Ha pedig nem tetszik a téma akkor nem kell szóba hozni , vagy ott kell megtárgyalni ahová való , a szoc. formulán . Ezt sem én kezdtem ....
Azt bölcsen teszed ha az értelmetlen szócséplést ilyen tömör mondattal zárod le !
Csak azt nem tudom miért nem megy ez neked az esetek többségében ?
a saját véleményem ÉN ugy gondolom hogy aki a versenypályán megfordul és marad abban van egy egészséges törekvés a jobbra a gyorsabra. De ez már igy megy amiota a motorsport létezik. Mindég kitalálnak gátakatak,hogy szerintük ésszerü körülmények között maradjon a technika. A fejlödésnek ugy se lehet gátat szabni csak szabályokkal amik azért vannak hogy megszegjük öket.
Azt szeretem hogy szabadon szárnyalhat a fantáziám és a lehetöségek és /korlátok pénz szabályok / szerint minnél jobbat és mást mint egy széria/szériábol/csináljak. Bárki bármit mond a yamaha tök széria még a dupla fék is . Ha az alkotás örömét az uj
másnál ötletesebb megoldásokat kihuzzuk akkor vége lessz, Bár jövöre az anyagiak még jobban elökerülnek.De egyébbként ez az igazi p20race a többi csak innováció.
Tudom , h teljesen felesleges , de nem bírom megállni szó nélkül .....
Eddig értem , h az újabb szabályokat az állandó indulók többsége (olyan 2-3 fő) akarta . Ezt meg értem , valahol jogos , viszont akkor nem kell rinyálni , hogy csak ennyien indulnak ! Ez azért tudatosulhatna bennük .....
Mert ugye az András , Gyuribá , BRC , P20J meg a hasonló beállítottságú emberek eleve ki vannak zárva .
A szériasítást pedig eleve baromságnak tartom , miért kell még drágábbá és motorozhatatlanabbá tenni a 20-asokat ?
Mint mondtam már , szerintem egyszerre 2 féle szálon kellene menni (külön értékelés , esetleg a spec átépítetteknél csak időket nézni , pontok nélkül) :
Olyan "széria" (utcai) gép , amit a 80-as években használtunk az utcákon - és az átépített gépek , ahol "mindent" lehet , a korhűségre való tekintettel . Ennek lenne értelme sztem , de ilyennek , h korhű olcsó tárcsa nem lehet , de vehetek a gépre akár HRC-Data loggert is , annak mi értelme van ?
De télleg , még ilyen faszságot nem hallottam !
Ha már veteránozás , meg átépítés , akkor is kellene valami értelmes határt szabni a dolgoknak , semmi értelme már a csoffadt 2 üteműre milliókat költeni ....... Szóval szerintem ez a gyújtás dolog is baromság !
Az idióta seggnyalódnak meg magyarázd el , h Ölbei hány hét alatt lőtte be a szabályzós gyújtást és , h annyi dő alatt ha dolgozott volna mennyi pénzt keresett volna ..... Na az a 30 ezres olcsóság pont annyival került többe mire jó lett !
Ja meg azt is , h ha nagyon berágok a hülyeségekre és véletlen veszek 1 HRC Data loggert a 20-asra , miért karburálom majd a laptoppal detonálásra a gépet ! Ja , lehet te sem tudod ? Akkor bocs !
Ok, Köszi. Kérdezz már rá, hogy ezek mennyiből jönnének ki, főleg a hengerfej betétezés. (a te művezetéseddel)
Időm van, nem sürgős.
Lebetegedtem, azért nem tudtam menni a rendezvényre. Szerintem az hideg időjárás miatt, lassan vége a cross szezonnak, nem hiszem, hogy mennek Debrecenbe.
El is felejtettem : Pár napja vettem fel újra a kapcsolatot egy profi forgácsoló ismerőssel , ezeket biztosan meg tudja oldani , de határidőt nem vállal .....
Igen rá gondoltam csak mindig elfelejtem a nevét . Ha jönnének szólhatnál , múltkor nagyon benne voltunk a futóműves témában , kív vagyok mire jutott , azóta én is okosabb lettem . Kár , hogy nem jöttél , jó buli volt .
Ja és persze Gyurábá és Bélabá .