Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez az R6 full Yoshimura rendszerrel ment, ezért is írtam, hogy néha majd beugrottam az árokba, mikor én megyek szűk 200-at, ez a bolond meg még vagy 60-as különbséggel elküldte mellettem. 136LE-s volt.
0-160IG R6
Végülis csak olyan 30-40LE-vel erősebb az R6
Ha a "75-ig gyártott motorokat" szó szerint vesszük,nem sok fér a classic-ba!
"Classic 1-2: vákuumos nem megengedett;
használható: CR, AMAL, MK2, Dell’Orto PHB, BING és Gardner;"
Dellortobol csak a PHB ?
Lehet, hogy nem a motor beteg...
Már meg ne haragudj de a te motorod nagyon beteg lehet?
Azóta már annak is volt némi kalandja egy kátyúnak köszönhetően.
Sajna, ezek 2010-es képek, Az 1198-at leszámítva már mindet eladták. Utódjuk meg nem lett. R6 a falumbéli haveré volt, no Ő néha úgy ment el mellettem,hogy úgy éreztem magam, mint abban az ősrégi Rigás viccben a papa. Ezek a Bükkben is megettek, de V-Strom, Hornet, ilyeneket lehetett tartani vele.
MAMI Kupa Pannonia kategória technikai szabályzat

Műszaki előírások

Minden motornak meg kell felelnie az általános műszaki kiírásnak!

Motor:
• bármilyen Pannonia típusú mkp.

Motorblokk:
• gyári lökethossz módosítása tilos;
• max. hengerátmérő 58mm 2 hengeres motor esetén, és max. 70 mm 1 hengeres motor esetén;
• használható gyári vas, és alumínium henger, után öntött alumínium henger, és Yamaha YDS2 henger.

Váz:
• csak az eredeti megengedett;
• módosítás megengedett;
• bármilyen lengővilla használható.

Karburátor:
• bármilyen használható.

Futómű:
• első teleszkóp belső cső max. 38mm átmérő, fordított teleszkóp tilos;
• az első teleszkóp csillapítása nem lehet kívülről állítható, csak a rugó-előfeszítést lehet állítani, valamint teleszkópban levő levegő mennyiségét;
• a hátsó teleszkóp nem lehet külön tartályos, a rugó-előfeszítés és a csillapítás állítása megengedett;
• Központi gátló a hátsó rugózásnál nem megengedett.

Gyújtás:
• szabadon választható.

Kerék:
• bármilyen méret megengedett.

Fék:
• elöl bármilyen dobfék, ill. ETZ tárcsafék megengedett;
• fém fékcső megengedett;
• bármilyen főfékhenger használható;
• hátul csak dobfék lehet.

Kipufogó:
• hatásos hangtompító használata kötelező.

Tank:
• gyári tank és embléma használata kötelező;
• tankmódosítás megengedett, oldalnézet nem változhat;
• a tansapka szuszogójának csövét gyűjtőtartályba kell vezetni.

Egyéb műszaki paraméterek:
• a motorból nem folyhat semmilyen folyadék, a túlfolyó csöveket (tanksapka, és karburátorok, esetleg légszűrőház) min. 0,33 dl-es tartályba kell vezetni;

Az alkatrészek eredetiségét a versenyzőnek kell bizonyítania gépkönyvvel, ill. újságcikkel vagy fényképpel!


Ruházat
• Csizma, bőr ruházat, E jelzésű zárt bukósisak (a sisakon a plexi használata kötelező) és kesztyű viselése kötelező.
• A sisakot és a bőrruhát minden verseny előtt, a gépátvételen kötelező bemutatni. Hibás, sérült sisak nem használható.
• A kesztyűt és a csizmát a pályára történő bemenetel előtt ellenőrizzük!
MAMI Kupa Classic kategória technikai szabályzat


Kategóriák
• 1.: 1975-ig gyártott motorok, max. 350 ccm 4T és max. 250 ccm 2T;
• 2.: 1975-ig gyártott motorok, 350-500 ccm 4T és 250-500 ccm 2T;
• 3.: 1975 és 1984 között gyártott motorok, max. 500 ccm 4T és max. 250 ccm 2T.

