na azért nem teljesen igy van az mz eleje most is iszonyu gyors,
Akkor se voltak gyorsabbak csak többet lehetett mokolni a bringán.
Régen amiröl beszélsz ugy hivták szocformula az elején. Jocskán lehetett tuningolni. De Mz kupa az külön volt de nem ennyi megkötéssel. Látod azért dicséretes hogy a Lecso most is huzza.
Te is huzod de a poroson.
Igen,pl.az 5-ös autópályán 83-ban!Én P20-al,Bujtor nevű cimborám ts mz-vel,és aki úgy gondolta hogy a cross czetka gyárilag tunningolt versenymotor,az azzal.Tibori Gabi is indult bérelt ts mz-vel.Olyan attraktiv barátnője volt,hogy mindenkinek jött ki a szeme.(mint a csigának)Nagy meleg volt,bikini játszott...
Igazából nem értelek mit akarsz ezzel mondani ?
De a félreértés kedvéért : Ez tudtommal veterán verseny és épp ez a lenne a lényege, h korhű legyen a gép ! Vagy nem ?
És ha láttál volna annak idején igazi MZ versenyt a honvédos indulókkal, akkor tudnád, h most ahhoz képest a bajnoki címet "ingyen" adják
És bizony láttam a különbséget, abban a mezőnyben ahol én jó esetben benne voltam a 10-ben a Lecsó jóval hátrébb volt, a mostani mezőnyötök nagyrésze pedig inkább 2 kört kapott volna mint egyet
Ezért ne sértődj meg, de sajnos így igaz !
Fene tudja szaki, én pl láttam olyan versenyt ahol együtt ment a P20, az Mz és a "legyező" h.fejes Czetka blokkos gép ...
Aztán pár évre rá (szerintem ez volt nálunk a hobbi versenyzés csúcsa) Kecskeméten 60-80 nevezőt 250-es ETZ-vel, ahol nem időmérők voltak hanem helyosztókat futottak a döntőbe való bekerülésért Még visszaemlékezni is nagyon jó erre ...
Én arra gondoltam mikor az MZ -k közé beengedték először a nyugati 125 sport gépeket, aztán a 250-eseket is .
Sz.tem szándékosan akarták tönkre tenni a "csórók" kategóriáját, pedig mindig ott voltak a legjobb versenyek ...
Most viszont ezzel épp ellenkező a szervezők szándéka, legalábbis így tűnik .
Kedves Janek. Idézet Töled: De akkor is egy bajnok gépet kellett összeraknod nem egy roncstelep szökevényt .... A bajnok motorról csak annyit, hogy 1985-ös technikáról van szó! Ma 2011 -et írunk. Bajnoki címet nem adják csak úgy.... bocsánat de én nem tudom Te hány bajnoki címet szereztél. Ha kicsit jobban figyelnéd a kanyarokban vidiket akkor láthatnád a külömbséget Dani, Lecso, Szabó és mást meg ne sértsek ezér mondom , hogy köztem. Pedig azért tök béna én sem vagyok. Ezzel azt akarom mondani, hogy ember is kell ara a motorra! Mehetnék én a Dani vagy a Lecso vagy a Dimma motorjával akkor se lennék bajnok. Ja a bajnok motor.
Az volt a durva amikor szociális formulában egyszer csak azt mondták:jövőre egyhengeres szocialista gyártású mehet!Akkor lett a P20-nak vége!Minden kótya-vetye!
Én is értelek !
Ha nem tűnt volna fel eddig akkor én is azért kardozok, h ésszerűbb és olcsóbb legyen a műsor, és átérzem mivel annak idején mi is eljátszottunk már hasonlókat . Ha az összes pénzünket rá költöttük akkor is nagy hátrányban voltunk mert a szabályok újabb drágább/jobb gépeket engedtek és a régebbi beváltat "dobhattuk" ki ...
Most ez a helyzet másabb, de nem árt készülni arra, h még kevesebb fog jutni erre is mint ami eddig jutott ...
