akkor mi a javaslat, a BRRC megmondja atutit az alpok adriárol.
1968 ig + dobfék tárcsafék classik 500 2 henger 2t 250azt hiszem ott igy van 1978 ig persze mind levegös.
na ez igy már jó lassan elindulunk valamerre! a 250-350 dolog szerintem sántit egy kicsit,egyedül kecskeméten volt 3db rd350 és 350+,a többi versenyen egyedül a kisszabó volt 350es az oldban na most ő visszajön 250be,a losonczi pisti lejön a +350ből akkor ha mégis lesz egy két 250+os motor ugyanott leszünk mint eddig az egyikben 8 a másikban 2 motor abban az esetben ha lesznek további indulók természetesen minden lehet ugy lenne az igazi
kedves mamis barátom
remélem mondhatom
Az biztos hogy ehte gyári motor van pár db de akinél van azt mint kuriozumot nem fogja szétnyuzni. a Nyitrainél is van még morbidelli is felakaszva a falon gyárit még 10ezer eurokért lehet venni de azt hiszem hogy 3 millát kevesen tudnak rááldozni erre a célra.
Igy hát marad a replika amiböl nagyon szépek és eredetinek tünö
motorokkal lehet odaállni a versenyre az erdeti ár töredékéért. Ugy valoban az ot el lehet felejteni marad a classik veterán.
Ezek szerint meg az más kategoria igy az abba induló szám is minimális lenne. Egy kezeden meg tudod számolni az elmult 2 évben a 70 évekböl hány gyári motor volt piktor rg500 mala bombardier nyitrai makaroni 350 és.....teljesen igazad van nálunk ez a dolog mint ot haldoklik. De a remény hal meg utoljára.
Bár hozzátestem a Marsovszki Lintoja se volt gyári motor.
Vagy a Königböl készült se azt mégse nézték ki a VB-röl
Akkor engedtessék meg, hogy én is hozzátegyem a véleményemet:
- őszinte bánatomra Tarapcsák Peti beleverte az orromat, hogy amit a MAMI kupában csinálunk, az nem OT, vagy ha tetszik veterán szakági verseny. Ugyanis a MAMS szabályzatban, ami egyezik a nemzetközi szabályzat hasonló részeivel, részletesen le van fektetve, hogy mi az OT alapelve. OT Spec. csak gyári VERSENYMOTOR, 78-as évjáratig, és max. 80-ból származó technika kerülhet rá, amit a gyár is használt. OT széria csak széria motor lehet, a blokkon belül is csak a gyári, vagy azt teljes mértékben helyettesítő, az adott korszak technikai színvonalát képviselő alkatrész lehet. A gyújtás kivétel mindkét esetben.
Ezzel szemben ma mindenki fülig reszeli a motorját, MZ-P20-Cz egyvelegekkel, japán alkatrészekkel neveznek. A speciálban az otthon található minden vacakból készülnek a motorok, semmilyen gyári motorra nem hasonlítva. A gépátvétel egy OT versenyen úgy kellene, hogy lezajlódjon, hogy a nevező hozza az írásos-fényképes bizonyítékokat az átvevőnek arról, hogy mivel és miben szeretne nevezni.
-Nem dughatjuk a fejünket a homokba, és nem mondhatjuk azt, hogy akkor csak ilyen verseny létezik. Már az Alpok-Adria mezőnyébe is belekerült egy Classic kategória, ahol az OT-ben tiltott ösvzérekkel is lehet indulni. Mint ahogy az RD-k többsége is utcai motorként kezdte a pályafutását. Félre értés ne essék, a legnagyobb tisztelettel beszélek azokról a fanatikusokról, akik ezeket a gyönyörű öszvéreket csinálják. De ez nem OT! Ezért is gondoljuk úgy, hogy szükség van a Classic kategóriára.
Az igazi OT haldoklik. Egyre kevesebb ember ismeri az eredetit, egyre nehezebb beszerezni a belevalókat. Sajnos. De az élet nem áll meg, a Classic kategóriának megvan a maga létjogosultsága, van rá igény. Nincs értelme 3-4 motort indítani OT-ban, ha van kb. 50 potenciális Classic-os. Akkor legyen a neve végre az, ami, legyen Classic széria, ami az utcai verziókat takarja, de engedjük meg a farigcsálást. És legyen Classic speciál, ahol gyakorlatilag mindent szabad, hogy mindenki indulhasson. Természetesen az RD, vagy Yamaha kupa ezen belül szabadon szervezhető, szigorúbb kiírással, mint a sima Classic.
