Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meglesz...
• 3.: 1975 és 1984 között gyártott motorok, max. 500 ccm 4T és max. 250 ccm 2T.
Ez akkor azt jelenti,hogy az RD 350 YPVS (amit 83-tól gxártottak) nem mehet? Vagy lesz még egy Youngtimer kat. is?
Láttam az adatlapodon videót rs végre is több mint az r6!
Volt olyan cros pannonia?:-))
Úgy tudom, ez lett leadva a MAMS-nak, végleges.
Akko v.szinü nem. Rám szolsz, ha tudsz v.mit?06703190699
MC 21 minden földi jóval felszerelve
Miskolc mellett...
na ez az ami nemjó. legalább annyi engedmény kell mint amennyit
leirtunk a szabóval. Aki alpok adriázni akar az olyannal menjen.
Ok kösz. Helyileg hova valosi, csak, hogy ismerem-é?
Rég beszéltem a sráccal, Annyit hallottam, hogy egy kátyúban elrepedt az első felnije. Hogy aztán mi történt, nem tudom. Sőt... Ezt sem Ő mondta, csak másodkézből jött az info...
Ilyenre pályázok, "s"-es vagy sima 1198? Jelenleg törve van?
Ember vagy! Efféle tapasztalatom is van...Hááát...
MC 21?
Ha 3 váltok se nyom le még az r1 sem!
Ha komolyan érdekel, megkérdezhetem neked, aztán majd valahogy a tudtodra hozom... Mondjuk, itt.
Láttam az adatlapodat, Nem véletlen volt, hogy egyrészt neked is címeztem a felemás fúvókás kérdést.
Az a 1198 nem elado?
4 évet versenyeztem NSR-el,tudom miről van szó.Sokszor együtt volt a futamunk 600-asokkal
Ne bassz már! Az RG 500 azóta a kedvenc motorom, amióta egy kb 25 évvel ezelőtti Autó Motorban olvastam róla egy cikket. A cikk címe az volt, "Közúti vadállat". Ugyan miért?
Itt csak annyi a problem, hogy, míg nekem 160-ig négyet kell váltani,neki csak kettőt. Tud számítani...
Vegyél egy rgv 500 at, még kávézhatsz is mire utolérnek
Hát ez az.
62 rgv,133 az r6 jó lesz az 70 nek is!