Ne haragudj meg Lecsó,azért feszegetem a témát mert ahogy figyeltem, sokan Dellorto AHSA (lapsúberes) karbikat használnak.
Na most hogyha ragaszkodtok a PHBE-H -hoz,sok mindenkinek le kell cserélnie...
(Nekem spec. van PHBE is és AHSA is,nem magamnak lobbizok!)
Lecso lehet megbeszéltem a Lévayval is a Smidt lacinál hogy nem jó de nem csak én mondtam neki, érdekes tavalyelött nem volt gond
meg már csak idén lett. teljesen át kéne épiteni a motort,
egy csomó uj költséget vartok a nyakamba. Igazad van a dezsavu
érzéssel ott is homolog volt 1* aztén má nem akkor is sok pénzbe került aq felkészülé ráadásul lenyelték a nevezési dijat ha emléxel
de költse temetésre és 1 héttel a verseny elött volt hogy a tök széria rd csak X-be mehetett volna,. Szar érzés volt, most is az az érzésem hogy nem felnöni akartok , hanem visszafejleszteni az rd a p20 szintjére. De annyit akkor is benne voltál a döntéshozokba és egyszer nem mondtad a plénüm elött hogy nem kéne lehuzni az rd-t. Talán nekem mondtad késöbb.De sajnos a Szabó faktor megmarad jövöre is vagy igy vagy ugy. Ha megbántottalak igazábol
nem haragszom rád,de nagyon egybevágnak a tények.
Lecsó, ez valós problémának tűnik:
"• 3.: 1975 és 1984 között gyártott motorok, max. 500 ccm 4T és max. 250 ccm 2T.
Ez akkor azt jelenti,hogy az RD 350 YPVS (amit 83-tól gxártottak) nem mehet? Vagy lesz még egy Youngtimer kat. is?"
Amúgy lehet mákod van !
Benézett egyik szerelő haverom ide és kezdésnek jól le is baszott, h miért szidom a kéttét mikor nemrég még életem haltam érte és mindig baszogattam, h miért szerel négytéket
Először azt hittem Petró szólt neki, mert közös ismerősünk - de nem ő volt .
Naszóval karbi témában adott (neked) pár tanácsot . Mondtam regeljen be de nem volt hajlandó, ezért bemásolom neked .
[21:49:17] zsolt: szevasz pias
[21:49:23] zsolt: beleneztem a forumban
[21:49:44] zsolt: mi lett veled ember? hol van a ketutem imadat,csovek meg minden?
[21:49:50] zsolt: meg vagy zavarodva?!
[21:50:25] zsolt: amuygy kivancsi voltam az rgv karbira,talaltam ma a cegnel 1 1991 utan gyari rgv konyvet:)
[21:55:05] zsolt: egyebkent van 1 kis furcsasga a gyari karburalasban
[21:55:37] zsolt: a felso henger 270es fofuvoka az also 280
[21:55:39] zsolt: az oke
[21:55:57] göndör jános: ki mondta ,h nézzél be oda ? petró ?
[21:56:14] zsolt: a powerjet fuvoka viszont joval nagyobb a felsoben
[21:56:19] zsolt: asszem 55,az alsoban meg 35
[21:56:29] zsolt: a tobbi minden ugyanaza
[21:57:11] zsolt: megvolt regebrol a link
[21:57:23] zsolt: gondoltam ranezek,senki nem mondta
Gyuribá, én eddig csak speciál vázba építetteket láttam régebben, de nem foglalkoztam igazán a témával . Tudja, olyan vázakba rakják amiben a jó 2t versenyblokk széthullott ...
Szeretem én is a 2 ütemet, csak már motorozni nem szeretek vele ...
Ha van rá alternatíva akkor inkább négyté
Ez RMZ 250 blokkos gép, de Bakker vázzal . Ilyenekkel már rég mennek, ez a kategória volt a Moto3 ötletadója :
Na most hogyha ragaszkodtok a PHBE-H -hoz,sok mindenkinek le kell cserélnie...
