Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

üzem közben és áram alatt ne ba...ogasd mert haza vágod a vezérlőegységet!
mármint a delorto 32 karbikról?
ha kihuzod a stekkerböl a csuszkákat ott lehet a probléma ahol a vezetékre rányomták , el van valamelyik szál oxidálodva és az ellenálás miatt melegszik. szálanként és csuszkánként kell megnézni kihuzva a házbol.
DT 125 YPVS-el jártam így,pontosan ez volt a jelenség,CDI cserével javult meg.
El kiabáltam, most megint leállt. de biztató hogy legutóbb hosszú percekig járattam , és nem állt le, csak utána meg mozgattam a kábeleket. csak azt nem értem miért ficereg a szervó motor alapjáraton. El leszek még vele egy darabig.
Huuu ,de jok.Az elso videon eleg Simoncellis eset lathato,gondolom volt guminyom a sisakon.


Tibori P ment a ringen az osztrak rd kupaban 88?nem
nemtudom, ez LAci szokásos ugratása a Yamahások felé:)
Köszi a jó kis videókat, ezeket még nem láttam. A másodikon az összes ypvs olyan mint az enyém. Ezt a motort soha nem adom el, csak ha kenyérre kell. 3-ba tolja a160-at, nagyon csipem.
Nekem nem mondott ilyet, találkoztam a börzén vele. És akinek van rdje és p20a is az mit mond? Egyébként délután pár órát sikáltam a stekkereket, a test kábelt, gyújtást leborítottam róla, nem akarom elkiabálni de nem állt le. Ma még beindítom ha kihűlt.
A börzén volt. Vett két aluhengert.
ja nagyon el van veszve
Tudod mit mondana erre Ö. László ?
"jappán fos"

DDD:)
az rd már megviccelt ilyennel és az egyik többpolusu stekkernél a gyári csuszkánál volt gond,miután levágtam és direktbe csavartam a vezetékeket azóta is jó. pedig majdnem meggyujtottam mert mindent cseréltem csak a központi stekkert nem.
küldhetnél pár fényképet mélem az adatlapon
Én egyszer napokig coptam egy Simson gyújtásával, ugyan ezt csinálta.
Lépésenként MINDENT kicseréltem, akkor is.
Kábeleket is, akkor is.

Egyetlen valamit nem cseréltem, és az a gyújtótrafó testkábele volt, annak volt bizonytalan a kontaktusa a vázhoz.
Az a vicc, hogy a szemét mérve jónak tűnt.
A testkontaktust megpucolva a hiba elmúlt.

Egy kollégám nagyon hasonlóan járt mint én, ő si mindent kicserélt, csak az alaplapot nem, hiszen az csak egy darab lemezszerű öntvény, látszólag nem tud elromlani.
A hibajelenség továbbra is fennállt, akokrmúlt el, amikor az alaplapot megcsiszolta.
(ez gyakorlatilag uygan az, mint nálam, sunyi testkontaktus hiba)
Egész nyáron tökéletesen működött, talán láttad is a május elsején nagyon meg áztam, mentem a p20 talira vele. Én semmikép nem adom el, legfeljebb elektronikát cserélek. Most szezon végén nem annyira boszantó hogy ezt csinálja, van idő rá.
Találkoztam ilyennel, nem tudtunk rájönni a hibára. Mindent cseréltünk, akkor sem. Eladta a tulaj, lehet, hogy hozzád került...
Kell egy mágnesember! (elekt-romos)
Üdv!
Kellene egy kis segítség!
Ypvs 350nel van gondom.
Azt csinálja hogy menet közben fogja magát és leáll, berúgom, és simán rúgásra újra beindul. Aztán gondol egyet és megint beindul.
alapjáraton is ha hagyom egy idő után leáll, rárúgok beindul. Szintén alapjáraton ha lassan kezdem húzni neki leáll. Megfigyeltem hogy a motor melegedésével egyenesen arányosan egyre sűrűben ál le fordulaton is. Megfigyeltem hogy a power szervó motorja néha menet közben folyamatosan pozicionál, de nem a két végállás között, hanem picit, és marha gyorsan.
Amiket ellenőriztem:
-Karbik tiszták
-légszűrő ok
-gyertyákat cseréltem
-gyertyapipákat cseréltem
-gyújtó trafót cseréltem
-fesz szabályzót cseréltem
-gyújtás kapcsolót cseréltem
-gyújtást le vettem, ellenőriztem
-összes csatlakozót befújtam kontakt sprayvel
-Tanksapka nélkül is próbáltam
-Benzint kap rendesen, bár a csapot még nem szedtem szét
Bármikor beindul könnyen, hidegen, és melegen is, aztán leáll. Ha jár a motor nem durrog, nem dadog, szépen jár.
Jó boltot csináltál akkor:D nekem meg kellet volna egy puch karbi aztán 9500 ért adtak volna .... nekem kenyeret nem kér itt eláll
ennyiért engem is édekelne 2
a 2db vettem anyiért ami nálad 1 ára.