Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem erröl szolt a történet csak te is felnagyitod,arrol szolt a történet karbi szabad bármekkora bármilyen Hátsó gátló
lehessen csillapitást is állitani pl sokan használják a nem tartályos
gátlot neken nincs mert 800eu nem adok egy pár ujért.a 38 szár
meg akinek az van ne vegye ki azt vegyen egy komplett uj elejét
fékestöl kerekestöl villafejestöl + gépmunkával mert a steireung csö ugyse stimmel. nekem 35 szár van/ A feknyereg elöl csak két dugatyu lehet azt mindegy hogy 1 nyergen vagy 2nyergen van
mert a keréktöl függ hogy elfér e a küllöktöl ha nem akkor ugye villaszár féknyereg kerék etc csere ez megint jó kis összeg,.
Bár te tudud hogy 100rugó hamar elmegy csak a kopó alkatrészekre is.
Kedves lecso barátom
sajnos már a kutya a nyáron kimult 14év után az egész család kedvence volt. Jó kutya volt védte a gazdit a képe ott diszelget a 350 első sárvédöjén pedig akkor még élt . Több esze volt mint 1-2 kétlábunak. Nem fikázlak a tényeket közöltem mond ha valami nem igaz. a 2007 24h son!Amugy bajom nincs veled. AA ra meg menjen az aki akar,és elkölthet pár száz eurot. Atz ugyis olyan motorral jön ide is. Bár te is csak nézönek voltál a fögecó meg szokott menni ,
idén meg ide jöttek kevesebbet. Hát ez van.
diokám valami tévedés van én ezt 2éve vettem, talán a petró maiszter. De hát neki is 2 blokkja van az 4 karbi nemha jószámolom.
Mond már meg suzuki lessz jövöre vagy yamaha?
le vagy maradva ez má ment 2007-be
Jó, dellorto legyen bármilyen. De akkor Mikuni mé nem lehet lapsúberes. És Keihin? Inkább ne legyen megkötés karbira. Meg első telóra se. Meg hátsóra se. Ha így jó lesz, beszélek a Karcsival délután.
Tőlem mindenki úgy megy, ahogy akar.
Nem én akartam kibaszott szabályokat. Minek? Minek voltunk a megbeszélésen. Hogy másnap elölről kezdődjön minden? Az egyik azért fikáz, mert ez egy szar, mindent lehet. A másik meg azért mert valakinek nem jó a motorja. Hát én kezdek elsokallni kicsit.
Vegyük át az AA szabályokat! Jó! de mégsem. valakinek hasfájása van. Jó akkor módosítsunk kicsit.De valakinek nagyobb baja van, férjen má ő is be. rendben. De valaki, aki még nézőként sem volt soha Mami kupán, lehet hogy nem jön el, mert mittudomén. Jó beszéljük át . Ok, megbeszéltük. De nem jöttek el sokan. Akkor beszéljük át még egyszer. De a versenyen megjelenik valaki aki még nem volt soha, jó ő is mehessen kivételesen. De legyenek szabályok.

MINEK?

Dimma a kutyádat állítsd le, ne ugasson. Már ha akarod hogy itt társalogjunk.
az a phb megkötés nem kell oda.akkor dimmáék legalább használhatják a két 32es karbit amit elhalásztak az orrom elől a miskolci kissrác eladó cuccaiból
A mostani állás szerint (nem a szabályokra gondolok) én is úgy érzem, h ez lesz az utolsó átfaragott P20 blokkom . Ezt is csak azért fejezem (majd) be mert már belekezdtem ...
Én úgy látom, kb az az állapot van most nálatok, mint nálunk volt 2-3 éve.
Vagyis projekt.
Már én sem füvezek azért annyit Motorom is csak csóró projejt.
Hozzátok még csak most ért el a "válság" ?
De jó nektek, én azóta válságban vagyok mióta motorozok
Bizonyára csak az ügyvédeitekkel van baj, lásd én évekig pofáztam az ETZ tárcsafék mellett és folyton le voltam hülyézve . Most valaki más is előadta és azonnal lehetett, aminek úgy is örülök ha soha nem fogok ott indulni ...
Kicsit nekem is szemet szúr az, h Pannóniába bármilyen karbi mehet, Classicba pedig nem .
Nekem is az van, ez megint csak színtiszta demagógia !
Olyasmi jut eszembe mikor Dimma munkáját fikáztátok ...
Azért látnotok kell, h mennyi munkát öl bele Gyuribá ebbe az egészbe, ennyit a megbántásról . De ti tudjátok .
lassan gondolkodoba esek érdemes e még belefecölni ennyit?
Létszám miatt számolni kell azzal is lassan, hogy a válság is eléri majd a versenyzőket. Jó lenne tudni ki jön 250-be mert ahogy hallom sokan fejlesztenek 350-re.
Én nyugellába vagyok a teknyika miatt,inkább a szabadidőmmel lesz gond de azt megódom! (Ráhúzom a klímát hátul, oszt táppénzre vágom a górét!) Hihi!
Ha jól megnézzük, a többi kat.-ban nincs semmiféle megkötés karbira nézve ...csak a classic 1-2-ben!
Ha mentünk volna az AA ba akkor ott mentünk volna, de ez mami kupa majd akkor lessz fejvakarás ha egy páran el fognak maradni?
Végül is nem lessz egyedi hogy a végére kiboritjuk a füdövizzel a gyereket. Jó példa a 24h réghez képest már csak fele induló volt.
A 3 hkart a dijkiosztóra viszem ha nem jössz akor valakinek odaadom másnak aki közelebb van hozzád.
persze komlett eleje csere karbik vásárlása ,a többiröl ne is beszéljek, kész motorokat szétszedni. A nagy p20 titkolodzásnak meg az lett a vége hogy ott nincs is jóformán megkötés.
Nem logikus hogy ami több évig jó volt az most mé nem.
Mért kel + költségeket ráforditani, nem elég az egyébb amugy is
aktuális több 10ezer ráforditás.
Mindamellett, hogy értem amit mondasz, és bizonyára igazad is van a saját szemszögedből nézve, szerintem a szabályváltozások nem a yamahát támadják, téged meg pláne nem.

Ott voltál, hallottad mi a kiindulási alap: aa classic, ami én úgy látom azért van, hogy legalább némileg hasonlítson a hazai a külföldi rendszerre.

Ha úgy nézzük, Mogyiék, vagy Petró rosszabbul járt mint te.
megint jó sok költséget varnak a nyakunka ha menni akarunk,1 pár jó hátsó gátló az ebayon több száz eu-ró
meg a hátsó gátlot is
Nem.

Arra gondolok, hogy az emberek hajlamosak nem elolvasni és/vagy magukra nézve kötelezőnek venni egy szabályrendszert aminek a keretében elmennek játszani.
(lásd még a rajtszám mizériát a fácsén "deénakkóserakomfel" hozzáállás)

NAmost, a szaki akimondjuk benézte/figylemen kívül hagyta a szabályt, és nem indulhat, azt el lehet hajtani úgy is, hogy vérig sértődjön, meg úgy is, hogy ne.
Erre gondoltam.

(magyarul,Lojzi például nem kiköpött diplomata:)