Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Élek, sarkok, polír, a lehető legnagyobb csatornák ... ez a legjobb "ellentuning"

Egyébként nem hiszem, h a képen lévő henger RSA Aprilia lenne.
Akkor kapcsold be a rejtett funkciót, de informatika terén nem hinném, h én vagyok az aki újat tudna neked mondani
Mérd meg van-e töltés.
Sziasztok tudna segiteni valaki a YAMAHA RD 80-omon legyengült a világitás az első a hátsó pedig ki sem gyullad. és a töltésem se jó, a tekercs sz..rt be vagy csak valami érintkezési vagy lazulási gond lehet volt már valakinek ilyen gondja? Előre is kösz!
Diókám. Tudnál a suzukival kapcsolatban megbízható ebay helyet. Dugók kellenének a Pistinek. Itthon nem találtak. De mondja, hogy rettenetes alkatrészt szerezni hozzá.
Inkább többször mint 1x sem. Brezo jöszöl? Ha enyém nem készül el végre akkor maradok idén classic 3. 200- as pihi. Szervezem, hogy 4-en legyünk. Losonczi Pisti is átt áll a hondával ha nem készül el a suzuki. Nekünk most kezdődne a pontvadászat,tőletek meg nem veszünk el pontokat már így.
Igen-igen ezen tompítok. Tovább nem tudok vele haladni eszköz hiány miatt. De hamarosan folyt.... Sajna csak 250-350 RD tuningom ( rajzok vannak, azt sem tudom, hogy hol...) van, ehez nem találtam semmit. A német kapcsolatom sem reszelt ilyen motort. Ezért csak kis lépésekkel előre. Ilyen mocival sem versenyez senki. Pedig lenne mit átbeszélni. 200-hoz sem találtam semmit. Tök véletlenül alakult így. Ilyen motorokat leltem.
Köszi,aranyosak vagytok de ez Pali-Péter nap! Az igazi ápr.29.van!
Olyan nő ismerőseim is vannak ott, akiket jobb nem látni :D
Én többet nem látok bele, de a csatornák indulóját nem reszeltem volna borotvára. Elvégre a gyári Aprilia RSA/RSW sem erre hajaz. Persze lehet ők tévednek.

RSA/RSW
Húúúú! Csatlakoznék én is, sok boldog névnapot! Dérded érjen aszfaltig! Vagy a füled vagy a bránered, ahogy akarod
petro bácsi utólag is sok boldog péter-pál napját!ami hijja van minden legyen hosszban átmérőben nyomásban sebességben időben ugy ahogy neked jó sok boldog névnapot!
Üdv!
Van egy 1986-os levegős Yamaha RD50-esem és felújítottam de valamiért még mindig hallok valamit zörögni a hengernél.Kapott új dugattyú(PROX)és hajtókar(TOPRACING)szettet is. Lehet hogy minden levegős motornak van egy ilyen zaja?Valaki tud tippet adni?
Köszönöm.
Üdv:Balázs
Szia Jani! Kösz a kívánság.A gyújtást már visszaraktam a régit.Az idén valószínű,hogy már ez is marad. Ezzel a nullapontos versennyel az éves pontversenyemnek úgyis annyi.Azért nem adom fel.Igaz,hogy még néha ülve alszom,de még van pár nap rendbejönni.Üdv.Lacibá
Hamár a motorszerelők kertészkednek, új karrier után néztem
A youtub-on láttam videjón, hogy így csillogósra kell reszelni Megragadni meg a Maga úja fog ha odanyomja a pillanatragasztónak, nem a motorom
Pssssz! Csendesen! Attist nem szabad zavarni, különben soha nem rakja össze a motoromat
Üdv Gecsei szaki! Mostanság miért nem látlak Skype-on?
Jobbulást Lacibá! Vigyázzon magára...

Kertikapa gyújtáshoz meg annyit, h melegen a lehető legkisebb hézag kell neki, akkor lehet indulni fog rúgásra is. De szerintem nem érdemes ilyeneket motorra rakni.
ja gyilkos lessz jó megakad majd.
emzolinak igaza van ha papirnehezéket akarsz ez a jó ut ha már nekilátsz kérdezz valakit hogy megy a dolog de én még mindig inkább az üzembiztosságra gyurnék
Sanyi, nehari, de kár a hengerért...

Ha találomra kiszedegetsz belőle, ott szedsz ki ahol nemkellene, ahol meg kellene, ott nem.

Legalább Atist kérdezd meg, honnan reszlj ki.
Nagyon jó teszi! Nekem maga a főnyeremény ez a 125! Kezdő versenyzőnek mint én tökéletes, fantasztikus vele menni. Rengeteg hibámat tolerálja, akármikor a kanyarban betépem a féket, vagy szinte azonnal csutka gázt húzok szépen kezelhető marad. Verseny után semmi fáradságot nem éreztem. A 200 viszont azonnal büntet. Sokszor majdnem elestem vele. Sokkal rövidebb, sokkal erőssebb, máshol ülök is rajta. Ha vadabbul kanyarban rákapom a gázt azonnal megcsúszik a hátulja, mivel sokkal kissebb méretre is, azonnal reagál minden mozdulatra. Kanyarodni könnyebb vele és lejjebb dönthető mint a 125, de lehet, hogy csak az RSW miatt van. A karom, nyakam, hátam majd leszakad 10 perc után. És érdekes, hogy szintén kb.10-15 perc után rettenetesen elkezd csúszni a hátsó gumi.....pár kört vissza veszek és lehül vagy nem tudom és megint jó. Ugyan az a kanyar:
Van itt neked minden jó kipuffogó,komplett block,pówer is meg mogyoró. De most adtál egy ötletet, csinálok egy nagyon gyors 125öst
De előbb füvezek. Ha már a 250-es is ilyen jól sikerült!
Elkezdtem az első reszelésemet a 125-ön. Gyilkos lesz Jelenleg itt tartok