de inkább azon kellene elgondolkodni ha kb 83-ban elvették a forgalmimat ami a nevemen volt hogy lehetne vissza szerezni a rendszámra meg nem emlékszem hiába öregszem.
Tervezem , h megválok az egyiktől (69 7. havi) mert azt úgysem fogom használni és kell a hely a japcsi 4 henger 4 ütemnek . A pénz sem jön rosszul , de azért nem aranyárban akarom adni , igaz nincs forgalmi és hiányos is , meg nem is a legjobb bőrben van a blokkháza .....
csak szürke forgalmim van az egyik egy nagykörösi illetőé személyesen nem kerestem csak a neten élő vagy holt nem tudom a másik esélyesebb mert haverom volt csak annyira akarok egy 20-ast hogy mindene meglegyen meg valamennyire működjön.
Tudom mi volt akkoriban , én a 80-as évek elején kezdtem és a 20-as volt az életem
Nekem meg a forgalmik fogytak el , mert folyton elvették őket , a 20-asok maradtak . Ha nagyon megerőltetném magam akkor 10 db-ot biztosan össze tudnék lapátolni .
Lehet csereberélnünk kellene .......
már csak egy 72-es és egy 73-as forgalmim van harminc éve őrizgetem majd most akarok kihozni belőlle valamit az elöbbivel kapcsolatban csak azt akartam mondani hogy akkoriban nem volt ekkora mizéria ekkörül az volt a lényeg hogy minnél többet tudjunk motorozni vagy elrontottuk hogy lehessen szerelni.
Márpedig ritkaság volt akkor is a 66-os , mert amiből csak 10 készül , az eléggé annak számít .
Az más kérdés , hogy azért mert 66-os évj. van a táblájába ütve , még nem jelenti azt , h akkor készült !
Ha megvannak a forgalmik akkor nézd meg a vázszámokat és kiderül mikoriak voltak !
Nekem meg a forgalmik fogytak el , mert folyton elvették őket , a 20-asok maradtak . Ha nagyon megerőltetném magam akkor 10 db-ot biztosan össze tudnék lapátolni .
Lehet csereberélnünk kellene .......
Az más kérdés , hogy azért mert 66-os évj. van a táblájába ütve , még nem jelenti azt , h akkor készült !
Ha megvannak a forgalmik akkor nézd meg a vázszámokat és kiderül mikoriak voltak !