Szerintem mivel az ypvs-ből lényegesen több van mint a 4LO-ból,ezért az utóbbi különlegesebbnek számít.Alkatrész szerintem mindegyikhez van bőven.Mindkét blokk jó,bellül nem sok az eltérés,persze a powert leszámítva.
Persze az áruk is egy vásárlási szempont.Mennyiért kinálják öket?
Üdvözlet a szakiknak.Lenne egy kérdésem.Találtam a hirdetésben egy 81-es rd 3ötvenest,meg egy 88-as ypvs-t,teljes idommal.Nekem jobban tetszik a 81-es,szeretem a naked motorokat,de a 88-as modernebb,mivel power szelepes.Hozzáteszem a lóerő nem játszik szerepet,ötven vagy hatvan lovas nekem mindegy.Melyik motornak jobb a blokkja?Az alkatrészel mi a helyzet?Az ypvs-ből többet gyártottak,feltételezem,hogy akkor jobban van alkatrész is hozzá.Ennyi.Köszönöm a választ.
de egyébként jó a kérdés, van projekt befejezni való vagy3-rom.
Eszi a pénzt . Lehet az idei évben megy a szabó páros saját masinával én meg a pénzböl veszek 1 otot az 1gyik unokámnak azt annyi.
tévedsz a gabi vagy 250 vagy 350-be megy az öregszabó is menni akar. Tavassszal elmegyünk tesztelni 4 motort az majd meglátjuk.
lessz mindenkinek tartalék masina.
ez egy ölbei által szerzett torzó volt,utcai sima rd,mondtam neki mertilyen rusnyán bántatok vele ezért jó lelesztek verve ha igazábol kész lessz. Ugy is lett. De akkor 2 motor készült 1 350
1 250 + a 24h motor.
Persze, csak lehet míg te nem kapsz munkát meg ki sem fizetik, addig másoknak a spanok kormányrendeleteket csinálnak, hogy csikágó legyen és csak be kelljen szedni a lóvét, nem pedig megdolgozni érte. :) És hát valljuk meg őszintén, azért jóval kevesebb azoknak a száma, akik még pénzt beszedni sem tudnak, mint a munkaképteleneké. :)
Nem kötözködni akarok, lehet én is szarul fogalmazok, de baromira nem jött le, legalábbis nekem, hogy a szerény motoros fórumra gondolsz, nem pedig általánosságban. :)
Van már valami konkrét a youngtimet kat. ügyében?Vagy csak a saját kategóriádat tekinted szivügyednek?Pedig az is YAMAHA!