A villahíd is más:) Miért pont R5f? mert RD mániások vagytok és az nekem nem kell,akkor úgyis az lenne hogy te is RD-vel mész:)
Viccet félre téve,nem akarok membránost
Örüljetek , h egyáltalán lehet féketek , ti motoros huligánok
Idei Duke DVD rendelésre mennyire vagy fogékony ? (mondjuk "kicsit" erős a font , vagy gyenge a forint ...?) ?
Karesz azt mondta multkor , h nem kinlódik a másolással , így inkább HDD-re/pendrive-ra másoljuk az új cuccokat .
A szabó véleménye reszeljen mindenki egy pár dolog legyen
megkötve azt aki alpokon indul az menjék olyan motorral.
1 Acélváz
2 füzött kerék
3 eredeti blokk
4henger amilyen a gyári kinézete de szabadon átalakitható levegös
5 karbi nincs megkötés
6 gyujtás nincs megkötés
7 hátsó gátló 2db
8 evilla max 38 ig nem forditott
10 hangtompitó
11 edények kartergáz akinek meg nem szelepes a tankja/ oda is viz az csak esöben lessz/
12 olajleeresztö beöntö lebiztositása
13 kormányvég lábtartó
14 start szám végül isa transzpander miatt lehetne csak elöl is.
Ha valamit kifelejtettem irjatok hozzá
Van idö nem kell rohanni de ezt nekünk kell elfogadni
na most arobosokat és a müszaki átvevöket nem kéne engedni beleszolni, na most ha ellendugattyus se mehet akkor gáz van
mert mindenki csak dobfékkel, hátúl lehet 8 tárcsa.
Így igaz,most én is verhetném a nyálam,a gépem nem jó sehova,nem tudom megvédeni az idei harmadik helyemet.Átépíteni nincs hangulatom,ez a döntésem.Nevezek vele így, ahogy van.Ha versenyen kívül elengednek,megpróbálok úgy menni mintha volna tétje.Bár az asszony basztatni fog:,,-Már megint nem hoztál kupát?Biztos szar voltál. " :)).Nem kell nagyon rugózni az egészen,ez csak játék.
Egységes vélemény kellene a lecsó dimma szabó mkert mogyip ésa a dió klán volt jelen valamint szzsolti a vörös csaba és a sajbán.
De ettöl sokkan többen vagyunk.
Bocsánat most olvasom a kiírást!
Fék:
úszónyereg és ellendugattyús féknyereg nem megengedett;
max. 2 dugattyús féknyereg megengedett;
max. féktárcsa méret 300 mm;
Classic 1: elől 1 féktárcsa megengedett,
Classic 2-3: elől 2 féktárcsa is lehet;
hátul bármilyen fék megengedett.
Kategóriák
1.: 1975-ig gyártott motorok, max. 350 ccm 4T és max. 250 ccm 2T;
2.: 1975-ig gyártott motorok, min. 350 ccm 4T és min. 250 ccm 2T;
3.: 1975 és 1984 között gyártott motorok, max. 500 ccm 4T és max. 250 ccm 2T.
A kor megállapításánál a motorblokk gyártási éve a mérvadó!
Műszaki előírások
Minden motornak meg kell felelnie az általános műszaki kiírásnak!
Motorblokk:
2 mm túlméret megengedett;
a gyári vezérlési mód átalakítása nem megengedett.
Váz:
csak az eredeti megengedett, évjáratnak megfelelően.
Karburátor:
évjáratnak megfelelő;
mérete szabadon választható;
Classic 1-2: síktolattyús és vákuumos nem megengedett;
használható: CR, AMAL, MK2, Dell’Orto PHB, BING és Gardner;
Classic 3: évjáratnak megfelelő.
Futómű:
Classic 3: évjáratnak megfelelő;
Classic 1-2: max. 38mm átmérő;
az első teleszkóp nem lehet kívülről állítható, csak a rugó-előfeszítést lehet állítani, valamint teleszkópban levő levegő mennyiségét;
a hátsó teleszkóp nem lehet külön tartályos, csak a rugó-előfeszítés állítása megengedett.
Gyújtás:
szabadon választható.
Kerék:
17 coll-os kereket gyári dokumentációval kell igazolni;
Classic 1-2: csak fűzött felni megengedett;
Classic 3: szabadon választott, magnézium felni is lehet, ha eredeti;
slick és vágott slick gumi nem megengedett.
Fék:
úszónyereg és ellendugattyús féknyereg nem megengedett;
max. 2 dugattyús féknyereg megengedett;
max. féktárcsa méret 300 mm;
Classic 1: elől 1 féktárcsa megengedett,
Classic 2-3: elől 2 féktárcsa is lehet;
hátul bármilyen fék megengedett.
Kipufogó:
hatásos hangtompító használata kötelező.
Egyéb műszaki paraméterek:
a motorból nem folyhat semmilyen folyadék, a túlfolyó csöveket min. 0,33 dl-es tartályba kell vezetni;
a kartellgázt is tartályba kell elvezetni.
Az alkatrészek eredetiségét a versenyzőnek kell bizonyítania gépkönyvvel, ill. újságcikkel vagy fényképpel!
Ruházat
Csizma, bőr ruházat, E jelzésű zárt bukósisak (a sisakon a plexi használata kötelező) és kesztyű viselése kötelező.
Pitbike kategóriában és X betétfutamokon cross sisak és szemüveg együttes használata engedélyezett.
