Ha hibás forrazstást találtál, és megjívítottad akkor az volt a baja.
iylenkor célszerű az összes kicsit is melegedni képes alkatrészt átforrasztani.
egyes forrasztások úgy tudnak belül a pötty alatt nem érintkezni, hoy kívülről hibátlannak látszanak.
Ma motoroztam kb 40km-t az ypvs-el, egyfelől nagyon élveztem a motorozást, másfelől egyszer sem állt le. Egy-két apró hiba elő jött, de nagyon bizakodó vagyok, Tol a gép ugyan úgy mint régen. Remélem a dugókat nem fogja lyukasztgatni, szépen jár, semmi jelét nem érzem.
Az meg lehet, de szerintem csak érintkezési hiba volt, ha tévedtem majd a saját káromon tanulom meg. Egyenlőre semmi gondja, nem durrog, szépen jár, rugásra indúl. Ha szétesik akkor még ott a P 20.
Üdv szakik! sikerült végére járnom a cdi problémának! Több órai bontogatás, és a kis apró kristályok, amit ilyen híg gumival öntöttek köré, azokat kis csavarhúzóval bontogattam a panelről. Annyit kapott szerencsétlen, hogy már nem is reméltem hogy egyáltalán beindúl vele. Felülről nem mertem tovább kapirgálni, hátha nem érte még sérülés, ezért lekapargattam a panel alját. Szerencsére a szemem jó, és középen gyanús lett egy forrasztás, kis hézag volt körülötte. Át forrasztottam, azóta egyszer sem állt le. Találtam a garázsban egy régi vékony elakadásjelző háromszög tokot, pont méret volt, ezért csak hosszra kellett méretre vágni fogtam és telenyomtam sziloplasztal, keményebbet nem akartam, mert így később is könnyű le fejteni, ha gond van. Össze raktam úgy hogy azóta is gyönyörűen működik. Remélem így is marad,azért ha látok egyet veszek tartalékba. Szerintem forrest-ét is így rendbe hozták, azért nincs rajta burkolat. Remélem azoknak a kristályos szerű apró kis kavicsoknak nem volt különösebb szerepük, mint a fix keménységet biztosítani. Most már legalább nem a sötétben tapogatódzik akinek van ilyen motorja.
iylenkor célszerű az összes kicsit is melegedni képes alkatrészt átforrasztani.
egyes forrasztások úgy tudnak belül a pötty alatt nem érintkezni, hoy kívülről hibátlannak látszanak.