(Nekem spec. van PHBE is és AHSA is,nem magamnak lobbizok!)
meg már csak idén lett. teljesen át kéne épiteni a motort,
egy csomó uj költséget vartok a nyakamba. Igazad van a dezsavu
érzéssel ott is homolog volt 1* aztén má nem akkor is sok pénzbe került aq felkészülé ráadásul lenyelték a nevezési dijat ha emléxel
de költse temetésre és 1 héttel a verseny elött volt hogy a tök széria rd csak X-be mehetett volna,. Szar érzés volt, most is az az érzésem hogy nem felnöni akartok , hanem visszafejleszteni az rd a p20 szintjére. De annyit akkor is benne voltál a döntéshozokba és egyszer nem mondtad a plénüm elött hogy nem kéne lehuzni az rd-t. Talán nekem mondtad késöbb.De sajnos a Szabó faktor megmarad jövöre is vagy igy vagy ugy. Ha megbántottalak igazábol
nem haragszom rád,de nagyon egybevágnak a tények.
Fontos lesz az empatikus képesség.
Classic 1-2 ben ,Dellortoból, csak PHB használható?
Nyilván nem akartuk kizárni a RD350-eseket. Főleg, hogy eddig is mehettek. Adminisztrációs hiba, kijavítjuk.
"• 3.: 1975 és 1984 között gyártott motorok, max. 500 ccm 4T és max. 250 ccm 2T.
Ez akkor azt jelenti,hogy az RD 350 YPVS (amit 83-tól gxártottak) nem mehet? Vagy lesz még egy Youngtimer kat. is?"
Érdemes megnézni:
http://classicracing.wordpress...
http://www.oldtimerhungary.com...
Jó szórakozást.
Szóval Bunda. Ezt mond majd akkor is hangosan, mikor a díjkiosztón átveszitek a kupát.
Gondolkozol, kit hogy bántasz meg?
És közben gondoltál, h ez az az a gép amit az életben be nem tudnál karburálni rendesen ?
Mikor volt ez és melyik ring ?
Benézett egyik szerelő haverom ide és kezdésnek jól le is baszott, h miért szidom a kéttét mikor nemrég még életem haltam érte és mindig baszogattam, h miért szerel négytéket
Először azt hittem Petró szólt neki, mert közös ismerősünk - de nem ő volt .
Naszóval karbi témában adott (neked) pár tanácsot . Mondtam regeljen be de nem volt hajlandó, ezért bemásolom neked .
http://www.rgv250.co.uk/engine...
Szervízkönyvek : http://www.rgv250.co.uk/forums...
[21:49:17] zsolt: szevasz pias
[21:49:23] zsolt: beleneztem a forumban
[21:49:44] zsolt: mi lett veled ember? hol van a ketutem imadat,csovek meg minden?
[21:49:50] zsolt: meg vagy zavarodva?!
[21:50:25] zsolt: amuygy kivancsi voltam az rgv karbira,talaltam ma a cegnel 1 1991 utan gyari rgv konyvet:)
[21:55:05] zsolt: egyebkent van 1 kis furcsasga a gyari karburalasban
[21:55:37] zsolt: a felso henger 270es fofuvoka az also 280
[21:55:39] zsolt: az oke
[21:55:57] göndör jános: ki mondta ,h nézzél be oda ? petró ?
[21:56:14] zsolt: a powerjet fuvoka viszont joval nagyobb a felsoben
[21:56:19] zsolt: asszem 55,az alsoban meg 35
[21:56:29] zsolt: a tobbi minden ugyanaza
[21:57:11] zsolt: megvolt regebrol a link
[21:57:23] zsolt: gondoltam ranezek,senki nem mondta
Szeretem én is a 2 ütemet, csak már motorozni nem szeretek vele ...
Ha van rá alternatíva akkor inkább négyté
Ez RMZ 250 blokkos gép, de Bakker vázzal . Ilyenekkel már rég mennek, ez a kategória volt a Moto3 ötletadója :
Az RGV 500 több tíz millába kerülne ...
Láttál már egyáltalán élőben olyat ?