Király ! De akkor is egy bajnok gépet kellett összeraknod nem egy roncstelep szökevényt . A kipud pedig ott figyelt a fal mellett, anélkül a "rezi" nélkül is jó volt ez a gép .
Ezzel nem azt akarom kifejezni, h felesleges a vesződés a fejlesztéssel, de ebben a formában ez a reklamáció most nem ide vág sztem .
A kész versenygép minden versenyen megadta magát! Megszakítós gyújtás és a többi ragadt meg ilyenek kipufogót is 1 év alatt kísérleteztük ki...
Korántsem volt az kész apropó nulláról raktam össze...úgy hogy 20ast még életembe nem láttam csak képről! :)
Pontosan innen kezdtem :)
majd felhivom de biztos benéz ide is , az elöbbi kérdésem azért volt mert a levegös rd gyártották 1978 ig változatlan beltartalommal azonos blokkal csak gyengébb volt mint a 73-74 széria modositás a kasznin meg a kerekeken volt.
Akkor se voltak gyorsabbak csak többet lehetett mokolni a bringán.
Régen amiröl beszélsz ugy hivták szocformula az elején. Jocskán lehetett tuningolni. De Mz kupa az külön volt de nem ennyi megkötéssel. Látod azért dicséretes hogy a Lecso most is huzza.
Te is huzod de a poroson.
De a félreértés kedvéért : Ez tudtommal veterán verseny és épp ez a lenne a lényege, h korhű legyen a gép ! Vagy nem ?
És ha láttál volna annak idején igazi MZ versenyt a honvédos indulókkal, akkor tudnád, h most ahhoz képest a bajnoki címet "ingyen" adják
És bizony láttam a különbséget, abban a mezőnyben ahol én jó esetben benne voltam a 10-ben a Lecsó jóval hátrébb volt, a mostani mezőnyötök nagyrésze pedig inkább 2 kört kapott volna mint egyet
Ezért ne sértődj meg, de sajnos így igaz !
van kép leirás etc elég sok.
Aztán pár évre rá (szerintem ez volt nálunk a hobbi versenyzés csúcsa) Kecskeméten 60-80 nevezőt 250-es ETZ-vel, ahol nem időmérők voltak hanem helyosztókat futottak a döntőbe való bekerülésért Még visszaemlékezni is nagyon jó erre ...
Én arra gondoltam mikor az MZ -k közé beengedték először a nyugati 125 sport gépeket, aztán a 250-eseket is .
Sz.tem szándékosan akarták tönkre tenni a "csórók" kategóriáját, pedig mindig ott voltak a legjobb versenyek ...
Most viszont ezzel épp ellenkező a szervezők szándéka, legalábbis így tűnik .
Ha nem tűnt volna fel eddig akkor én is azért kardozok, h ésszerűbb és olcsóbb legyen a műsor, és átérzem mivel annak idején mi is eljátszottunk már hasonlókat . Ha az összes pénzünket rá költöttük akkor is nagy hátrányban voltunk mert a szabályok újabb drágább/jobb gépeket engedtek és a régebbi beváltat "dobhattuk" ki ...
Most ez a helyzet másabb, de nem árt készülni arra, h még kevesebb fog jutni erre is mint ami eddig jutott ...
Apumék ezért hagyták abba! :) Mint ami most itt fog következni! Nem győzték! Ennyi!
Pacsi nektek! :)
Ezzel nem azt akarom kifejezni, h felesleges a vesződés a fejlesztéssel, de ebben a formában ez a reklamáció most nem ide vág sztem .
A ragadás pedig 98%-ban nem a gépen múlik ...
Korántsem volt az kész apropó nulláról raktam össze...úgy hogy 20ast még életembe nem láttam csak képről! :)
Pontosan innen kezdtem :)
megkülönböztetés csak ugy volt rd250 DX mint a p20 lux.
A képen lévő RGV, ráadásul 90 utáni .
Természetesen ez nem azt jelenti, hogy a legutolsó kiadású is befér.
Ezzel azért ne:
Ezt inkább tőle..