Én viszont megint összetévesztettelek titeket !
Be is rágtam, h nemrég még próbálok segíteni neked aztán pár nap múlva meg gizdázol a 4t téma miatt
Namind1 .
Multkor már nem akartam írni, h karburálásnál az alapok alapja az, h üzem meleg mocit basztatunk, a melegítés ettől teljesen független !
Mint ahogy az is, h most mennyire veszi a lapot, hisz minuszban úgysem használod, tehát semmit nem csináltál ...
Másik Zoli meg bekaphatja Olyan 2005-körül próbáltam először 450-es gépet és azóta tudom amit a profik már sokkal előtte tudtak, h a terepen a 4t verhetetlen . Ez van .
Azért nem olyan simán, de elő lehet állítani . Sőt még jobbat is, csak nem éri meg kínlódni vele !
Mondjuk 260 euróért megvenni készen sem éri meg annyira ... szerintem .
Köszi jól vagyunk.Volt két elcseszett délutánom, de legalább nem a hiábavalóságra fordítottam. Visszakerültek az eredeti karbik, így ugyan felmerült egy sor új probléma, de ezeket én is meg tudom oldani, míg az újabbaknak a vezérlőelektronikás baszását nem igen. A fúvóka szett meg, amiről írtam, 200-330-ig mindenféle főfúvóka méretet kiadott, úgy hogy csak a türelmemen múlik, hogy a legjobb eredményt elérjem. Ja, és a két elcseszett délután után ma olyan gázreakciókat csikartam ki a blokkból, hogy a hátamon felállt a szőr. Szóval... Nem olyan szar.
Köszönöm kerestem de nem találtam. Egyébként elhiszem, nem is ajánlanám egy olyan motorosnak sem aki már ment mondjuk egy évet valami épp kéz láb motorral.
Elnézést kérek mindenkitől mert nem a témához tartozik a dolog, de mivel itt is vannak ismerősök gondoltam megkérdem.
Van e vagy volt e valakinek Kawasaki ER 500-asa. Mert egy jó barátom olyat szeretne venni és kíváncsi lenne, hogy mikre figyeljen oda vásárláskor. szériahibák vannak e blokk hang milyen gyárilag stb.
Ha valaki tudna esetleg valamit és megosztaná velem megköszönném.
Szia, van egy teljesen jó állapotú szívócsonkom 32eshez, ha viszed adom ajándékba a ragasztottat.
Csak gondoltam szólok, mert tudom hogy ilyet keresel.
Üdv:Márk
Petro ez fix mágneses vagy gerjesztett a jeladója.
talán ha az aksis gyujtástol nem fosnék akkor megoldás lenne.
Már egy ideje foglalkoztatt a dolog de az Mzoliékat se tudom igazán rávenni, hogy jó gyujtás legyen olcsobban, van néhány alternativa de kisérletezni kéne ha más nem tavasszal. A legegyszerübb az a 1 jelados van hozzá CDI meg 1 dupla trafó add vagy 1cm szikrát a lendkerekest meg probálni kell.
Köll hozzá egy jeladó mondjuk egy robogógyújtásból, meg két inverteres baszás dettó robiból , meg két trafó és kécc.
Az egész tok vonó 20 rugóból megvan, csak persze akku kell hozzá.
én csak mindenkinek segíteni akarok,mint te is ,én már halottam olyat ,hogy lejött a krómozás de lehet,hogy nem minden esetben,de a persely az nem jön le ezer%
Be is rágtam, h nemrég még próbálok segíteni neked aztán pár nap múlva meg gizdázol a 4t téma miatt
Namind1 .
Multkor már nem akartam írni, h karburálásnál az alapok alapja az, h üzem meleg mocit basztatunk, a melegítés ettől teljesen független !
Mint ahogy az is, h most mennyire veszi a lapot, hisz minuszban úgysem használod, tehát semmit nem csináltál ...
Másik Zoli meg bekaphatja Olyan 2005-körül próbáltam először 450-es gépet és azóta tudom amit a profik már sokkal előtte tudtak, h a terepen a 4t verhetetlen . Ez van .
Mondjuk 260 euróért megvenni készen sem éri meg annyira ... szerintem .
Nálunk van aki iylennel küldi utcán is, évek óüta hibátlanul, és van aki racén is ezt használja.
Arról nem is bezsélve, hogy ksi sportmotork közül em egy iylen redszerű gyárialg.
Én, csak mentem vele. De kár volt...
A jól bevált,aksi nélküli,pöccre induló, Cagiva Mito :
Van e vagy volt e valakinek Kawasaki ER 500-asa. Mert egy jó barátom olyat szeretne venni és kíváncsi lenne, hogy mikre figyeljen oda vásárláskor. szériahibák vannak e blokk hang milyen gyárilag stb.
Ha valaki tudna esetleg valamit és megosztaná velem megköszönném.
Csak gondoltam szólok, mert tudom hogy ilyet keresel.
Üdv:Márk
talán ha az aksis gyujtástol nem fosnék akkor megoldás lenne.
Már egy ideje foglalkoztatt a dolog de az Mzoliékat se tudom igazán rávenni, hogy jó gyujtás legyen olcsobban, van néhány alternativa de kisérletezni kéne ha más nem tavasszal. A legegyszerübb az a 1 jelados van hozzá CDI meg 1 dupla trafó add vagy 1cm szikrát a lendkerekest meg probálni kell.
Köll hozzá egy jeladó mondjuk egy robogógyújtásból, meg két inverteres baszás dettó robiból , meg két trafó és kécc.
Az egész tok vonó 20 rugóból megvan, csak persze akku kell hozzá.