-250-350 vita. Idén 3db 350ccm-es motor volt a speciálban. Érdekesség kedvéért 3 RD. A 350+ kategóriában általában 2 induló volt, a 350 alattiban meg 10. Ha a kategória határokat megváltoztatjuk, úgy értékelhető lesz végre a 350+-ban induló két motor is, főleg hogy az abszolút eredményben az RD-k verték az 500-as Suzukit is. Mivel a speciálok úgy is egy idősávban vannak, így az abszolútból leképezhető egy Yamaha kupa is, vegyesen 250-350-es motorokkal.
Most szeretném újfent megkérdezni, hogy az általam leírtakkal hol gátolunk meg valakit az elindulásban? Az eddig is nevezettek közül van-e olyan, aki az így kialakított kategóriákba nem fér bele?
A technikai kiírások a Classic kategóriákban szinte kizárólag biztonsági dolgokat szolgálnak. A Pannóniában pedig az összes eddig indult rajthoz tud állni. Minden tiszteletem a két veteráné, Molnár Laci bácsié és Neumann Laci bácsié. Rajthoz álltak a Dani és a Lecsó motorjai ellen, esélytelenül. Külön meccset vívtak a széria motorjaikkal. Ha lesz 150-200 OT-veterán-Classic motoros, akkor még részletesebb szabályzásra van szükség.
Balassagyarmaton a nézők közül senkit sem érdekelt, hogy ez most a nemzetközi OT szabályok alapján lebonyolított verseny volt-e, csak jól akarták magukat érezni. Uraim, érezzük át a felelősségét annak, hogy ha csak a széthúzás lesz, akkor egy idő után már csak az unokáinknak mesélhetjük, hogy mi is az a veterán motorozás.
Idén a magyar on-road versenyek közül a MAMI Kupa lett a legnívósabb esemény. Itt volt a legtöbb verseny, legtöbb nevező. Bajnokság meg gyakorlatilag nincs is. A német IDM is kupaként kezdte, de mivel itt volt a legtöbb induló egy idő után, ez lett a bajnokság. Nyugi, már nem sok van hátra ehhez sem....
Remélem minél többetekkel találkozhatunk jövőre a versenyeinken.
Bocs hogy ide vau.
Szerintem itt keveredik a spec és a pannonia müszaki kiirása. a specről még nem olvastam.
Szerintem a GT és az RD is mehet tárcsával, mivel azzal készült, ha belefér az évjáratba.
kihagytad a dögöljön meg mindenki tehenét az én olvasatomban a speciál azért speciál mert ott többet lehet alakitani mint pl a szériában.még a köbcenti-helyzet sincs lezárva,a facebukon a 250et mondják máshol hogy marad ugy mint tavaly ha ezt nem lehet eldönteni akkor a határ a végtelen lesz melyik alkatrész jó és melyik nem
most olvasom a szoc formulán hogy az 1szem dukatis csak az old
az összes többi meg nem, a speciállba. Petró a te yamakkád se jó.
meg ezek szerint a suzukik se meg az mz-se meg az összes yamaha se, komolyan mondom olyan lessz ez má mint a kissebségi helyzet, a többség akinek nem jó a cejgje az mennyen x-be.
szarok bele azt jövöre nem megyek. Több lové meg idő marad másra.
Azt meg pláne nem értem, hogy ebben a formában miért kell.
Akivel nem jössz ki, nem értesz egyet, azt elkerülöd, és mindenki jobban jár.
Nem igazságot osztasz, hanem balhét csinálsz minden adandó alkalommal.
Mindíg megtalálod az embert, akibe bele lehet vágni a fejszét,
Mi ebben a jó?
Teljesen mindegy, hogy alkalmasint igazad van, vagy sem.
Neked nem tetszett amit én írtam , nem én rinyálok .....
Nem irreleváns , csak te álomvilágban élsz , ami még nem is lenne baj , de pofátlan , hazug módon alkalmazod a kettős mércét ........ (még ideszúrom gyorsba , h SZERINTEM , talán így belenyugszol és nem kell majd bizonygatnom )
Mesélte régebben Pike , h ott feléjük az a divat , h kis köbcentis mocikkal is gyakorolgatják a csúsztatást a versenyzők , még a superbájkosok is . Saras és aszfaltos részen , néha zárt helyen stb :
Most mondta , h idén még 1000 , jövőre 1200 ft/óra , kinek , h éri meg , de én itt a városban rajta kívűl gépmunkában csak magamban bízok
Azért hidd el , h nem működnek azok a dolgok olyan jól mint ahogy halljuk . Ha úgy lett volna eleve nem kellett volna szabályt módosítani ........ Na pipáljuk ki ezt a témát !
