Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello pontosabb adat kellene:szabokuksi@vipmail.hu-ra
Ha lehet tikolom ezeket a dolgokat.Szerencsére a nejem annyira anti,hogy gyakorlatilag bármit elhisz ilyen vonatkozásban.
Sziasztok! 1990-es Yamaha Rd 125-höz kéne ford.szám spirál! Nem tudom hol tudnék venni olcsón újat, vagy hogy van-e esetleg valakinek elfekvőbe egy jó állapotúja?!
Mennyi?! Otthon hogy adtad be?
Helló
Írj a Daróczy Motornak Az Atti pont keres !
Eladóvá vált komplett lc gyújtás, a Gyuribá tudja miért, és még sok lc alkatrész. Minden meg van hozzá, kivéve a trafót.
A cagiva mito evo-t(ugy tudom a 97 körülieket)szerelték ezzel a hengerfejjel Kb 2 évig,ill.annyiban különbözik,hogy azokban lapos dugó volt és így a préssáv is ennek megfelelően 0 fokos.Aztán ők is áttálltak a domború dugóra.A Yamahában íves dugó van és a préssáv követi ezt az ívet.A képen ez nem igazán látszik.Az égéstér többi része valóban egyenes felületekből áll.
Remélem a yamahában is jól fog működni.
Ez a toroid, a másik képen lévőnek nem tudom a nevét, de a KTM valóban rég gyártja .
Igaz, ez valóban nem az, csak gondoltam én is írok már valami hülyeséget hátha ezzel népszerűbb leszek...
Ha már másoknál beválik akkor elvileg nálam is működnie kellene
Na tessék, most kötekedni akarsz ? Szép dolog az ilyen ? Nektek lehet ?
Innen úgy tűnik hogy egyenes vonalakból áll a metszete.

A toroidnak ívesek a vonalai.

(elnézést a pongyola megfogalmazásért)
Ez nem toroid :)
Toroid, KTM krossz gépekben (is) régóta alkalmazzák .
92-esről csak azt a rossz minőségűt láttam eddig amiből nekem is fent van itt pár részlet . Láttam 91-es felvételt is régebben, sőt még Hringeseket is, fogalmam sincs hová tüntették ezeket ...
tudom már probáltam az ypvs váznál is beleért tul magas volt,ézért van fenn a 32-es az alacsonyabb.
Az égéstérről mit lehet tudni? -nem tűnik kommersznek.
A membránháznál a közdarab csak fele olyan vastag lessz és ha a dell orto nem fér el, teszek rá mikunit.Az jóval vékonyabb.
A vizesen elég tágas hely van hátul ,.úgyhogy szerintem elfér.
Tz750
A gyujtásoldal még nem teljesen végleges, gondolkodok még rajta.Igen ezek az angol dugók,már nem emlékszem pontosan,mert tavaly nyáron vettem őket,de olyan 140E körül volt darabja.
atilla elfog férni a váznál a karbi? a levegösön problémám volt vele hogy magasabb nálad is lessz gond vagy nagyon snuros lessz
az ypvs vázba is
látom az eredeti alaplapot használod, meg az agyat, mennyi volt a dugó angliábol van?
Szakik! 350lc-be kéne valami combosabb kuplungrugó! Tud valaki lelőhelyet? Nekem is csúszott a kuplung a fehér 350-lcn , és az egyik donor blokkomba találtam kb 4mm-el hoszabbat, és krómozott volt, bee tettem és onnantól kezdve tökéletes volt. Olyat lenne jó szerezni valahonnan. Gyári van a nagyvasnál 3800ftért, de félek hogy kevés lesz.
A henger alsó része elöl és kipucsonk alul is extra hűtést kapott.A gyári TZ750-nél a kipucsonk csak felül van meghűtve.Az a cső a vizvisszavezetés csatlakozója az utólag kialakított viztérből.Cagiva membrán van benne,de meg kellett a membránházat szélesíteni és nyujtani is,hogy beleférjen.