Nem erröl szolt a történet csak te is felnagyitod,arrol szolt a történet karbi szabad bármekkora bármilyen Hátsó gátló
lehessen csillapitást is állitani pl sokan használják a nem tartályos
gátlot neken nincs mert 800eu nem adok egy pár ujért.a 38 szár
meg akinek az van ne vegye ki azt vegyen egy komplett uj elejét
fékestöl kerekestöl villafejestöl + gépmunkával mert a steireung csö ugyse stimmel. nekem 35 szár van/ A feknyereg elöl csak két dugatyu lehet azt mindegy hogy 1 nyergen vagy 2nyergen van
mert a keréktöl függ hogy elfér e a küllöktöl ha nem akkor ugye villaszár féknyereg kerék etc csere ez megint jó kis összeg,.
Bár te tudud hogy 100rugó hamar elmegy csak a kopó alkatrészekre is.
Kedves lecso barátom
sajnos már a kutya a nyáron kimult 14év után az egész család kedvence volt. Jó kutya volt védte a gazdit a képe ott diszelget a 350 első sárvédöjén pedig akkor még élt . Több esze volt mint 1-2 kétlábunak. Nem fikázlak a tényeket közöltem mond ha valami nem igaz. a 2007 24h son!Amugy bajom nincs veled. AA ra meg menjen az aki akar,és elkölthet pár száz eurot. Atz ugyis olyan motorral jön ide is. Bár te is csak nézönek voltál a fögecó meg szokott menni ,
idén meg ide jöttek kevesebbet. Hát ez van.
diokám valami tévedés van én ezt 2éve vettem, talán a petró maiszter. De hát neki is 2 blokkja van az 4 karbi nemha jószámolom.
Mond már meg suzuki lessz jövöre vagy yamaha?
Jó, dellorto legyen bármilyen. De akkor Mikuni mé nem lehet lapsúberes. És Keihin? Inkább ne legyen megkötés karbira. Meg első telóra se. Meg hátsóra se. Ha így jó lesz, beszélek a Karcsival délután.
Tőlem mindenki úgy megy, ahogy akar.
Nem én akartam kibaszott szabályokat. Minek? Minek voltunk a megbeszélésen. Hogy másnap elölről kezdődjön minden? Az egyik azért fikáz, mert ez egy szar, mindent lehet. A másik meg azért mert valakinek nem jó a motorja. Hát én kezdek elsokallni kicsit.
Vegyük át az AA szabályokat! Jó! de mégsem. valakinek hasfájása van. Jó akkor módosítsunk kicsit.De valakinek nagyobb baja van, férjen má ő is be. rendben. De valaki, aki még nézőként sem volt soha Mami kupán, lehet hogy nem jön el, mert mittudomén. Jó beszéljük át . Ok, megbeszéltük. De nem jöttek el sokan. Akkor beszéljük át még egyszer. De a versenyen megjelenik valaki aki még nem volt soha, jó ő is mehessen kivételesen. De legyenek szabályok.
MINEK?
Dimma a kutyádat állítsd le, ne ugasson. Már ha akarod hogy itt társalogjunk.
az a phb megkötés nem kell oda.akkor dimmáék legalább használhatják a két 32es karbit amit elhalásztak az orrom elől a miskolci kissrác eladó cuccaiból
A mostani állás szerint (nem a szabályokra gondolok) én is úgy érzem, h ez lesz az utolsó átfaragott P20 blokkom . Ezt is csak azért fejezem (majd) be mert már belekezdtem ...
Bizonyára csak az ügyvédeitekkel van baj, lásd én évekig pofáztam az ETZ tárcsafék mellett és folyton le voltam hülyézve . Most valaki más is előadta és azonnal lehetett, aminek úgy is örülök ha soha nem fogok ott indulni ...
Kicsit nekem is szemet szúr az, h Pannóniába bármilyen karbi mehet, Classicba pedig nem .
Nekem is az van, ez megint csak színtiszta demagógia !
Olyasmi jut eszembe mikor Dimma munkáját fikáztátok ...
Azért látnotok kell, h mennyi munkát öl bele Gyuribá ebbe az egészbe, ennyit a megbántásról . De ti tudjátok .
Létszám miatt számolni kell azzal is lassan, hogy a válság is eléri majd a versenyzőket. Jó lenne tudni ki jön 250-be mert ahogy hallom sokan fejlesztenek 350-re.
Ha mentünk volna az AA ba akkor ott mentünk volna, de ez mami kupa majd akkor lessz fejvakarás ha egy páran el fognak maradni?
Végül is nem lessz egyedi hogy a végére kiboritjuk a füdövizzel a gyereket. Jó példa a 24h réghez képest már csak fele induló volt.
A 3 hkart a dijkiosztóra viszem ha nem jössz akor valakinek odaadom másnak aki közelebb van hozzád.
persze komlett eleje csere karbik vásárlása ,a többiröl ne is beszéljek, kész motorokat szétszedni. A nagy p20 titkolodzásnak meg az lett a vége hogy ott nincs is jóformán megkötés.
Nem logikus hogy ami több évig jó volt az most mé nem.
Mért kel + költségeket ráforditani, nem elég az egyébb amugy is
aktuális több 10ezer ráforditás.
Mindamellett, hogy értem amit mondasz, és bizonyára igazad is van a saját szemszögedből nézve, szerintem a szabályváltozások nem a yamahát támadják, téged meg pláne nem.
Ott voltál, hallottad mi a kiindulási alap: aa classic, ami én úgy látom azért van, hogy legalább némileg hasonlítson a hazai a külföldi rendszerre.
Ha úgy nézzük, Mogyiék, vagy Petró rosszabbul járt mint te.
Arra gondolok, hogy az emberek hajlamosak nem elolvasni és/vagy magukra nézve kötelezőnek venni egy szabályrendszert aminek a keretében elmennek játszani.
(lásd még a rajtszám mizériát a fácsén "deénakkóserakomfel" hozzáállás)
NAmost, a szaki akimondjuk benézte/figylemen kívül hagyta a szabályt, és nem indulhat, azt el lehet hajtani úgy is, hogy vérig sértődjön, meg úgy is, hogy ne.
Erre gondoltam.
lehessen csillapitást is állitani pl sokan használják a nem tartályos
gátlot neken nincs mert 800eu nem adok egy pár ujért.a 38 szár
meg akinek az van ne vegye ki azt vegyen egy komplett uj elejét
fékestöl kerekestöl villafejestöl + gépmunkával mert a steireung csö ugyse stimmel. nekem 35 szár van/ A feknyereg elöl csak két dugatyu lehet azt mindegy hogy 1 nyergen vagy 2nyergen van
mert a keréktöl függ hogy elfér e a küllöktöl ha nem akkor ugye villaszár féknyereg kerék etc csere ez megint jó kis összeg,.
Bár te tudud hogy 100rugó hamar elmegy csak a kopó alkatrészekre is.