Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Háát igazából egyel szeretnénk, azt még ki tudja gazdálkodni az egyesület, kettőt már nemigen.

Ha volna egy hónapnyi luft a mami kupában mint ahogy idén volt, akkor lehetne többel is, de így nem nagyon fér bele, nem bírják a fiúk anyagilag hogy egy hónap alatt 3 racéra elmenjenek.
Hány simsonnal jöttök?
DDD:)
(Dimma nem megsértődik, röhög)
Dimma, jöttök a 6 órásra ?
A kitérő válaszaid helyett
-hülye szabályok
-hülye Pannóniások
-hülye szervezők
-hülye bundázók
-hülye csalósok
-hülye Ricsi
-hülye mindenki
amire kiváncsi vagyok: igen / nem
van még egy 10perces dolgom azt lehet kimegyek a petrobandihoz.
ŐŐ, bizonyára a műhelyben voltam....
köszönöm a bizalmat azt hiszem ezt a megbizást az évzáró bulin lehet élővé tenni.
hivtalak de bszod felvenni
Motor születik.

Én azt sem tudnám, hogy álljak neki. Jó nézni a profi munkát.
Zsoli! Az igazság odaát van!
Dimma, otthon leszel kb 5 után?
Nem lennék alkalmatlan egy látogatsra?
(mitttomén, karcsonyi készülődés, mifene)
Így így, ahogy mondod.

Dimma tanúja évek óta, hogy engem mit össze baszogatnak odaát.
Nem szokott jólesni.
Remek! Apánk helyett apánk lesz az tuti. Hamár ugyis Apánk akkor........Apuuuuu kicsit lóerőhiányos vagyok nemtudnál megdobni egy kis.......
Sanyek, ez nem kérdés! Dimma a góré nálunk!
Szia az a lenyeg h rd 350 31k legyen a motorkòdja h belelehessen rakni de ha rd 350ypvs ed van akor elcserelhetjuk a dekliket is és akkor motorszamot is megkapod de hivjfel telon könyebb komonikalni a müszakija le van jarva de nem gon mert mondn tovabbi nelkul megoldhato a dolog
Yamahások nem szavaztok a képviselettel kapcsolatban? Vagy mást akartok jelölni? Igaza van Dimmának ez fontos lenne. Pannonia: Lecso,
Mz, nagy barátom Bambi, Simo, Zoli. yamahának nincs. Pedig sokan indulunk Yamahával.
Szeretünk MAMI
Ez így van! Sajnálom őket, amiért a munkájukon felül ekkora terhet kötöttek a nyakukba,szabadidőt,pénzt,családot nem kímélve! Minden tiszteletem az övék és az egész MAMI stábjáé,beleértve a tanulókat is! Minden veterán motoros,versenyző nevében köszönjük az értünk tett fáradozásotokat! És akkor ezek a nyűgös palik csak "mi" vagyunk.Ott vannak még a többi kategória versenyzői! Ennyi hülye motoros nyűgét,bánatát,hisztijét elviselni nem könnyű dolog!Még egyszer köszönöm,köszönünk nektek MINDENT!
De ha lehet,még egy kis türelmet kérnék tőletek! Ki fog ez alakulni tavaszig,az első racéig! Mindenki megnyugodik,kiadja a téli felhalmozódott adrenalinhiányt,lecsapódott párát a fejből,stb....
A téli,holtszezon béli,PC előtt karatés idő elmúlik és nem lesz senkinek,semmi baja. De, addig nekünk is türelmesebbnek kell lenni egymáshoz is!
A kategóriák és a műszaki kiírás kategóriákra,hogy már szükség van rá a második versenyszezon után,egy jó jel arra nézve hogy egyre komolyabb a verseny! Ezt nem kötözködésnek kell felfogni! Minden komoly verseny,szigorú szabályok alatt futnak,komoly műszaki,,sportetikai szabályok mellet! Nem kéne lemaradni ettől a szinttől mert még egyszer, Magyar bajnoki szintre is el lehetne,kéne jutni! Persze, ehhez idő és nem utolsó sorban pénz is kell,az ÖSSZETARTÁS mellet!
(Fú, de kib@szott bölcs voltam,így korán reggel! Mi?)
itt nem az a kérdés, mindenki menni akar. A rendezés iszonyu munkáját mindenki elismeri, és jól is csinálják.
Csak a tulszabályozás kezd elötérbe kerülni. Miért kell az AA szabály mikor ez nem az. Vesz valaki egy hulladékot idöt pénzt rászánva csinál egy recegét te is tudod nmennyi idö és pénz
és szeretne odaállni de elhajtják mert éppen a hátsó gátló nem felel meg a jelen kiirásnak. Közbe az ország másik feliröl jött .Hozhatnák példákat a mai életböl, ahol a tulszabályozás nem elöre visz hanem gátol.
Ha annyian leszünk hogy szelektálni kell már akkor ezt a 107% is megtehetjük.
Mucsácsosz.

Ha Lecsó és Karcsi meg a többiek nem csinálnának versenyt, állhatna a garázsban a sok versenymotor és lehetne keseregni hogy nincsen race mint 3 éve.
Ok !
Ha elfogadsz 1 tanácsot, akkor a gyári könyv alapján csinálj mindent .
Ahogy látom, nem nagyon kened ezt a karburálás dolgot .

"Nem a 0 fok környékére akarom állítani,(inkább télen prüszköljön kicsit gázadásnál, minthogy nyáron megölje a kaja) ezt hagyom tavaszra, mikor már vagy 18 körül lesz. Inkább csak a fúvókázását, működtetést, meg egy nagyjából alapot kap így a két ünnep közt..."

Épp fordítva van : Ha pl belövöd +20C°-on a gépet és aztán úgy hagyod, akkor nyáron +40C°-on fog prüszkölni és mondjuk 0C° környékén télen öli meg a kaja (hiány) !

Jött még PDF fájl RS 250-es Apriliához, azzal mit kezdjek ? Hol tudom átküldeni ? (ha kell)
Ennyit még segítek, aztán sajnos nem tudok 1 darabig 2t teknikával foglakozni mert megjött a fejetlen blokkom koronája
A henger - dugó - hengerfej annyira használt, h látszik még a gyári szinjelölés, a blokk többi része pedig vatta új :
A Dani már olyan bigott Pannóniás hogy egy Yamakka, levetné a hátáról!