Ez az R6 full Yoshimura rendszerrel ment, ezért is írtam, hogy néha majd beugrottam az árokba, mikor én megyek szűk 200-at, ez a bolond meg még vagy 60-as különbséggel elküldte mellettem. 136LE-s volt.
Ha a "75-ig gyártott motorokat" szó szerint vesszük,nem sok fér a classic-ba!
"Classic 1-2: vákuumos nem megengedett;
használható: CR, AMAL, MK2, Dell’Orto PHB, BING és Gardner;"
Dellortobol csak a PHB ?
Sajna, ezek 2010-es képek, Az 1198-at leszámítva már mindet eladták. Utódjuk meg nem lett. R6 a falumbéli haveré volt, no Ő néha úgy ment el mellettem,hogy úgy éreztem magam, mint abban az ősrégi Rigás viccben a papa. Ezek a Bükkben is megettek, de V-Strom, Hornet, ilyeneket lehetett tartani vele.
Minden motornak meg kell felelnie az általános műszaki kiírásnak!
Motor:
• bármilyen Pannonia típusú mkp.
Motorblokk:
• gyári lökethossz módosítása tilos;
• max. hengerátmérő 58mm 2 hengeres motor esetén, és max. 70 mm 1 hengeres motor esetén;
• használható gyári vas, és alumínium henger, után öntött alumínium henger, és Yamaha YDS2 henger.
Váz:
• csak az eredeti megengedett;
• módosítás megengedett;
• bármilyen lengővilla használható.
Karburátor:
• bármilyen használható.
Futómű:
• első teleszkóp belső cső max. 38mm átmérő, fordított teleszkóp tilos;
• az első teleszkóp csillapítása nem lehet kívülről állítható, csak a rugó-előfeszítést lehet állítani, valamint teleszkópban levő levegő mennyiségét;
• a hátsó teleszkóp nem lehet külön tartályos, a rugó-előfeszítés és a csillapítás állítása megengedett;
• Központi gátló a hátsó rugózásnál nem megengedett.
Gyújtás:
• szabadon választható.
Kerék:
• bármilyen méret megengedett.
Fék:
• elöl bármilyen dobfék, ill. ETZ tárcsafék megengedett;
• fém fékcső megengedett;
• bármilyen főfékhenger használható;
• hátul csak dobfék lehet.
Kipufogó:
• hatásos hangtompító használata kötelező.
Tank:
• gyári tank és embléma használata kötelező;
• tankmódosítás megengedett, oldalnézet nem változhat;
• a tansapka szuszogójának csövét gyűjtőtartályba kell vezetni.
Egyéb műszaki paraméterek:
• a motorból nem folyhat semmilyen folyadék, a túlfolyó csöveket (tanksapka, és karburátorok, esetleg légszűrőház) min. 0,33 dl-es tartályba kell vezetni;
Az alkatrészek eredetiségét a versenyzőnek kell bizonyítania gépkönyvvel, ill. újságcikkel vagy fényképpel!
Ruházat
• Csizma, bőr ruházat, E jelzésű zárt bukósisak (a sisakon a plexi használata kötelező) és kesztyű viselése kötelező.
• A sisakot és a bőrruhát minden verseny előtt, a gépátvételen kötelező bemutatni. Hibás, sérült sisak nem használható.
• A kesztyűt és a csizmát a pályára történő bemenetel előtt ellenőrizzük!
Kategóriák
• 1.: 1975-ig gyártott motorok, max. 350 ccm 4T és max. 250 ccm 2T;
• 2.: 1975-ig gyártott motorok, 350-500 ccm 4T és 250-500 ccm 2T;
• 3.: 1975 és 1984 között gyártott motorok, max. 500 ccm 4T és max. 250 ccm 2T.
A kor megállapításánál a motorblokk gyártási éve a mérvadó!
Műszaki előírások
Minden motornak meg kell felelnie az általános műszaki kiírásnak!
Motorblokk:
• 2 mm túlméret megengedett;
• a gyári vezérlési mód átalakítása nem megengedett.
Váz:
• csak az eredeti megengedett, évjáratnak megfelelően.
