Hát szép :( szétszedve vettem meg a mocit aztán úgy csirkázták le a kábeleket kb mintha egy csapat kutya tépte volna le... ehez lehet keríteni egy kábelköteget meg a powert? szervom meg gyújtás vez akkor van meg trafó is ...
lassan megjön a főtengelyem meg a hengerek aztán raknám össze
na csájoka csak azért hívtalak volna mert sikerült megoldani az lc gyujtás hibáját csak három helyen volt egyszerre hiba na mind egy három éjszakát kibírtam ezért a szombati téma tárgytalan majd más miatt egyszer majd megyek de ha van dudád 1 vagy 2 akkor tegyél férre nekem ..különben meg hálából úgy meb@szott az áram hogy egyből görcsbe rándúlt az ujjam na legyél jó majd csörgök.
ÜDV
cicire szaladtam az rd blokkal azaz az a kábelköteggel
ahogy nézegettem a rajzokat le esett h nem adtak power vezérlő dobozt
csak a cdi t találtam meg de a kábelkötegen nem találtam hozzáé stekkert sem ez a doboz a gyujtás vezérlés ugye?
Szevasz Dani !
Rendben, majd küldök fényképet
Egyébként nem ebben a vonatkozásban tettem szóvá ezt a témát .
Inkább bemásolom mindkét hozzászólást, úgy talán érthetőbb mire akarok célozni (ezek szerint csak én nem felejtem az ilyen apróságokat ... ) .
"lecso2011. november 13. 14:28
Utoljára a témáról veled.
Egy fékdob a börzén 500 forint, esztergálás monnyuk 2500. A betétek ragasztás , szabályzás kb 2000. Küllőt, és felnit nem számolok, mert az kell a tárcsás kerékhez is. Kell még egy jó bowden, autóbontóból kéziféké, legyen 1000.
Ez eddig 6000.
Ha küllőt, és felnit is számolok, akkor kb plusz 15000, tehát 21 rugó, és minden csilli villi.
Mennyiért tudsz rohadásmentes küllős, makulátlan felnis jó tárcsás, jó féknyerges, jó főfékhengeres ETZ fékrendszert? És ugyi akinek Pannonia az eleje, agyalhat, hogy konzolt csinál, vagy tesz bele telókat is . Abból mennyi a versenyzésre alkalmas? Aztán ugye hogy teszed be a villahídba? Perselyezel, vagy komplett villahidat használsz? És így tovább... "
Jani nem veszed észre hogy azért lett engedve mert téged is látni akarunk a mezőnyben...
De majd kíváncsian várom azokat az embereket akik ígérték, hogy jönnek (1 éve is) és követelték a szabályokat! :)
Ha nem jönnek fölösleges pénzkidobás volt ez az egész PANNONIA vagy ŰR kupának is lehetne nevezni!
Na akkor ennyit az 5000 ft-os príma dobfékről és a mellé dumáról ... !
Gondolom ezért lett mégiscsak engedve az ETZ tárcsafék . De nem ezt pofáztam évek óta ?
4000 euró volt a motor ára ,én mentem vele egy kanyart a gazdája addig elment kajálni ,elég rendes ember lehet, de azért látta ,hogy valami fogalmam van róla mi ez a motor,érzésre olyan volt mintha kézimunka lett volna ,nem zörgött,nem rezgett,nem csörgött és még halk is volt,egyszóval olyan safhauzen
segitséget kérnék!vettem egy 125ös mocit,de se papirjai,se rendszám tábla.csak adásvételim van hozzá,és szeretném papirozni.hol kezdjem?mi ilyenkor a tennivaló?
Hát szép :( szétszedve vettem meg a mocit aztán úgy csirkázták le a kábeleket kb mintha egy csapat kutya tépte volna le... ehez lehet keríteni egy kábelköteget meg a powert? szervom meg gyújtás vez akkor van meg trafó is ...
lassan megjön a főtengelyem meg a hengerek aztán raknám össze
cicire szaladtam az rd blokkal azaz az a kábelköteggel
ahogy nézegettem a rajzokat le esett h nem adtak power vezérlő dobozt
csak a cdi t találtam meg de a kábelkötegen nem találtam hozzáé stekkert sem ez a doboz a gyujtás vezérlés ugye?
