Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A P20M?
Szuper a gpracing oldalon a race p20-asodról szóló cikk. (irodalmilag is)

A magamfajta földi haladó el sem tudja képzelni, hogy mi munka van mögötte. Meg azt sem, hogy hogyan kellene nekiállni egy (szocreál) versenymotor megépítésének.

Gratulálok.
Azért már egészen szép pénzt adna a méh
Tuti van az vagy 50 is :) :) :)
Csak hobbiból, úgy gondoltam gyakorolni jó lesz. Vagy levizsgáztatom, és frenkizek vele a Morini Day-en
Köszi kedves vagy, de van nekem is kb 28db 350-es.
Ja az! Aza Daniféle. Megint pályacsúcs .....a szenya.
Van morini blokkom350 es teljesen uj szelepekkel dugokkal teflonosak csak ahengert kell perselyezni esetleg nem érdekel?
Köszi Ámigó. Micsoda szemed van. Mikor megláttam babonás ember lévén teleraktam a bőrgatyót. Valami fényes tárgyat tartott a kezében és spriccelt vele...távolról azt hittem egy dugó meg egy hajtókar van nála és azzal hadonász. Danira biztos valami nitró félét nyomott mert teljesen bevadult tőle . Nitro Dani....
Mi ez, távgyógyítás ? Ne már
Na erről beszélek, most már az ütemekkel nem lesz baj
Kinek készül a gép ?
Ezt nekem írtad ?
Szerintem 300 körüli kell bele? az rs é biztos jó méretű ha 34mm karbid van a 32 az 280 kb!
RGV250 Morini blokkal by BRC
Hol láttad a motoromat? Lehet az asszony lödörgött vele a tudtom nélkül!
Ha 5C° hőmérséklet változásonként karburálod még akkor sem úgy csinálod "ahogy kell" .
Mondjuk ha viszonylag hűvösben beállítattod olyannal aki vágja a témát akkor nagy baj nem lehet később sem ... !

(esetleg csak annyi, h csúnyán lemaradsz a 4t gépektől )
Jólvanmá, nehogy komolyan vedd már, csak viccelek !
Elhitted, h komolyan gondoltam, h add el a vázadat ?
Mondjuk akkor ha egyszerre engednének nem igazán kellene oda az a lassító, amúgy is épp a leggyorsabb résznél töri meg a lendületet . Sztem nem kellene bele .
Azért így is tetszik ahogy van, mondjuk a tárcsafékből nem engedek, anélkül nem megyek sehol ha esetleg nem engedik a szabályok ...
Jani!Megkérdeztem az RGV vázat, van kettő is!
Blokkszamot lehet cserelni az nme gond pont rd350 el csinaltam Hengerfejcsavarok megvannak a blokk az tenyleg ratyi furni kell meg a hajtòkarokat cserelem csapagy szimering szoval teljesen frankòra akarom csinalni aztan megy a mito ba amugy a hirdetett ara tényleg brutal volt de.elosztottam kettővel! A bloknal meg csak anyi a lenyeg h 31k tipisù legyen a beépìtett blokk is
Blokkszamot lehet cserelni az nme gond pont rd350 el csinaltam Hengerfejcsavarok megvannak a blokk az tenyleg ratyi furni kell meg a hajtòkarokat cserelem csapagy szimering szoval teljesen frankòra akarom csinalni aztan megy a mito ba amugy a hirdetett ara tényleg brutal volt de.elosztottam kettővel! A bloknal meg csak anyi a lenyeg h 31k tipisù legyen a beépìtett blokk is
Az a baj hogy egy posta költséget sem ér, sajna. Azért köszi. Láttam ezt a gépet én is a jófogás.hu-n, de a kinézete, és az ára közt nagy volt a szélsőség. A blokkja is oda volt, nem voltak benne hengerfej csavarok. A papiros vázat csak akkor tudod el adni, ha megegyező blokk is van hozzá. Én az enyémet papírokkal 95ért vettem kb hasonló állapotban, de haza hoztam és beindult, bár oda volt ez is.
Kalocsán
Annyit mondanak hogy a hátsó (quad) murvás rész lesz egyenlőre leaszfaltozva. Nem lesz a lassú,csiki-csuki rész.
Csak, sejteni lehet hogy milyen lesz...
De nyáron hallottam olyat is hogy a szemben lévő tribün és a mögötte lévő parkoló helyén folytatódik a pálya.
A "nagy" végleges pályáról, már láttam tervrajzot!
Hol?