Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha hibás forrazstást találtál, és megjívítottad akkor az volt a baja.
iylenkor célszerű az összes kicsit is melegedni képes alkatrészt átforrasztani.
egyes forrasztások úgy tudnak belül a pötty alatt nem érintkezni, hoy kívülről hibátlannak látszanak.
Ma motoroztam kb 40km-t az ypvs-el, egyfelől nagyon élveztem a motorozást, másfelől egyszer sem állt le. Egy-két apró hiba elő jött, de nagyon bizakodó vagyok, Tol a gép ugyan úgy mint régen. Remélem a dugókat nem fogja lyukasztgatni, szépen jár, semmi jelét nem érzem.
Én is!
Kész vagyok! Felkészültem! Jöhetnek!
Egy osrtomgépen gondolkoztam de a gepárdnál maradok!
Nagyon csini! Én a teraszon meglazítottam a csavarokat a korláton, ha jönne a lovag+lőfegyverrel rendelkezem.
Apám ez nem semmi! 1x az utcai RD-men megpróbáltam ezt de 2 óra kínlódás után feladtam.
Akkor mégnagyobb elismerésem
ebbe is.
képet kérünk róla!
Sziasztok!

Eladó egy rd 350 Lc. 1981-es Magyar papíros. vizsga 2012-ig
20/285 12 49
Kovács Márton
Ügyes vagy ,de 3XV -nél ne próbáld abba valami bazalt szerű köveket is tettek :)
Az meg lehet, de szerintem csak érintkezési hiba volt, ha tévedtem majd a saját káromon tanulom meg. Egyenlőre semmi gondja, nem durrog, szépen jár, rugásra indúl. Ha szétesik akkor még ott a P 20.
Köszönöm, bár azt gondolom hogy a szerencsén múlott, és persze azon hogy nem baltával állok neki semmihez, van türelmem hozzá.
lehet majd a gyujtás nem huzza?oszt kilikad adugó
Nem semmi vagy! Gratulálok! Remélem jó lesz.
Érdekes, hasznos.
A képek láttán elment a kedvem a sajátom szétbontásától.
Üdv szakik! sikerült végére járnom a cdi problémának! Több órai bontogatás, és a kis apró kristályok, amit ilyen híg gumival öntöttek köré, azokat kis csavarhúzóval bontogattam a panelről. Annyit kapott szerencsétlen, hogy már nem is reméltem hogy egyáltalán beindúl vele. Felülről nem mertem tovább kapirgálni, hátha nem érte még sérülés, ezért lekapargattam a panel alját. Szerencsére a szemem jó, és középen gyanús lett egy forrasztás, kis hézag volt körülötte. Át forrasztottam, azóta egyszer sem állt le. Találtam a garázsban egy régi vékony elakadásjelző háromszög tokot, pont méret volt, ezért csak hosszra kellett méretre vágni fogtam és telenyomtam sziloplasztal, keményebbet nem akartam, mert így később is könnyű le fejteni, ha gond van. Össze raktam úgy hogy azóta is gyönyörűen működik. Remélem így is marad,azért ha látok egyet veszek tartalékba. Szerintem forrest-ét is így rendbe hozták, azért nincs rajta burkolat. Remélem azoknak a kristályos szerű apró kis kavicsoknak nem volt különösebb szerepük, mint a fix keménységet biztosítani. Most már legalább nem a sötétben tapogatódzik akinek van ilyen motorja.
simsonba lessz
Akkor uszítsd rá erre:-)

Amúgy köszönöm az ötletet és a segítséget.
Döglött az e-mail
Marci,MINDENT meg tud csinálni!
Campagnolo,közel volt nekik olasz!
Ha. Az FBI. meg össze vissza keresi a lácfűrészest americában. Közben meg itt van