Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Téééééényleg! Ezt kipróbázom!
Tudod hogy kell? Rajtnál ráragadsz aztán a vége előtt kielőzöd.
Jaja.Megterrorizáljuk Szabó meg Kisdió háromötvenesét.Már alig várom.
Mit ne mondjak, az 500-asok csatája nívósabb volt. Kicsit...
Petykó! Jövőre dzsalunk classic 250-ben,jövő után hisztizünk egy kicsit a MAMI-nak,hogy legyen classic 350-es kat.,oszt felrakhatjuk az R5 kübliket,oszt go... Micccósz?
Örülök hogy nem vagyok egyedül :)))
Bocsi. Akkor csak nálunk lesz.
AA.-ban nincs,én is mindíg classic 500-ban mentem...mehettem.
Lacibácsi!Tu sei geniale! Ez jó! : http://www.ihro.org.uk/eligibi...
A fordítóprogival fordítsátok le!
Majdnem tökéletes...majd-nem!
Megint csak azt mondom:várjunk egy pár évet,ne változtassunk most még semmin.Mikor Gergely Sanyinak(Pannonia kupa,19-es rajtszám,105 pont idén)elmeséltem,mi a jövő évi terv,hát nem repesett az örömtől.Most rakta be az ETZ elejét,hátra két KONIt,ETZ hátsó agya van,üvegszálas tankja és ami a legszebb,öntetett magának négyfelömlős aluhengert a régi alapján. Nem baj Sanyi-mondom neki-majd indulsz velem az Ot spec 350-ben.Azt mondta:egy nagy lófaszt!Meccselni szeretne a Győrvári huszasával,méghozzá a Pannonia kupában.(P 20-al hol máshol?)
A BRC P20 teljesen jó az A-A cl500-ba, vagy a G t F cl 350-be.
Így van, az igazi OT nagyon drága.
Nem is értem teljesen, hogy mi a kérdésed. Részletesen elmagyaráztam, hogy a classicba belefér szinte mindegyik motor, persze a 78-as szabályt itt is figyelembe kell venni. De van youngtimer is, 83-ig. Na az a szabály még nincs készen, sajnos a fejemben sem.
Inkább arra figyeljetek, hogy váltsa ki az éves licencét mindenki, aki a kupában menni akar!
Na, akkor én is elmondom mit gondolok:legutolsó infóm szerint a magyar bajnokság az A-A keretein belül és annak szabályai szerint van lebonyolítva. (az A-A sztem haldoklik, nem azért mert már én sem járok hanem mert senki, lassan átalakul jugó bajnoksággá, az összes race HR-ban van, + drága 220e 4x20min) Tehát a magyar bajnok külföldi!
A szabályrendszere sztem jó, követhető, hozzáteszem hogy anno a cseheken kívül mindenki rugalmasan kezelte. Magyarul: a depóban meg tudtuk beszélni mindenkivel az adódó gondot. A következő racéra mindig egyeztetett motrral jött a delikvens. A személyes védőfelszerelésre helyezték a hangsúlyt.( 2 sisakkal jártam, egy homológgal meg 1 kényelmessel, de kiszúrták 1 idő után
A német szövetség is keménykedett, erre megszervezték a G. the F-et k.sokan vannak, érdemes az ő szabályaikat is átnézni, jók
Az iga zi oldtimert meg meg kell hagyni a pénzeseknek (pl IHRO) oda magyar parasztgyerök nem kerű be.
És végül: aki motrozni akar jöjjön, nem a motr fog dönteni hanem a tálentum. (Kinczel Csabi absz. 4.lett Tcsegén 1 csont széria 125-ös guzzival 30 éves kockás gumikon, mit kell még ezen magyarázni)

Tehát sztem lehet lazára hagyni a kötöttségeket.
További kellemes őrsi gyűlést.
Akkor röviden: csak classic lesz. Ez a legnyitottabb kategória. Aki meg ot-s az belefér a classicba is. Ha lesz elegendő ot, akkor külön értékelhetők. Szerintem ez jövőre ábránd, a realitás a classic 250, és a classic 250+.
Van Classic 250 is.
Az AA szabályai csak rémlenek de a kategóriák teljes mértékben nem kompatibilisek a MAMI kategória tervezetével. Tehát akkor a műszaki kiírások sem...
AA. : old timer 250
old timer 500
classic 500
classic open
classic special
"Remélem minél többetekkel találkozhatunk jövőre a versenyeinken."
Nem kétlem hogy a szándékotok teljesen nemes és jóindulatú.
Maximálisan elismerem a munkátokat és az összefogásotokat!
Köszönet érte.
Inkább az egyenes, érthető beszéd hiányzik.OT?Classic?Speciál?
Ennyire sokszínű mezőnyt nehéz egy vagy néhány kalap alá venni.
Motorozhatunk vagy nem? Ez a kérdés?Találtok kategóriát még néhány igényesen épített öszvérnek vagy nem?Ez a kérdés?Kell egyáltalán létszámbővülés vagy elég 4-5 motor?
Nagyon helyesen írod hogy "eljön az az idő"!
Az a kérdés, hogyan jön el.
Minden megtörtént dolog egy korábbi döntés egyenes következménye!
A jövőt befolyásolhatjuk ,a múltat nem!
Kb. az AA Classic szabályait kellene adoptálni a MAMI Kupára. Ha jól tudom, ott is 250 a határ.
Ezért mondtam, hogy legyen classic, az az egy-két ot meg beállhat közéjük. Sajna csak a maximális respect marad az ot-seknek, pedig hátrányból indulnak. Mint Sajben a Dukival.
Ha 250 lesz, akkor talán kisebb lesz a motorerő előnyük a kisebbekkel. Ha ez a helyzet, akkor a 250+ fog kihalni idővel.
ok
Dimma nincsen sajna dögölött tankom
mi az a MAMS