Karburátor:
• évjáratnak megfelelő;
• mérete szabadon választható;
• Classic 1-2: vákuumos nem megengedett;
• használható: CR, AMAL, MK2, Dell’Orto PHB, BING és Gardner;
• Classic 3: évjáratnak megfelelő.
Futómű:
• Classic 3: évjáratnak megfelelő;
• Classic 1-2: max. 38mm átmérő;
• az első teleszkóp nem lehet kívülről állítható, csak a rugó-előfeszítést lehet állítani, valamint teleszkópban levő levegő mennyiségét;
• a hátsó teleszkóp nem lehet külön tartályos, csak a rugó-előfeszítés állítása megengedett.
Gyújtás:
• szabadon választható.
Kerék:
• 17 coll-os kereket gyári dokumentációval kell igazolni;
• Classic 1-2: csak fűzött felni megengedett;
• Classic 3: szabadon választott, magnézium felni is lehet, ha eredeti;
• slick és vágott slick gumi nem megengedett.
Kipufogó:
• hatásos hangtompító használata kötelező.
Egyéb műszaki paraméterek:
• a motorból nem folyhat semmilyen folyadék, a túlfolyó csöveket min. 0,33 dl-es tartályba kell vezetni;
• a kartellgázt is tartályba kell elvezetni.
Az alkatrészek eredetiségét a versenyzőnek kell bizonyítania gépkönyvvel, ill. újságcikkel vagy fényképpel!
Ruházat
• Csizma, bőr ruházat, E jelzésű zárt bukósisak (a sisakon a plexi használata kötelező) és kesztyű viselése kötelező.
• Pitbike kategóriában és X betétfutamokon cross sisak és szemüveg együttes használata engedélyezett.
• A sisakot és a bőrruhát minden verseny előtt, a gépátvételen kötelező bemutatni. Hibás, sérült sisak nem használható.
• A kesztyűt és a csizmát a pályára történő bemenetel előtt ellenőrizzük!
Nem a 0 fok környékére akarom állítani,(inkább télen prüszköljön kicsit gázadásnál, minthogy nyáron megölje a kaja) ezt hagyom tavaszra, mikor már vagy 18 körül lesz. Inkább csak a fúvókázását, működtetést, meg egy nagyjából alapot kap így a két ünnep közt... Azt meg már rég megszoktam, hogy lemaradok a 4t-ktől. Ilyen társaságban jártam motorozni.
"Classic 1-2: vákuumos nem megengedett;
használható: CR, AMAL, MK2, Dell’Orto PHB, BING és Gardner;"
Dellortobol csak a PHB ?
Műszaki előírások
Minden motornak meg kell felelnie az általános műszaki kiírásnak!
Motor:
• bármilyen Pannonia típusú mkp.
Motorblokk:
• gyári lökethossz módosítása tilos;
• max. hengerátmérő 58mm 2 hengeres motor esetén, és max. 70 mm 1 hengeres motor esetén;
• használható gyári vas, és alumínium henger, után öntött alumínium henger, és Yamaha YDS2 henger.
Váz:
• csak az eredeti megengedett;
• módosítás megengedett;
• bármilyen lengővilla használható.
Karburátor:
• bármilyen használható.
Futómű:
• első teleszkóp belső cső max. 38mm átmérő, fordított teleszkóp tilos;
• az első teleszkóp csillapítása nem lehet kívülről állítható, csak a rugó-előfeszítést lehet állítani, valamint teleszkópban levő levegő mennyiségét;
• a hátsó teleszkóp nem lehet külön tartályos, a rugó-előfeszítés és a csillapítás állítása megengedett;
• Központi gátló a hátsó rugózásnál nem megengedett.
Gyújtás:
• szabadon választható.
Kerék:
• bármilyen méret megengedett.
Fék:
• elöl bármilyen dobfék, ill. ETZ tárcsafék megengedett;
• fém fékcső megengedett;
• bármilyen főfékhenger használható;
• hátul csak dobfék lehet.
Kipufogó:
• hatásos hangtompító használata kötelező.
