Velem beszéltél.Még annyi jutott eszembe,hogy mi leszedtük a fekete műanyag burkolatot és a dugattyúk porvédő gumijait a jobb hőleadás miatt.A fékbetét dugattyú felöli oldala pedig kapott egy hőszigetelő bevonatot.Főfékhengerre visszatérve:a tizenhármas nagy kézi erőt igényelt,én nem szerettem(az MZ-men volt).Most tizenegyes van rajta,jól adagolható de nagyon puha.Szerintem a tizenkettessel próbáld!Még egy kérdés:ha jól emlékszem te árultál egy pár KONI lengéscsillapítót egy jó fél éve.Sanyi komámat lehet hogy érdekelné.Volt most egy pár a börzén is,de csak hazafelé jövet jött rá,hogy meg kellett volna venni.
én magamnak javítom a féket,és az általam,felújított főfék(gyári,nem utángyártott fos)6 éve hibátlanul működik!kinn áll télen nyáron a motorom,de még szivárgása sincs!sokan hiszik,h.az mzt vésővel,meg kalapáccsal is lehet szerelni,mert egyszerű!de hosszú évek tapasztalata alapján mondom,érteni kell hozzá,és akkor meghálálja!(20 éve van etzm.)
Azt valahogy én is észrevettem ......
De akkor minek neked az MZ mérete ?
Biztosan le akarod utánozni
Végre már van egy Pannóniás aki rájött arra amit évek óta makogok
Látom már tárgytalan lett . Egyébként mit kell ezen ennyire tudományoskodni ? A kar áttételezesétől is függ , a betéttől is , de főleg ki , h szereti . Engem kiráz a hideg az MZ gyári felsőtől , robogóéval már sokkal fajintosabb sztem . Amúgy , h állsz vele ? képet kérek
Köszönöm,megerősítettél az elképzelésemben!
Ez az ex BRC P20 átépítve! A tiéd tesója!Veled beszéltem szombaton a börzén vagy a testvéreddel?
A luca széke gyorsabban készül de azért haladok!
Megnéztem, a mi két motorunkon 12-es Grimeca van.Az enyém ugyan kéttárcsás,két Brembo nyereggel(kicsivel),a Zelenyánszki Tibié viszont egytárcsás, ugyanazzal a nyereggel,mint a tied(123-as,sárga RD 400).Eleinte volt vele némi gondja(melegedés),de miután variált a fékolajjal, és a fékbetéttel,jó lett neki.A Hungaroringen négy helyen fékez,két féktáv között nem mindig tudott visszahűlni rendesen.Rijekában nem volt ilyen gond,ott nagyobb a két fékezési pont közti távolság.A Ferrodo fékbetétet merem javasolni,mi ezt használjuk.Egyébként volt,hogy a gyári,NDK MZ betétet tettük bele,és meglepően jó volt.
"Elvileg a 13mm-es az ajánlott ha egy tárcsás a fék!"
erre írtam,h az 1 tárcsához lehet többdugós fék is!persze az a brembó 2 dugós!arra meg azt írtam,h. az mz ezt koppintotta,tehát ha megméri a gyári mz főfékhenger dugót akkor az jó lesz bele,vagyis olyan méretű főfékhenger,alkalmas lesz a rendes működéshez
A gátlókat Ö.Laci vette meg!Ebayen vettem valakinek akinek ráért egy évet is gondolkodni rajt:))Ő is lecsúszott róla!
De akkor minek neked az MZ mérete ?
Biztosan le akarod utánozni
Végre már van egy Pannóniás aki rájött arra amit évek óta makogok
Nincs fényképezőm:))
Mit mérjek az MZ féknyergen ?
Ez az ex BRC P20 átépítve! A tiéd tesója!Veled beszéltem szombaton a börzén vagy a testvéreddel?
A luca széke gyorsabban készül de azért haladok!
http://www.bevelheaven.com/stu...
Megnéztem, a mi két motorunkon 12-es Grimeca van.Az enyém ugyan kéttárcsás,két Brembo nyereggel(kicsivel),a Zelenyánszki Tibié viszont egytárcsás, ugyanazzal a nyereggel,mint a tied(123-as,sárga RD 400).Eleinte volt vele némi gondja(melegedés),de miután variált a fékolajjal, és a fékbetéttel,jó lett neki.A Hungaroringen négy helyen fékez,két féktáv között nem mindig tudott visszahűlni rendesen.Rijekában nem volt ilyen gond,ott nagyobb a két fékezési pont közti távolság.A Ferrodo fékbetétet merem javasolni,mi ezt használjuk.Egyébként volt,hogy a gyári,NDK MZ betétet tettük bele,és meglepően jó volt.
Ez az én motorom nem a Lacié ,ez a "kisszabónak" nem lesz ellenfél
Köszi!
erre írtam,h az 1 tárcsához lehet többdugós fék is!persze az a brembó 2 dugós!arra meg azt írtam,h. az mz ezt koppintotta,tehát ha megméri a gyári mz főfékhenger dugót akkor az jó lesz bele,vagyis olyan méretű főfékhenger,alkalmas lesz a rendes működéshez