Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

dimma nincs egy gyári fordulatmérőd a suzuki gt-hez?
Látod, nem bírta, "jappán fos "
D :)
ja le is kellet venni a 426 hengereket mert nem birta a kuplung
tényleg mi volt a rommá tuningolt pannoniákkal,nagy a csend mindenhol.Pedig ezt a versenyt nekik rendezik.
Nem tudom ha a honda mehet az rd miért nem mehet ezt még mindig nem fogom fel, pedig az ugy gyári ahogy van. Nem tudom
az okát, de sejtem hogy valamelyik főpannoniás intézte 2006-ba a dolgot.
De pont rád gondoltam

Djárákák ne csinájjuk mán:)
És tuggya és tuggya...
Tényleg te miért mindig más motorját tologatod (pl. az enyémet)? Van pár csirke szárnyas rom a raktárban, nem ülsz rá valamelyikre?
Jah, és nem szólhatsz egy szót sem:
Rijekában a futam után odajött az olasz (fogtuk a ducatit).
Konkrétan megmondta: ilyen motor (P20) nincs is, ez egy 350-es Yamaha
Viccelsz? Másfél évig nem tudtam menni (a munkám már az ivás kárára ment). Most végre gurul giovanni, igaz még betegeskedő, de ha szólsz hogy menjünk ki gyorsulni a Cora parkolóba fél óra múlva ott vagyok
Remélem nem rám gondoltál külsősként.
Pont a 24 óráson egy párszor végigmentem...
Indulsz a szept. végi rijekán ?
Nalátod, mondom, hogy a 4t sek csalósok D:)
százalékban még jó vagy mert most a 250es van soron
Hiába, romlik az ázsióm, a 2000-es évek elején még 750-est emlegettek.(igaz, akkor tényleg 500-al mentem)
semmi gond zoli ez mindig volt és lesz is mert mindig vannak mindentudók,engem személy szerint piszkosul nem érdekel,ha lehet mindig olyan kategóriába megyünk ahol már nincs mit fikázni a 24h-s társaság elbirja ezt a dolgot,verseny előtt mindenki odaállitja a motorját szemlére aztán a kategóriatársak szólnak ha valami nem oké,de nagyon kevés kifogás van pedig sokmindenki ért a dolgokhoz ha ez-az nem passzol de motorozás a lényeg.az meg hogy utána mi jön le,hát mindenki mást lát vagy tapasztal nem vagyunk egyformák
Nyugoggyá meg, a te motordra is hallottam már "szakértőtől" hogy az ötszázas, mert a 350es nem mehetne ennyire.

A szart a külsősök kvarják rendszerint.
Tökre nem rólatok volt szó, illetve én nem rátok gondoltam, valaki külsős,(valakinek a valakije aki "nagyonérthozzá" ) kezdte osztani az eszet, hogy ígymegúgy.


Nem gondolod komoylan, hogy bedobom a bombát, ha tudom hogy rólatok van szó...

szóval elnézsét kívánok
Na, mondjuk, nagy ívben sz..rnak is rá. Az ugyi fahrertraining für classiche, kein rennen!
Apa, kezdődik!
ez csak urban legend zoli és látod igy keletkeznek a csalós legendák is.kalocsán kérdeztük dimmát jobban mondva peti kérdezte hogy hogy van kialakitva a 4cázas hengerből a 350 a hülye is meg tudja számolni hogy hány borda van rajta csak ezt valaki a kisszabónak ugy adta be hogy valakik/mi/baszakodni akarnak vele és egy ideig nagyon csunyán nézett ránk,pedig csak a teknyika érdekelt bennünket.... igy van ez itt falun is az egyik utcán elesel a faluvégen már temetnek is
Látod, ezek a trakeszesek csalósok D:)

Tavaly Dmma háromötvenesét is kikezdte valaki, hogy azért megy ennyire Kisszabó, mert 400as vagy nagyobb a motor.

Asszem úgy lettleálíltva, hogy nnyira nem lehet hüyle senki, hogy rá van öntve a hengerre, hogy "néccázas" és azzal akar csalósba nyomulni:)
Az se volt százas, de a túlnyomórészt szakácsokból álló csapatok nem szoktak azzal foglalkozni, hogy beállítsák a frissen vásárolt gépsárkány gyújtását. A Bambi csak feldobott rá valamit eladáshoz, ezek a majmok meg úgy ahogy volt elindultak vele. Mondjuk később sem sikerült csörgésmentessé tenniük, de hát van ez így.
Most láttam a vidit. kegyetlen megy az a bicaj. Nem is olyan régen mentem a haverom 80 valahanyas szalon állapotú cb 400-ával ami azon kívül, hogy olyan volt mit egy bálnán ülnék semmi meglepőt nem produkált. Utánna simán legyorsultam a boltbajárós 125 RD -vel.
erre a bambi féle motorra emlékszem a fiuk nem is tudták összehozni a préssávot négy vagy öt dugót lukasztottak ki a versenyen vasárnap délutánra még en is adtam nekik dugót