Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ráadásul közdarab kell bele, biztos nagyon elfekvő volt,
a p20-as korszakba használtam ilyet de azt ledobtam róla
mert nehéz meg nem volt jó.
nem volt normálisabb phb-ja?
Igen.
Atisrace
ki tette rá ezt a 2 mumia karbit mint a só olyan nehéz.
Csini.
Tegyél rá légyszűrőt akkor kevésbé kopik a motor bele.
Lassan azért halad.
Igen
már a gyujtásra gondolsz?
Már eladták
Fincsi,mi!?
Pedig ezek tisztán csepeli cuccok. A 69-es P20-asokat szerelték velük.
Talált, süllyedt :) Dörzsárazva.
Csak nem Skoda függőcsapszeg persely van benne
Szia! Látom megváltozott a tel számod! légyszi add meg az e-mail címed, mert azt sem találom, szeretnék valamit kérdezni. Köszi előre is.
tényleg nagyon igényes és nem is tuloz az ár.
Köszi. Nagyon szép munka de most le kell mondanom róla.
Köszönöm szépen. Hogy tudom megvenni. Ez nem ebay.
19.000.- / pár. Tudom hogy nem annyira olcsó, de iszonyú sok munka volt velük, és 59.000.- volt az anyag... Ennek tükrében nem is drága.
gondolod jó lessz rá a p20 megszakitos gyujtás nézd mit találtam
kb az ára is jó
ricsi pannonia alkatrészt nem épitünk a yamahába,általában forditva történik, olyan mint a vérátömlesztés,forditva nem müszik mert jönnek a virusok
Szóltam. Mi fil forint?
Elkészültek a lábtartókonzolok.
Váltókar és fékpedál persellyel, keménykrómozott csapággyal, kétoldalán önkenő műa. távtartóval.
Komoly, igényes kézimunka.
Ha valakit érdekel, szóljon.