Sziasztok tudna segiteni valaki a YAMAHA RD 80-omon legyengült a világitás az első a hátsó pedig ki sem gyullad. és a töltésem se jó, a tekercs sz..rt be vagy csak valami érintkezési vagy lazulási gond lehet volt már valakinek ilyen gondja? Előre is kösz!
Diókám. Tudnál a suzukival kapcsolatban megbízható ebay helyet. Dugók kellenének a Pistinek. Itthon nem találtak. De mondja, hogy rettenetes alkatrészt szerezni hozzá.
Inkább többször mint 1x sem. Brezo jöszöl? Ha enyém nem készül el végre akkor maradok idén classic 3. 200- as pihi. Szervezem, hogy 4-en legyünk. Losonczi Pisti is átt áll a hondával ha nem készül el a suzuki. Nekünk most kezdődne a pontvadászat,tőletek meg nem veszünk el pontokat már így.
Igen-igen ezen tompítok. Tovább nem tudok vele haladni eszköz hiány miatt. De hamarosan folyt.... Sajna csak 250-350 RD tuningom ( rajzok vannak, azt sem tudom, hogy hol...) van, ehez nem találtam semmit. A német kapcsolatom sem reszelt ilyen motort. Ezért csak kis lépésekkel előre. Ilyen mocival sem versenyez senki. Pedig lenne mit átbeszélni. 200-hoz sem találtam semmit. Tök véletlenül alakult így. Ilyen motorokat leltem.
Én többet nem látok bele, de a csatornák indulóját nem reszeltem volna borotvára. Elvégre a gyári Aprilia RSA/RSW sem erre hajaz. Persze lehet ők tévednek.
petro bácsi utólag is sok boldog péter-pál napját!ami hijja van minden legyen hosszban átmérőben nyomásban sebességben időben ugy ahogy neked jó sok boldog névnapot!
Üdv!
Van egy 1986-os levegős Yamaha RD50-esem és felújítottam de valamiért még mindig hallok valamit zörögni a hengernél.Kapott új dugattyú(PROX)és hajtókar(TOPRACING)szettet is. Lehet hogy minden levegős motornak van egy ilyen zaja?Valaki tud tippet adni?
Köszönöm.
Üdv:Balázs
Szia Jani! Kösz a kívánság.A gyújtást már visszaraktam a régit.Az idén valószínű,hogy már ez is marad. Ezzel a nullapontos versennyel az éves pontversenyemnek úgyis annyi.Azért nem adom fel.Igaz,hogy még néha ülve alszom,de még van pár nap rendbejönni.Üdv.Lacibá
Hamár a motorszerelők kertészkednek, új karrier után néztem
A youtub-on láttam videjón, hogy így csillogósra kell reszelni Megragadni meg a Maga úja fog ha odanyomja a pillanatragasztónak, nem a motorom
Kertikapa gyújtáshoz meg annyit, h melegen a lehető legkisebb hézag kell neki, akkor lehet indulni fog rúgásra is. De szerintem nem érdemes ilyeneket motorra rakni.
emzolinak igaza van ha papirnehezéket akarsz ez a jó ut ha már nekilátsz kérdezz valakit hogy megy a dolog de én még mindig inkább az üzembiztosságra gyurnék
Nagyon jó teszi! Nekem maga a főnyeremény ez a 125! Kezdő versenyzőnek mint én tökéletes, fantasztikus vele menni. Rengeteg hibámat tolerálja, akármikor a kanyarban betépem a féket, vagy szinte azonnal csutka gázt húzok szépen kezelhető marad. Verseny után semmi fáradságot nem éreztem. A 200 viszont azonnal büntet. Sokszor majdnem elestem vele. Sokkal rövidebb, sokkal erőssebb, máshol ülök is rajta. Ha vadabbul kanyarban rákapom a gázt azonnal megcsúszik a hátulja, mivel sokkal kissebb méretre is, azonnal reagál minden mozdulatra. Kanyarodni könnyebb vele és lejjebb dönthető mint a 125, de lehet, hogy csak az RSW miatt van. A karom, nyakam, hátam majd leszakad 10 perc után. És érdekes, hogy szintén kb.10-15 perc után rettenetesen elkezd csúszni a hátsó gumi.....pár kört vissza veszek és lehül vagy nem tudom és megint jó. Ugyan az a kanyar:
Van itt neked minden jó kipuffogó,komplett block,pówer is meg mogyoró. De most adtál egy ötletet, csinálok egy nagyon gyors 125öst
De előbb füvezek. Ha már a 250-es is ilyen jól sikerült!
Egyébként nem hiszem, h a képen lévő henger RSA Aprilia lenne.