallottuk a rajt-zajból, hogy te is mész, sőt azt is, hogy elöl..
Képzelj el, mndjuk a kecsóringen 20 tompító nélküli motort
Minden Versenynél amin eddig voltam többet ér a Kisnémedi!
Ide nem kell hangtompító pedig a faluban mész (Nem úgy jelölnek meg, hogy a leghangosabb, hanem hogy a leggyorsabb...Ez a motorozásról szól!) itt nem kell drótozni semmit pedig itt mindenki feljön utánad nem is egyszer! :) Apropó nem tizenezer a nevezés amiért még szombaton egész nap is mehetsz...nem + pénzért...
Itt este koncert, a nevezésben ebédjegy meg 2 italkupon volt eddig! :)
Csak ilyenen indulnék ha lenne több!
Annyira jó verseny,hogy még Apum is elindul rajta...(Na ez a nem mindegy)
Visegrád meg már csak pont lenne az i-re! :)
Nem kell! Janek-nek irtam,mert nem teljesen gyári,viszont fogalmam sincs mennyire!A beállitásról még annyit hogy végülis megy,indul,csak biztos lehetne jobb is.Bár van amikor az ember jobbat akar aztán addig erőlködik mig csak elbacca!
figyu ezt neten keresztül nem lehet levezényelni meg ha nem tudod próbálni hogy merre változik akkor esélytelen szombat kecsó x futam edzések versenyek lehet próbálgatni.miért kellene a karburáláshoz fokolni?
A hengerekben van változtatás,a hengerfej se gyári.Egyikhez sincs sok közöm.Tudom,fokolni kéne(mint a pálinkát),a robbanóteret meg lemérni.A kipu gyári,de 12-esé vagy 21-esé,fogalmam sincs
Nekem az a tapasztalatom, hogy a jó P20-ra rakott teljesen gyári beállítású karbik hibátlanul működnek, de gondolom emlékszel a régi időkre mikor felraktátok a bolti új karbikat és mintha kicserélték volna a mocit... Pedig hát a gyári karbiban vannak eltérések és a másfél fordulatra kicsavart csavarral nem feltétlen ugyanannyi levegőt kap mindkét karbi. Szerintem máshol keresd a hibát! Eredeti fúvókák jók széria vagy széria közeli géphez.
tü lejjebb óvatos próba ha jobb akkor arra indulj,ha rosszabb akkor feljebb állitás és ugy proba utána a finomhangolás de ha nem vágod mikor sok és mikor kevés jobb ha keresel segitséget.
Enyhe próbálkozás.Felfelé váltásnál sokat ejt a fordulaton,nehezen "éled fel".Próbálni kéne igy is úgy is.Mondták tekerjem be totál a levegőcsavart?! Nagyobb felől haladnák kissebbre,nehogy megakadjon.Közuton nehéz ügy a próba!
Pusztán az élvezetért! Kisnémedin is megyünk mint az állat Falun át korláttól korlátig, olajos kanyartól a fákig, bokrokig. Tiszta Man TT Ha elbaszod valahol nagyon rá lehet faragni. A nézők beszarnak A leg gyorsabb időért Dani mindig kap valami szépet. Utánunk jönnek a veteránosok. a célban falkában összegyűlve mennek a sztorizások. http://youtu.be/zXei__xq3U8
Ha nem néznéd nem tudnád, hogy a hangtompítós megy elöl...Még hangmélységre is ugyan az a 350 es meg a 250 es :D :D :D Ami elég érdekes :)