1968 ig + dobfék tárcsafék classik 500 2 henger 2t 250azt hiszem ott igy van 1978 ig persze mind levegös.
remélem mondhatom
Az biztos hogy ehte gyári motor van pár db de akinél van azt mint kuriozumot nem fogja szétnyuzni. a Nyitrainél is van még morbidelli is felakaszva a falon gyárit még 10ezer eurokért lehet venni de azt hiszem hogy 3 millát kevesen tudnak rááldozni erre a célra.
Igy hát marad a replika amiböl nagyon szépek és eredetinek tünö
motorokkal lehet odaállni a versenyre az erdeti ár töredékéért. Ugy valoban az ot el lehet felejteni marad a classik veterán.
Ezek szerint meg az más kategoria igy az abba induló szám is minimális lenne. Egy kezeden meg tudod számolni az elmult 2 évben a 70 évekböl hány gyári motor volt piktor rg500 mala bombardier nyitrai makaroni 350 és.....teljesen igazad van nálunk ez a dolog mint ot haldoklik. De a remény hal meg utoljára.
Bár hozzátestem a Marsovszki Lintoja se volt gyári motor.
Vagy a Königböl készült se azt mégse nézték ki a VB-röl
talán lehetne itt megvitatni mi legyen jövöre.
- őszinte bánatomra Tarapcsák Peti beleverte az orromat, hogy amit a MAMI kupában csinálunk, az nem OT, vagy ha tetszik veterán szakági verseny. Ugyanis a MAMS szabályzatban, ami egyezik a nemzetközi szabályzat hasonló részeivel, részletesen le van fektetve, hogy mi az OT alapelve. OT Spec. csak gyári VERSENYMOTOR, 78-as évjáratig, és max. 80-ból származó technika kerülhet rá, amit a gyár is használt. OT széria csak széria motor lehet, a blokkon belül is csak a gyári, vagy azt teljes mértékben helyettesítő, az adott korszak technikai színvonalát képviselő alkatrész lehet. A gyújtás kivétel mindkét esetben.
Ezzel szemben ma mindenki fülig reszeli a motorját, MZ-P20-Cz egyvelegekkel, japán alkatrészekkel neveznek. A speciálban az otthon található minden vacakból készülnek a motorok, semmilyen gyári motorra nem hasonlítva. A gépátvétel egy OT versenyen úgy kellene, hogy lezajlódjon, hogy a nevező hozza az írásos-fényképes bizonyítékokat az átvevőnek arról, hogy mivel és miben szeretne nevezni.
-Nem dughatjuk a fejünket a homokba, és nem mondhatjuk azt, hogy akkor csak ilyen verseny létezik. Már az Alpok-Adria mezőnyébe is belekerült egy Classic kategória, ahol az OT-ben tiltott ösvzérekkel is lehet indulni. Mint ahogy az RD-k többsége is utcai motorként kezdte a pályafutását. Félre értés ne essék, a legnagyobb tisztelettel beszélek azokról a fanatikusokról, akik ezeket a gyönyörű öszvéreket csinálják. De ez nem OT! Ezért is gondoljuk úgy, hogy szükség van a Classic kategóriára.
Az igazi OT haldoklik. Egyre kevesebb ember ismeri az eredetit, egyre nehezebb beszerezni a belevalókat. Sajnos. De az élet nem áll meg, a Classic kategóriának megvan a maga létjogosultsága, van rá igény. Nincs értelme 3-4 motort indítani OT-ban, ha van kb. 50 potenciális Classic-os. Akkor legyen a neve végre az, ami, legyen Classic széria, ami az utcai verziókat takarja, de engedjük meg a farigcsálást. És legyen Classic speciál, ahol gyakorlatilag mindent szabad, hogy mindenki indulhasson. Természetesen az RD, vagy Yamaha kupa ezen belül szabadon szervezhető, szigorúbb kiírással, mint a sima Classic.