A sisakot és a bőrruhát minden verseny előtt, a gépátvételen kötelező bemutatni. Hibás, sérült sisak nem használható.
A kesztyűt és a csizmát a pályára történő bemenetel előtt ellenőrizzük!
Én személy szerint, a kategóriákkal nem értettem egyet az idén!
Felőlem azt szegel mindenki amit akar...
De ami gyári,széria,megbízható,biztonságos,(ugyan, nehéz mint a bűn) alkatrész,miért kell tiltani?
A hátsó tárcsafékről baszélek...
Viccet félre téve,nem akarok membránost
Idei Duke DVD rendelésre mennyire vagy fogékony ? (mondjuk "kicsit" erős a font , vagy gyenge a forint ...?) ?
Karesz azt mondta multkor , h nem kinlódik a másolással , így inkább HDD-re/pendrive-ra másoljuk az új cuccokat .
megkötve azt aki alpokon indul az menjék olyan motorral.
1 Acélváz
2 füzött kerék
3 eredeti blokk
4henger amilyen a gyári kinézete de szabadon átalakitható levegös
5 karbi nincs megkötés
6 gyujtás nincs megkötés
7 hátsó gátló 2db
8 evilla max 38 ig nem forditott
10 hangtompitó
11 edények kartergáz akinek meg nem szelepes a tankja/ oda is viz az csak esöben lessz/
12 olajleeresztö beöntö lebiztositása
13 kormányvég lábtartó
14 start szám végül isa transzpander miatt lehetne csak elöl is.
Ha valamit kifelejtettem irjatok hozzá
Van idö nem kell rohanni de ezt nekünk kell elfogadni
mert mindenki csak dobfékkel, hátúl lehet 8 tárcsa.
De ettöl sokkan többen vagyunk.
megjelenik ezen a fórumon. Jó lenne ha mindenki megirná a hasfájását.
ezt hogy?
A Pannónia markolat maradhat a Yamakkán?
Nekem nagyon táccik!
Fék:
úszónyereg és ellendugattyús féknyereg nem megengedett;
max. 2 dugattyús féknyereg megengedett;
max. féktárcsa méret 300 mm;
Classic 1: elől 1 féktárcsa megengedett,
Classic 2-3: elől 2 féktárcsa is lehet;
hátul bármilyen fék megengedett.
Kategóriák
1.: 1975-ig gyártott motorok, max. 350 ccm 4T és max. 250 ccm 2T;
2.: 1975-ig gyártott motorok, min. 350 ccm 4T és min. 250 ccm 2T;
3.: 1975 és 1984 között gyártott motorok, max. 500 ccm 4T és max. 250 ccm 2T.
A kor megállapításánál a motorblokk gyártási éve a mérvadó!
Műszaki előírások
Minden motornak meg kell felelnie az általános műszaki kiírásnak!
Motorblokk:
2 mm túlméret megengedett;
a gyári vezérlési mód átalakítása nem megengedett.
Váz:
csak az eredeti megengedett, évjáratnak megfelelően.
Karburátor:
évjáratnak megfelelő;
mérete szabadon választható;
Classic 1-2: síktolattyús és vákuumos nem megengedett;
használható: CR, AMAL, MK2, Dell’Orto PHB, BING és Gardner;
Classic 3: évjáratnak megfelelő.
Futómű:
Classic 3: évjáratnak megfelelő;
Classic 1-2: max. 38mm átmérő;
az első teleszkóp nem lehet kívülről állítható, csak a rugó-előfeszítést lehet állítani, valamint teleszkópban levő levegő mennyiségét;
a hátsó teleszkóp nem lehet külön tartályos, csak a rugó-előfeszítés állítása megengedett.
Gyújtás:
szabadon választható.
Kerék:
17 coll-os kereket gyári dokumentációval kell igazolni;
Classic 1-2: csak fűzött felni megengedett;
Classic 3: szabadon választott, magnézium felni is lehet, ha eredeti;
slick és vágott slick gumi nem megengedett.
Fék:
úszónyereg és ellendugattyús féknyereg nem megengedett;
max. 2 dugattyús féknyereg megengedett;
max. féktárcsa méret 300 mm;
Classic 1: elől 1 féktárcsa megengedett,
Classic 2-3: elől 2 féktárcsa is lehet;
hátul bármilyen fék megengedett.
Kipufogó:
hatásos hangtompító használata kötelező.
Egyéb műszaki paraméterek:
a motorból nem folyhat semmilyen folyadék, a túlfolyó csöveket min. 0,33 dl-es tartályba kell vezetni;
a kartellgázt is tartályba kell elvezetni.
Az alkatrészek eredetiségét a versenyzőnek kell bizonyítania gépkönyvvel, ill. újságcikkel vagy fényképpel!
Ruházat
Csizma, bőr ruházat, E jelzésű zárt bukósisak (a sisakon a plexi használata kötelező) és kesztyű viselése kötelező.
Pitbike kategóriában és X betétfutamokon cross sisak és szemüveg együttes használata engedélyezett.
A sisakot és a bőrruhát minden verseny előtt, a gépátvételen kötelező bemutatni. Hibás, sérült sisak nem használható.
A kesztyűt és a csizmát a pályára történő bemenetel előtt ellenőrizzük!
Felőlem azt szegel mindenki amit akar...
De ami gyári,széria,megbízható,biztonságos,(ugyan, nehéz mint a bűn) alkatrész,miért kell tiltani?
A hátsó tárcsafékről baszélek...