Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

GI, ha olyan szar lenne a ktm, akkor nem versenyeznének vele amerikába, meg a red bull romaniacson . na mindegy, ez rd oldal, csak 10 évet nyomtam ktm-el, nem rossz.
és ilyen KTM-es csoda nagy PWK-ra tűszelep csöpögésre megoldást nem tudsz? :)
Csak a KTM cégnél soha nincs semmi,és minden 3x szor olyan drága,ahogy a neve is tükrözi: KTM=Költs Többet Motorra :D:D vagy kérlek tolj meg:D
KTM-ek is nagy Keihinnel (PWK) vannak, EXC 250, SX250. Talán pont 36-os.
egyszer én is beleszaladtam egy ilyen tűhiányos Mikuniba 6db-ot vettem hozzá(1db 23Euro! ) azóta tudom,hogy hiányos porlasztót az életben nem veszek többet.Azóta azt is tudom,hogy jól levett akitől rendeltem.
Jaaaa.és egyik sem lett jó!
igen talán a cr 125 volt vagy a 250 is szerelték a kawa 1-2 tiupusán is ez van, ha nem lessz legyártom a másik után. belenézem a delortó 34 tüt hátha kis alakitással jó lessz, az van.
Elég nehéz eset:( Eddig csak úgy tudtam keihin cuccot,hogy kiderítettem melyik hondát szerelték olyan keihinnel és a hondán keresztül:( De onnan létezik gond nélkül. PWK 36-os?
Meg spec,ha megforditjatok es megnezitek az aljat,lathato,h kitamasztva a csap fele....miert torne el?persze a rezonancia sokmindenre kepes..
A lényeg, h ott van tartása ahol kell, a hajtókar vonalában, ráadásul 2 nagyon erős merevítés is ott van benne, elég nehéz lenne ott eltörnie .
Ilyen az ideális kitámasztás ...
atis kji forgalmaz keihin subertüt? van 1 36 vagyis 2és az egyik tü hiányos.
1973 Yamaha TZ250
Csupán szemléltetés képpen:
CRF dugó

Mondjuk nem vagyok gépész, statikus.. akármi, de érzésre egy ilyennél én jóval nehezebben tudom elképzelni a szoknyatörést mint egy hosszabb szoknyájú dugónál. Eleve hosszabb szoknyánál jóval nagyobb az erőkar a kihajlításnál. Aztán fene tudja.
A vicc az,hogy ez nem vicc.
Ha mindenképpen ez a sűrűség kell akkor szerezz szegényített uránt, abból van szarásig és a megmunkálás is biztosan könnyebb .
Azzal ha jól sikerül a kiegyensúlyozás akkor lehet még gyertya sem kell majd a gépbe

Amúgy meg nem hiszem, h nehézfémek nélkül nem lehet kiegyensúlyozni, attól függetlenül akármekkora dugót akasztasz rá ...
Azokon a 4t-ken a furathoz képest arányaiban jóval rövidebb löket tartozik,mint egy 2t-n és rendes hengerük van nem ilyen lyukacsos szar Viccet félretéve a 250 es és 450-esek krosszokban nagyon alacsony a dugó.Ott nem törik el,hanem a hengerük kopik nagyon.Pontosabban nem is kopik,hanem aláveri a nikasilt.Legalábbis ezt tapasztaltam
Ha a mostani négyütemü dugókat megnézzük azok se valami bizalomgerjesztő darabok.Ott még annyi alátámasztás sincs mint egy ilyen kiherélt dugónál.Elöl egy csík,hátul egy csík mégse törnek. .Ez vajon miért van?
Ha megnézzük a TZ 350-es gyári 1 gyürüs dugóját,a szivóoldalon az is jó magasan föl van ívelve.Szerintem semmivel sem nagyobb a támasztási felület mint a Dimma által mutatott "maszek" dugón.Igaz csörömpöl is rendesen.
végül is a gyári meg a gyári mintájára gyártott TKR t használtuk.
Ez 1 régi ötlet volt vagy 3 évvel ezelött fékeztük meg a nándival de számottevő eredményt nem jelentkezett. Aztán máshogy közelitettünk a dologhoz de olyan kicsik a különbségek, hogy maradt az eredeti felállás.
nézd ugy se lett volna egyetértés benne. Akkor meg minek ragozni.
Kedves Ati. Egy jó uv-szűrős napszemcsi igen is számít.
Semmit, csak érdekesnek tartom, hogy feldobsz egy off témát, aztán leállítod.
DT-125 YPVS-ekben is ilyen lyukas dugó van gyárilag.Én többet szereltem össze az R-es DT lyuk nélküli dugójával,és semmi különbséget nem éreztem még.Ti nem próbáltátok?
Ez annyit ér,mint halotton a napszemüveg.Ráadásul bármikor letörhet.
(szerintem)
ne hogy azt hidd nekem több helyem van,
virbo itt a képek. Ez nagyon hasonló a simsonhoz méretileg
Az majd 400-hoz nem tudtam szerezni volframot,főtengelykiegyensúlyozáshoz ezért a furat lesz 66,5