Tank:
• gyári tank és embléma használata kötelező;
• tankmódosítás megengedett, oldalnézet nem változhat;
• a tansapka szuszogójának csövét gyűjtőtartályba kell vezetni.
Egyéb műszaki paraméterek:
• a motorból nem folyhat semmilyen folyadék, a túlfolyó csöveket (tanksapka, és karburátorok, esetleg légszűrőház) min. 0,33 dl-es tartályba kell vezetni;
Az alkatrészek eredetiségét a versenyzőnek kell bizonyítania gépkönyvvel, ill. újságcikkel vagy fényképpel!
Ruházat
• Csizma, bőr ruházat, E jelzésű zárt bukósisak (a sisakon a plexi használata kötelező) és kesztyű viselése kötelező.
• A sisakot és a bőrruhát minden verseny előtt, a gépátvételen kötelező bemutatni. Hibás, sérült sisak nem használható.
• A kesztyűt és a csizmát a pályára történő bemenetel előtt ellenőrizzük!
Kategóriák
• 1.: 1975-ig gyártott motorok, max. 350 ccm 4T és max. 250 ccm 2T;
• 2.: 1975-ig gyártott motorok, 350-500 ccm 4T és 250-500 ccm 2T;
• 3.: 1975 és 1984 között gyártott motorok, max. 500 ccm 4T és max. 250 ccm 2T.
A kor megállapításánál a motorblokk gyártási éve a mérvadó!
Műszaki előírások
Minden motornak meg kell felelnie az általános műszaki kiírásnak!
Motorblokk:
• 2 mm túlméret megengedett;
• a gyári vezérlési mód átalakítása nem megengedett.
Váz:
• csak az eredeti megengedett, évjáratnak megfelelően.
Karburátor:
• évjáratnak megfelelő;
• mérete szabadon választható;
• Classic 1-2: vákuumos nem megengedett;
• használható: CR, AMAL, MK2, Dell’Orto PHB, BING és Gardner;
• Classic 3: évjáratnak megfelelő.
Futómű:
• Classic 3: évjáratnak megfelelő;
• Classic 1-2: max. 38mm átmérő;
• az első teleszkóp nem lehet kívülről állítható, csak a rugó-előfeszítést lehet állítani, valamint teleszkópban levő levegő mennyiségét;
• a hátsó teleszkóp nem lehet külön tartályos, csak a rugó-előfeszítés állítása megengedett.
Gyújtás:
• szabadon választható.
Kerék:
• 17 coll-os kereket gyári dokumentációval kell igazolni;
• Classic 1-2: csak fűzött felni megengedett;
• Classic 3: szabadon választott, magnézium felni is lehet, ha eredeti;
• slick és vágott slick gumi nem megengedett.
Fék:
• úszónyerges fék nem megengedett;
• max. 2 dugattyús féknyereg megengedett;
• max. féktárcsa méret 300 mm;
• 2 fix féktárcsa megengedett;
• hátul bármilyen fék megengedett.
Kipufogó:
• hatásos hangtompító használata kötelező.
Egyéb műszaki paraméterek:
• a motorból nem folyhat semmilyen folyadék, a túlfolyó csöveket min. 0,33 dl-es tartályba kell vezetni;
• a kartellgázt is tartályba kell elvezetni.
Az alkatrészek eredetiségét a versenyzőnek kell bizonyítania gépkönyvvel, ill. újságcikkel vagy fényképpel!
Ruházat
• Csizma, bőr ruházat, E jelzésű zárt bukósisak (a sisakon a plexi használata kötelező) és kesztyű viselése kötelező.
• Pitbike kategóriában és X betétfutamokon cross sisak és szemüveg együttes használata engedélyezett.
• A sisakot és a bőrruhát minden verseny előtt, a gépátvételen kötelező bemutatni. Hibás, sérült sisak nem használható.
• A kesztyűt és a csizmát a pályára történő bemenetel előtt ellenőrizzük!
4-5 db. 250 ccm. Jó vón má kitanázni mi legyék akkóóó...
+ te de ez még mindég kevés.