Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na azért nem teljesen igy van az mz eleje most is iszonyu gyors,
Akkor se voltak gyorsabbak csak többet lehetett mokolni a bringán.
Régen amiröl beszélsz ugy hivták szocformula az elején. Jocskán lehetett tuningolni. De Mz kupa az külön volt de nem ennyi megkötéssel. Látod azért dicséretes hogy a Lecso most is huzza.
Te is huzod de a poroson.
Igen,pl.az 5-ös autópályán 83-ban!Én P20-al,Bujtor nevű cimborám ts mz-vel,és aki úgy gondolta hogy a cross czetka gyárilag tunningolt versenymotor,az azzal.Tibori Gabi is indult bérelt ts mz-vel.Olyan attraktiv barátnője volt,hogy mindenkinek jött ki a szeme.(mint a csigának)Nagy meleg volt,bikini játszott...
Igazából nem értelek mit akarsz ezzel mondani ?
De a félreértés kedvéért : Ez tudtommal veterán verseny és épp ez a lenne a lényege, h korhű legyen a gép ! Vagy nem ?
És ha láttál volna annak idején igazi MZ versenyt a honvédos indulókkal, akkor tudnád, h most ahhoz képest a bajnoki címet "ingyen" adják
És bizony láttam a különbséget, abban a mezőnyben ahol én jó esetben benne voltam a 10-ben a Lecsó jóval hátrébb volt, a mostani mezőnyötök nagyrésze pedig inkább 2 kört kapott volna mint egyet
Ezért ne sértődj meg, de sajnos így igaz !
mondasz valamit, a yamaha 1973 használja a race vizes hengert
van kép leirás etc elég sok.
Fene tudja szaki, én pl láttam olyan versenyt ahol együtt ment a P20, az Mz és a "legyező" h.fejes Czetka blokkos gép ...
Aztán pár évre rá (szerintem ez volt nálunk a hobbi versenyzés csúcsa) Kecskeméten 60-80 nevezőt 250-es ETZ-vel, ahol nem időmérők voltak hanem helyosztókat futottak a döntőbe való bekerülésért Még visszaemlékezni is nagyon jó erre ...
Én arra gondoltam mikor az MZ -k közé beengedték először a nyugati 125 sport gépeket, aztán a 250-eseket is .
Sz.tem szándékosan akarták tönkre tenni a "csórók" kategóriáját, pedig mindig ott voltak a legjobb versenyek ...
Most viszont ezzel épp ellenkező a szervezők szándéka, legalábbis így tűnik .
Kedves Janek. Idézet Töled: De akkor is egy bajnok gépet kellett összeraknod nem egy roncstelep szökevényt .... A bajnok motorról csak annyit, hogy 1985-ös technikáról van szó! Ma 2011 -et írunk. Bajnoki címet nem adják csak úgy.... bocsánat de én nem tudom Te hány bajnoki címet szereztél. Ha kicsit jobban figyelnéd a kanyarokban vidiket akkor láthatnád a külömbséget Dani, Lecso, Szabó és mást meg ne sértsek ezér mondom , hogy köztem. Pedig azért tök béna én sem vagyok. Ezzel azt akarom mondani, hogy ember is kell ara a motorra! Mehetnék én a Dani vagy a Lecso vagy a Dimma motorjával akkor se lennék bajnok. Ja a bajnok motor.
Az volt a durva amikor szociális formulában egyszer csak azt mondták:jövőre egyhengeres szocialista gyártású mehet!Akkor lett a P20-nak vége!Minden kótya-vetye!
Én is értelek !
Ha nem tűnt volna fel eddig akkor én is azért kardozok, h ésszerűbb és olcsóbb legyen a műsor, és átérzem mivel annak idején mi is eljátszottunk már hasonlókat . Ha az összes pénzünket rá költöttük akkor is nagy hátrányban voltunk mert a szabályok újabb drágább/jobb gépeket engedtek és a régebbi beváltat "dobhattuk" ki ...

Most ez a helyzet másabb, de nem árt készülni arra, h még kevesebb fog jutni erre is mint ami eddig jutott ...
Értelek! Na csak hogy visszatérjek a lényeghez
Apumék ezért hagyták abba! :) Mint ami most itt fog következni! Nem győzték! Ennyi!

Pacsi nektek! :)
Király ! De akkor is egy bajnok gépet kellett összeraknod nem egy roncstelep szökevényt . A kipud pedig ott figyelt a fal mellett, anélkül a "rezi" nélkül is jó volt ez a gép .
Ezzel nem azt akarom kifejezni, h felesleges a vesződés a fejlesztéssel, de ebben a formában ez a reklamáció most nem ide vág sztem .

A ragadás pedig 98%-ban nem a gépen múlik ...
A kész versenygép minden versenyen megadta magát! Megszakítós gyújtás és a többi ragadt meg ilyenek kipufogót is 1 év alatt kísérleteztük ki...
Korántsem volt az kész apropó nulláról raktam össze...úgy hogy 20ast még életembe nem láttam csak képről! :)
Pontosan innen kezdtem :)
Ja el is felejtettem leszögezni, h 250-es, mielőtt még iwata benyögné a vesszőparipáját, az RGV 500-at
Nincs benne a szabályban hogy csak légyhűtés?
ha a forgalmiba az van irva rd250,vagy a brifbe akkor igen külön
megkülönböztetés csak ugy volt rd250 DX mint a p20 lux.
Onnan lehet felismerni, h az RG soros - az RGV pedig V elrendezésű ...
A képen lévő RGV, ráadásul 90 utáni .
Nem ilyen!Sajna! Valami japán beltenyészet.
Ha a blokk kód stimmel. De azt kétlem.
na ezért kérdem mert ez igy nemjó nyilván egy lc blokkal nem lehet menni de ez tipus azonos még vizsgán is.
Kitudja?Azon is van mit krampácsolni!
Igen, ez is érdekes dolog, mert a kiírásban van valami olyasmi, hogy az évjárat megállapításánál a blokk gyártási éve a mérvadó.
Az az RG mehet.
Természetesen ez nem azt jelenti, hogy a legutolsó kiadású is befér.
Ezzel azért ne:
átülsz a p20-rol?
majd felhivom de biztos benéz ide is , az elöbbi kérdésem azért volt mert a levegös rd gyártották 1978 ig változatlan beltartalommal azonos blokkal csak gyengébb volt mint a 73-74 széria modositás a kasznin meg a kerekeken volt.
Biztos.
Ezt inkább tőle..