Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért, hogy azt az egy két darabot, ami maradt a világnak össze ne törje.

Menjen olyannal ami nem extra kockázatos.

Persze neked is igazad van, lehet fejtegetni, főleg utólag az eredmény ismeretében.
ezt a "kisérleti" dugót már én is vagy 2 éve felfedeztem amikor először törött le a dugattyú szívóoldala.Azóta nem nagyon hagyom rajta,így legalább nem törhet le
ha már van és ég a tenyér akkor miért ne én huzzam a gázt,?
mi ebben az uj megirhatod neki nyugodtan fékpadon megmértük nincs valos elöny vele
Most kaptam a német havertól. RD tugón dolgozik. Kisérleti stádiumban van a dolog.
Az nem ok valóban.

De szerintem nagyobb esélye lett volna a kitűzött célnak, (egli kawasaki legyőzése), és a motor épségének is, ha egy tehetségesebb versenyzőt indít maga helyett.

De lehet én látom rosszul.
szerintem a mtorversenynél mindenkivel elöfordult már hogy lefeküdt, a lakner elég sokat motorozott elötte mindenféle szakágba. Jó párszor összetörte magát. De ez nem ok arra hogy ne menjen vele versenyszerüen.
Nem ismerem Lackner úr motorversenyzői múltját, tapasztalatait. Nem halottam rólla, ezen a fronton.

De ha ezek hagynak kívánnivalót maga után, akkor szerintem neki felelőtlenség volt, aminek meg is lett az eredménye.-ahogy olvastam.

Szerintem felelősségteljesebb lett volna, ha egy tapasztaltabb motor versenyzőt állít be maga helyett, a kormány mögé.

Nagyobb az esély a sikerre, és a motor sérülésmentességére is.
Nem bírtam tovább és hajnalban tiltásig küldtem a 2t.
http://youtu.be/zpQ2soXKoX4
Ez így igaz, viszont olyan 350 lc-vel is mentem, amibe nem piszkáltam bele, és nem tűnt jobbnak mint ami nekem volt az a szép. Azért érezni nagyon azt a 15le különbséget vagy pontosan mennyit nem tudom.
mert nem értesz hozzá,amit megcsinálsz az gyönyörü, de motorikusan nem sok kell hozzá hogy ugy menjen.
olvstam a p forumon hogy a 350p versenyezni felekötlenség. már miért is.
A laknernál lévö az az 1 verzió a futomü majdnem p20 egész kicsi modositásokkal. Szerintem nem vitrinbe kéne tartani hanem menni vele hadd lássák hogy volt ilyen is . a N2-N3 verzió már jobb volt
ennél, volt szerencsém több mint fél évig probálni a 2 versiot, de mentem az 1 versióval is.
Én mindig romosat veszek, mert egyszerre sosem tudok adni annyit érte, viszont így teljesen az én ízlésemnek megfelelő lesz.
DKW
DKV ---- Yamakka
van a sportmotor hirdetésbe 2 is rendaszámos 210-250ért
az 700 eu-ro körül van 31ks
Az volna az igazi,hogy kerek lámpás,idom nélküli, ypvs.Pontosan olyan,amilyen neked van.Találtam olyat is,csak sokallom az ezernégyszáz ojrót,de lehet meg is ér annyit,nem tudom.Dönteni kéne.
Én is! A 350 lc-t 160körül már csak a lendület viszi, az ypvs akkor még nagyon él!
Én az ypvs-t venném.
Nyugott vagyok én. Van nekem bontott, igaz hiányos blokkom.
Nehéz ehez cuccot találni ha eksön van. Csak nem árt körülnézni a placcon ha mégis nem úgy sül el vagy nagyon elsül valami. Vagy Atisrace túlépíti vagy robogósítja véletlenül
Köszönöm a gyors választ.A poweres hétszáz ojró,a sima rd ötszázötven.
Sannnyííí! Nyugellába legyééé, Daróczy Attilának lesz egy bérelhető RD-jeee!
A részleteket vele baszéld meg!
http://www.daroczymotor.hu/
Attila minden yamaha a szivügyem, amit kérdeztél arra azt tudom mondani nem tudom. Az biztos hogy nem tartunk össze egységesen nem lehet kiállni,azt mondani ha geciznek akkor nem megyünk. Te is a világ végéröl jössz és ha már ott vagy menni is akarsz. Én megtettem amit lehet kiirták a yamaha kupát modositanék rajta de olyanok a FELTÉTELEK INKÁBB NE LEGYEN.
ennyi
Azért érdeklődtem mert magamhoz képest komolyan veszem az idei évet. Minden futamon szeretnék indulni, de ha valami javíthatatlan dolog történne a gépemmel akkor jó tudni ha van valami bérelhető gép.