Rendben, majd küldök fényképet
Egyébként nem ebben a vonatkozásban tettem szóvá ezt a témát .
Inkább bemásolom mindkét hozzászólást, úgy talán érthetőbb mire akarok célozni (ezek szerint csak én nem felejtem az ilyen apróságokat ... ) .
"lecso2011. november 13. 14:28
Utoljára a témáról veled.
Egy fékdob a börzén 500 forint, esztergálás monnyuk 2500. A betétek ragasztás , szabályzás kb 2000. Küllőt, és felnit nem számolok, mert az kell a tárcsás kerékhez is. Kell még egy jó bowden, autóbontóból kéziféké, legyen 1000.
Ez eddig 6000.
Ha küllőt, és felnit is számolok, akkor kb plusz 15000, tehát 21 rugó, és minden csilli villi.
Mennyiért tudsz rohadásmentes küllős, makulátlan felnis jó tárcsás, jó féknyerges, jó főfékhengeres ETZ fékrendszert? És ugyi akinek Pannonia az eleje, agyalhat, hogy konzolt csinál, vagy tesz bele telókat is . Abból mennyi a versenyzésre alkalmas? Aztán ugye hogy teszed be a villahídba? Perselyezel, vagy komplett villahidat használsz? És így tovább... "
Az előzményekben valami olyasmi volt a lényeg, h a dobfék olcsó és nagyon jó ...
Ma pedig ezt olvasom :
"frecskaj válasz | megnéz | könyvjelző 2012.02.20 11:43:28 © (200112)
Sehol sem csinálják meg úgy, ahogy kellene. Sehol. Friedrich-nél sem. Ott ragasztatok, de semmi egyéb. "
Azért érdekes ezt azonos szerző tollából olvasni ...
Csak ennyit akartam !
Jani nem veszed észre hogy azért lett engedve mert téged is látni akarunk a mezőnyben...
De majd kíváncsian várom azokat az embereket akik ígérték, hogy jönnek (1 éve is) és követelték a szabályokat! :)
Ha nem jönnek fölösleges pénzkidobás volt ez az egész PANNONIA vagy ŰR kupának is lehetne nevezni!
Guzzista válasz | megnéz | könyvjelző 2012.02.19 19:13:23 © (200108)
A Róna fékfelújító cég valóban a Szondy utcában működött. Új címük: Fék,fék,fékbetét,fékpofa,fékszalag,fékez,fékes,fékfelújítás
,kuplung ...
A szakmában ők a legjobbak, márcsak a tapasztalat alapján is.
-
paulkaresz válasz | megnéz | könyvjelző 2012.02.19 19:48:36 © (200110)
Voltam náluk,kiesztergálták az agyat,azután a betéteket is felújították.Viszont a betéteket nem tudják nyitott kulccsal az agyhoz igazítani.Én ha jól emlékszem 9 ezret hagytam ott ezért a munkáért,vagy valamivel többet,és utána mégis ki kellet mennem a TT ipari parkba hogy a betéteket újra felújítsák majd a dobhoz esztergálják.Ma már nem futnám le ezt a kört,érdemesebb Friedrich-nél kezdeni(egy pár ezrest megtakarítasz).
Előzmény: Guzzista (200108)
-
frecskaj válasz | megnéz | könyvjelző 2012.02.20 11:43:28 © (200112)
Sehol sem csinálják meg úgy, ahogy kellene. Sehol. Friedrich-nél sem. Ott ragasztatok, de semmi egyéb.
Na akkor ennyit az 5000 ft-os príma dobfékről és a mellé dumáról ... !
Gondolom ezért lett mégiscsak engedve az ETZ tárcsafék . De nem ezt pofáztam évek óta ?
rd 500 blokkod lenne indulnák is érte
van itt valakinek ilyen motorja? vagy tudtok valakit akit érdekelne?
üdv: Dani Körmendről