A kor megállapításánál a motorblokk gyártási éve a mérvadó!


Műszaki előírások

Minden motornak meg kell felelnie az általános műszaki kiírásnak!

Motorblokk:
• 2 mm túlméret megengedett;
• a gyári vezérlési mód átalakítása nem megengedett.

Váz:
• csak az eredeti megengedett, évjáratnak megfelelően.

Karburátor:
• évjáratnak megfelelő;
• mérete szabadon választható;
• Classic 1-2: vákuumos nem megengedett;
• használható: CR, AMAL, MK2, Dell’Orto PHB, BING és Gardner;
• Classic 3: évjáratnak megfelelő.

Futómű:
• Classic 3: évjáratnak megfelelő;
• Classic 1-2: max. 38mm átmérő;
• az első teleszkóp nem lehet kívülről állítható, csak a rugó-előfeszítést lehet állítani, valamint teleszkópban levő levegő mennyiségét;
• a hátsó teleszkóp nem lehet külön tartályos, csak a rugó-előfeszítés állítása megengedett.

Gyújtás:
• szabadon választható.




Kerék:
• 17 coll-os kereket gyári dokumentációval kell igazolni;
• Classic 1-2: csak fűzött felni megengedett;
• Classic 3: szabadon választott, magnézium felni is lehet, ha eredeti;
• slick és vágott slick gumi nem megengedett.

Fék:
• úszónyerges fék nem megengedett;
• max. 2 dugattyús féknyereg megengedett;
• max. féktárcsa méret 300 mm;
• 2 fix féktárcsa megengedett;
• hátul bármilyen fék megengedett.

Kipufogó:
• hatásos hangtompító használata kötelező.

Egyéb műszaki paraméterek:
• a motorból nem folyhat semmilyen folyadék, a túlfolyó csöveket min. 0,33 dl-es tartályba kell vezetni;
• a kartellgázt is tartályba kell elvezetni.

Az alkatrészek eredetiségét a versenyzőnek kell bizonyítania gépkönyvvel, ill. újságcikkel vagy fényképpel!


Ruházat
• Csizma, bőr ruházat, E jelzésű zárt bukósisak (a sisakon a plexi használata kötelező) és kesztyű viselése kötelező.
• Pitbike kategóriában és X betétfutamokon cross sisak és szemüveg együttes használata engedélyezett.
• A sisakot és a bőrruhát minden verseny előtt, a gépátvételen kötelező bemutatni. Hibás, sérült sisak nem használható.
• A kesztyűt és a csizmát a pályára történő bemenetel előtt ellenőrizzük!
Jééé! Az a 1098-as a Kati Pali barátomé volt de még az M-Tech gúnya is!
Lehet ,hogy csak egy hengere megy
az elején ők maradnak le vagy nem?
Nem a 0 fok környékére akarom állítani,(inkább télen prüszköljön kicsit gázadásnál, minthogy nyáron megölje a kaja) ezt hagyom tavaszra, mikor már vagy 18 körül lesz. Inkább csak a fúvókázását, működtetést, meg egy nagyjából alapot kap így a két ünnep közt... Azt meg már rég megszoktam, hogy lemaradok a 4t-ktől. Ilyen társaságban jártam motorozni.
A-ha!
Fogyni?! A gömbölyű szép!
Egy percig sem. A blokk tényleg úgy van, ahogy írtam, a többi meg csak duma.
Igazad van! Sőt támadunk! Atisrace szétfaragja a gépem így megyek majd utánna ahogy a céges reklámomban! Je!
lecso kéne a szabályzat.
jó lenne ha nem mindeki akkor nyilatkozna mikor gépátvétel van.
Ha lesz R5,akkor úgy tűnik valami teljesen egyedi típust kell keresnem magamnak.
Mogyi Petinek is van R5 kübli! De akkó megínt lesz 3db. 350 +
4-5 db. 250 ccm. Jó vón má kitanázni mi legyék akkóóó...
az öreg szabó is 350 csicsa micsa lessz aztán az árpiék ,a 400 talán
+ te de ez még mindég kevés.