AJS-nél még érdekes a hátsó felbakolás, mintha valami kiba. hosszú dugó csapszegen állna... Legalábbis máshogy nem tudom oda képzelni azt a Danuvia dugót
Ilyen 3as A.J.S.en gyerekkoromban ültem álványon, Apám nyert
ilyennel sokat pld:Bécs város nagydíját, a két mz-vel 125,250volt
szerencsém birkózni, Opatiában,Brno-ban, na meg a Népligetben
párszor. Ezek már csak szép emlékek és történelem értékes képek.
Kakucson beszarás volt, hogy mellettünk két helyet kihagytak a versenyzők Pedig nem is volt büdös a hónaljam Mondtam is az asszonynak: nyugodtan pukizhatunk nem halja meg senki
Ja classic1-es. 73-76-ig így gyártották. Utánna jött az alukerekes. 125-höz képest persze. Csak úgy pislogok ahogy megindul. Még kevés vagyok rá, de ha mehetek vele innentől, Gyarmatra már bátor leszek vele.
zolinál a pont azért mondom hogy járasd hogy ne a pályán jöjjön ki ha kicsi a fuvóka vagy valami. azt meg ugyse tudod megállni ha jól megy hogy ne ékeld mert verseny és menni kell
Hogyha mocsokul megforgott a főtengely csapágy a blokkban(rd350) Arra van valami trükk? Blokkott kéne cserélni de nem tudok szerezni :S
szabokuksi@vipmail.hu ha érdekel erre irjál.
De viccet félre téve hülyeséget írtam?RD125 nem is volt ypvs blokkal csak a DT125?
Tavaly nem volt ennyi MZ
Az lenne a kérdésem hol tudnék rd125 ypvs komplett blokkot venni gyújtással -trafóval-CDIvel-karbival-kipufogóval?
ilyennel sokat pld:Bécs város nagydíját, a két mz-vel 125,250volt
szerencsém birkózni, Opatiában,Brno-ban, na meg a Népligetben
párszor. Ezek már csak szép emlékek és történelem értékes képek.