-250-350 vita. Idén 3db 350ccm-es motor volt a speciálban. Érdekesség kedvéért 3 RD. A 350+ kategóriában általában 2 induló volt, a 350 alattiban meg 10. Ha a kategória határokat megváltoztatjuk, úgy értékelhető lesz végre a 350+-ban induló két motor is, főleg hogy az abszolút eredményben az RD-k verték az 500-as Suzukit is. Mivel a speciálok úgy is egy idősávban vannak, így az abszolútból leképezhető egy Yamaha kupa is, vegyesen 250-350-es motorokkal.
Most szeretném újfent megkérdezni, hogy az általam leírtakkal hol gátolunk meg valakit az elindulásban? Az eddig is nevezettek közül van-e olyan, aki az így kialakított kategóriákba nem fér bele?
A technikai kiírások a Classic kategóriákban szinte kizárólag biztonsági dolgokat szolgálnak. A Pannóniában pedig az összes eddig indult rajthoz tud állni. Minden tiszteletem a két veteráné, Molnár Laci bácsié és Neumann Laci bácsié. Rajthoz álltak a Dani és a Lecsó motorjai ellen, esélytelenül. Külön meccset vívtak a széria motorjaikkal. Ha lesz 150-200 OT-veterán-Classic motoros, akkor még részletesebb szabályzásra van szükség.
Balassagyarmaton a nézők közül senkit sem érdekelt, hogy ez most a nemzetközi OT szabályok alapján lebonyolított verseny volt-e, csak jól akarták magukat érezni. Uraim, érezzük át a felelősségét annak, hogy ha csak a széthúzás lesz, akkor egy idő után már csak az unokáinknak mesélhetjük, hogy mi is az a veterán motorozás.
Idén a magyar on-road versenyek közül a MAMI Kupa lett a legnívósabb esemény. Itt volt a legtöbb verseny, legtöbb nevező. Bajnokság meg gyakorlatilag nincs is. A német IDM is kupaként kezdte, de mivel itt volt a legtöbb induló egy idő után, ez lett a bajnokság. Nyugi, már nem sok van hátra ehhez sem....
Remélem minél többetekkel találkozhatunk jövőre a versenyeinken.
Szerintem itt keveredik a spec és a pannonia müszaki kiirása. a specről még nem olvastam.
Szerintem a GT és az RD is mehet tárcsával, mivel azzal készült, ha belefér az évjáratba.
a gt-se fér bele a tárcsával.
az összes többi meg nem, a speciállba. Petró a te yamakkád se jó.
meg ezek szerint a suzukik se meg az mz-se meg az összes yamaha se, komolyan mondom olyan lessz ez má mint a kissebségi helyzet, a többség akinek nem jó a cejgje az mennyen x-be.
szarok bele azt jövöre nem megyek. Több lové meg idő marad másra.
Akkor most toppantsál is egyet a lábacskáddal.
Azt meg pláne nem értem, hogy ebben a formában miért kell.
Akivel nem jössz ki, nem értesz egyet, azt elkerülöd, és mindenki jobban jár.
Nem igazságot osztasz, hanem balhét csinálsz minden adandó alkalommal.
Mindíg megtalálod az embert, akibe bele lehet vágni a fejszét,
Mi ebben a jó?
Teljesen mindegy, hogy alkalmasint igazad van, vagy sem.
Nem irreleváns , csak te álomvilágban élsz , ami még nem is lenne baj , de pofátlan , hazug módon alkalmazod a kettős mércét ........ (még ideszúrom gyorsba , h SZERINTEM , talán így belenyugszol és nem kell majd bizonygatnom )
VAn egy második helyezése az illegál korszakból.
Állítólag bekereteztette az okelvelet:)
Ha neked úgy tetszik reagálsz rá.
Ezzel senkinek semmi baja nem volt eddig.
Te nem tudsz belenyugodni, hogy amit írsz, a témában irreveláns.
http://youtu.be/pTPjWrDmsZ0
Mesélte régebben Pike , h ott feléjük az a divat , h kis köbcentis mocikkal is gyakorolgatják a csúsztatást a versenyzők , még a superbájkosok is . Saras és aszfaltos részen , néha zárt helyen stb :
(A Babbeta kupa továbbfejlesztett változata )
drharmathkadosa@citromail.hu
Légyszíves küld el a számodat felhívlak.
Azért hidd el , h nem működnek azok a dolgok olyan jól mint ahogy halljuk . Ha úgy lett volna eleve nem kellett volna szabályt módosítani ........ Na pipáljuk ki ezt a témát !