GI, ha olyan szar lenne a ktm, akkor nem versenyeznének vele amerikába, meg a red bull romaniacson . na mindegy, ez rd oldal, csak 10 évet nyomtam ktm-el, nem rossz.
egyszer én is beleszaladtam egy ilyen tűhiányos Mikuniba 6db-ot vettem hozzá(1db 23Euro! ) azóta tudom,hogy hiányos porlasztót az életben nem veszek többet.Azóta azt is tudom,hogy jól levett akitől rendeltem.
Jaaaa.és egyik sem lett jó!
igen talán a cr 125 volt vagy a 250 is szerelték a kawa 1-2 tiupusán is ez van, ha nem lessz legyártom a másik után. belenézem a delortó 34 tüt hátha kis alakitással jó lessz, az van.
Elég nehéz eset:( Eddig csak úgy tudtam keihin cuccot,hogy kiderítettem melyik hondát szerelték olyan keihinnel és a hondán keresztül:( De onnan létezik gond nélkül. PWK 36-os?
A lényeg, h ott van tartása ahol kell, a hajtókar vonalában, ráadásul 2 nagyon erős merevítés is ott van benne, elég nehéz lenne ott eltörnie .
Ilyen az ideális kitámasztás ...
Mondjuk nem vagyok gépész, statikus.. akármi, de érzésre egy ilyennél én jóval nehezebben tudom elképzelni a szoknyatörést mint egy hosszabb szoknyájú dugónál. Eleve hosszabb szoknyánál jóval nagyobb az erőkar a kihajlításnál. Aztán fene tudja.
Ha mindenképpen ez a sűrűség kell akkor szerezz szegényített uránt, abból van szarásig és a megmunkálás is biztosan könnyebb .
Azzal ha jól sikerül a kiegyensúlyozás akkor lehet még gyertya sem kell majd a gépbe
Amúgy meg nem hiszem, h nehézfémek nélkül nem lehet kiegyensúlyozni, attól függetlenül akármekkora dugót akasztasz rá ...
Azokon a 4t-ken a furathoz képest arányaiban jóval rövidebb löket tartozik,mint egy 2t-n és rendes hengerük van nem ilyen lyukacsos szar Viccet félretéve a 250 es és 450-esek krosszokban nagyon alacsony a dugó.Ott nem törik el,hanem a hengerük kopik nagyon.Pontosabban nem is kopik,hanem aláveri a nikasilt.Legalábbis ezt tapasztaltam
Ha a mostani négyütemü dugókat megnézzük azok se valami bizalomgerjesztő darabok.Ott még annyi alátámasztás sincs mint egy ilyen kiherélt dugónál.Elöl egy csík,hátul egy csík mégse törnek. .Ez vajon miért van?
Ha megnézzük a TZ 350-es gyári 1 gyürüs dugóját,a szivóoldalon az is jó magasan föl van ívelve.Szerintem semmivel sem nagyobb a támasztási felület mint a Dimma által mutatott "maszek" dugón.Igaz csörömpöl is rendesen.
végül is a gyári meg a gyári mintájára gyártott TKR t használtuk.
Ez 1 régi ötlet volt vagy 3 évvel ezelött fékeztük meg a nándival de számottevő eredményt nem jelentkezett. Aztán máshogy közelitettünk a dologhoz de olyan kicsik a különbségek, hogy maradt az eredeti felállás.
DT-125 YPVS-ekben is ilyen lyukas dugó van gyárilag.Én többet szereltem össze az R-es DT lyuk nélküli dugójával,és semmi különbséget nem éreztem még.Ti nem próbáltátok?
Jaaaa.és egyik sem lett jó!
Ilyen az ideális kitámasztás ...
CRF dugó
Mondjuk nem vagyok gépész, statikus.. akármi, de érzésre egy ilyennél én jóval nehezebben tudom elképzelni a szoknyatörést mint egy hosszabb szoknyájú dugónál. Eleve hosszabb szoknyánál jóval nagyobb az erőkar a kihajlításnál. Aztán fene tudja.
Azzal ha jól sikerül a kiegyensúlyozás akkor lehet még gyertya sem kell majd a gépbe
Amúgy meg nem hiszem, h nehézfémek nélkül nem lehet kiegyensúlyozni, attól függetlenül akármekkora dugót akasztasz rá ...
Ha megnézzük a TZ 350-es gyári 1 gyürüs dugóját,a szivóoldalon az is jó magasan föl van ívelve.Szerintem semmivel sem nagyobb a támasztási felület mint a Dimma által mutatott "maszek" dugón.Igaz csörömpöl is rendesen.
Ez 1 régi ötlet volt vagy 3 évvel ezelött fékeztük meg a nándival de számottevő eredményt nem jelentkezett. Aztán máshogy közelitettünk a dologhoz de olyan kicsik a különbségek, hogy maradt az eredeti felállás.
(szerintem)