Dani, a motorsportban sosem volt igazi esély egyenlőség műszakilag és nem is kell !
Még azoknál a márkakupáknál sem ahol sorsolással döntik el, h az elméletileg tök egyforma gépek közül melyik kihez kerül (pl GSXR kupa) mert ott is "tekergetheted" a csillapítást és aki tudja mit csinál az máris előnyben van azzal szemben akinek fogalma sincs hozzá ...
Aki jobban ért hozzá az legyen is előnyben, és ez ösztönözze a többieket, h ők is tanuljanak számukra új dolgokat !
Az anyagiakról megint csak nincs mit mondani, minden csupán nézőpont kérdése ...
Azt se feledd, h te 1 kész versenygépre ültél rá, azért ez valamennyi előnyt jelent azokkal szemben akik úgy kezdték összelapátolni a gépüket ...
Igazából mindkét irányvonallal egyetértek - legyenek olcsó költségvetésű gépek is - de legyen majdnem mindent lehet kategória is !
Ez nagyon egyszerűen kivitelezhető a külön értékeléssel (együtt indítva őket), amúgy is elég sok induló van mostanában akiknek a megszerezhető kupák a fő szempont, és így még több esélyük lenne rá ...
-Nem kell fáradnia senkinek annak leírásával, h semmi közöm ehhez, csak jó szándékból írtam, de azért el lehet rajta gondolkodni -
de ez mindenre igaz, másik katba ugyanez lessz, csak a yamahánál kissebek lesznek a különbségek. Az a motor alapbol jó,lehet hosszú 1 es meg etc de a fögecó 6 váltojánál az utolsó 3 uaz azt hiszem. nem kell bele 2sik kuplung etc csak jol kell megcsinálni hálás darab.
A p20-ról meg annyit, hogy felesleges 2012 ben azzal harcolni! Megint oda jutottunk mint anno Édesapám idejében mindent lehet...Akinek pénze van megcsinálja akinek nincs az marad ott ahol eddig...Csak az az érdekes hogy a lengővillát mikor engedélyezték akkor nekem szegeszték a kérdést, hogy miért te mivel mész :)
Erre szerényen csak annyit, hogy merevített gyárival...Még a forgó rész is gyári műanyagos sz@r...Tűgörgőt még messziről se látott és ennyi! :)Magamba csak mosolyogtam hogy ezzel is jól ment az év...:)
És ezzel nem a szervezőket főként (Janit) bántom mert félre ne értsék... Hanem azok véleménye nem tetszik akik egyszer sem álltak a rajthoz és szavaztak Nekik jó mert nem építik át a gépet mert úgy csinálták...de nekünk hát na mind1 :)Idei év tökéletes volt mindenki mehetett aki akart és fizetett...Majd kíváncsi leszek a létszámra...
Ez van!
Én Nándi (Györkös) p20-asával mentem kicsit, nagyon kellemes csalódás volt.
Régebben egyfejűvel mentem picit, az is tetszett csak az persze lassú, de élvezetes, sokkal kezesebb mint gondoltam.
A huszas meg konkétan tök jó, minden ellenkező hireszteléssel szemben a fékje is fog( a duplex) teljesen jó vele menni, azt hottem szögletesebb, de nem..
Amin kifejezettem megdöbbentem, az egy 125-ös csepel volt. Arról tényleg azt gondoltam, hogy libeg lobog, gynege, kényelmetlen satöbbi de nem.
erőre kb mint egy jó karban lévő 70-es simson, de határozottan lehet vele motorozni, sokkal kevésbé borzaszató mint az ember a vázra nézve gondolná.
A szép kari fádat jól el csúfítaná ez a vasdarab,főleg ha a fádat fel kellene gallyazni alulról, hogy aláférjen! De inkább én is ennek a füstjét szívnám mint a csillagszóróét!
Még azoknál a márkakupáknál sem ahol sorsolással döntik el, h az elméletileg tök egyforma gépek közül melyik kihez kerül (pl GSXR kupa) mert ott is "tekergetheted" a csillapítást és aki tudja mit csinál az máris előnyben van azzal szemben akinek fogalma sincs hozzá ...
Aki jobban ért hozzá az legyen is előnyben, és ez ösztönözze a többieket, h ők is tanuljanak számukra új dolgokat !
Az anyagiakról megint csak nincs mit mondani, minden csupán nézőpont kérdése ...
Azt se feledd, h te 1 kész versenygépre ültél rá, azért ez valamennyi előnyt jelent azokkal szemben akik úgy kezdték összelapátolni a gépüket ...
Igazából mindkét irányvonallal egyetértek - legyenek olcsó költségvetésű gépek is - de legyen majdnem mindent lehet kategória is !
Ez nagyon egyszerűen kivitelezhető a külön értékeléssel (együtt indítva őket), amúgy is elég sok induló van mostanában akiknek a megszerezhető kupák a fő szempont, és így még több esélyük lenne rá ...
-Nem kell fáradnia senkinek annak leírásával, h semmi közöm ehhez, csak jó szándékból írtam, de azért el lehet rajta gondolkodni -
"Dani annyira gyors volt, hogy még saját magát is kikerülte:)"
A p20-ról meg annyit, hogy felesleges 2012 ben azzal harcolni! Megint oda jutottunk mint anno Édesapám idejében mindent lehet...Akinek pénze van megcsinálja akinek nincs az marad ott ahol eddig...Csak az az érdekes hogy a lengővillát mikor engedélyezték akkor nekem szegeszték a kérdést, hogy miért te mivel mész :)
Erre szerényen csak annyit, hogy merevített gyárival...Még a forgó rész is gyári műanyagos sz@r...Tűgörgőt még messziről se látott és ennyi! :)Magamba csak mosolyogtam hogy ezzel is jól ment az év...:)
És ezzel nem a szervezőket főként (Janit) bántom mert félre ne értsék... Hanem azok véleménye nem tetszik akik egyszer sem álltak a rajthoz és szavaztak Nekik jó mert nem építik át a gépet mert úgy csinálták...de nekünk hát na mind1 :)Idei év tökéletes volt mindenki mehetett aki akart és fizetett...Majd kíváncsi leszek a létszámra...
Ez van!
Teljenek Kellemesen az Ünnepek Mindenki Számára!
1 hét és
Régebben egyfejűvel mentem picit, az is tetszett csak az persze lassú, de élvezetes, sokkal kezesebb mint gondoltam.
A huszas meg konkétan tök jó, minden ellenkező hireszteléssel szemben a fékje is fog( a duplex) teljesen jó vele menni, azt hottem szögletesebb, de nem..
Amin kifejezettem megdöbbentem, az egy 125-ös csepel volt. Arról tényleg azt gondoltam, hogy libeg lobog, gynege, kényelmetlen satöbbi de nem.
erőre kb mint egy jó karban lévő 70-es simson, de határozottan lehet vele motorozni, sokkal kevésbé borzaszató mint az ember a vázra nézve gondolná.