Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az azért ugye nem lesz baj, ha a Mami kupában nem kap pontot ugye?
email címet megadod mer nem találom XD
OK!
Köszi!
A gátlókat Ö.Laci vette meg!Ebayen vettem valakinek akinek ráért egy évet is gondolkodni rajt:))Ő is lecsúszott róla!
Zsír postázni tudod? a címemet mailodra küldöm
Velem beszéltél.Még annyi jutott eszembe,hogy mi leszedtük a fekete műanyag burkolatot és a dugattyúk porvédő gumijait a jobb hőleadás miatt.A fékbetét dugattyú felöli oldala pedig kapott egy hőszigetelő bevonatot.Főfékhengerre visszatérve:a tizenhármas nagy kézi erőt igényelt,én nem szerettem(az MZ-men volt).Most tizenegyes van rajta,jól adagolható de nagyon puha.Szerintem a tizenkettessel próbáld!Még egy kérdés:ha jól emlékszem te árultál egy pár KONI lengéscsillapítót egy jó fél éve.Sanyi komámat lehet hogy érdekelné.Volt most egy pár a börzén is,de csak hazafelé jövet jött rá,hogy meg kellett volna venni.
én magamnak javítom a féket,és az általam,felújított főfék(gyári,nem utángyártott fos)6 éve hibátlanul működik!kinn áll télen nyáron a motorom,de még szivárgása sincs!sokan hiszik,h.az mzt vésővel,meg kalapáccsal is lehet szerelni,mert egyszerű!de hosszú évek tapasztalata alapján mondom,érteni kell hozzá,és akkor meghálálja!(20 éve van etzm.)
Azt valahogy én is észrevettem ......
De akkor minek neked az MZ mérete ?
Biztosan le akarod utánozni
Végre már van egy Pannóniás aki rájött arra amit évek óta makogok
Mz csak a tárcsa és az agy!A villa 1ww-s RD.
Nincs fényképezőm:))
Látom már tárgytalan lett . Egyébként mit kell ezen ennyire tudományoskodni ? A kar áttételezesétől is függ , a betéttől is , de főleg ki , h szereti . Engem kiráz a hideg az MZ gyári felsőtől , robogóéval már sokkal fajintosabb sztem . Amúgy , h állsz vele ? képet kérek
Köszi !
megmértem az etz főfék dugót,d:13mm
Föfékhenger dugattyú átmérőt!
Na bammeg

Mit mérjek az MZ féknyergen ?
Már vagy 42 éve:))
Andris , te vagy ?
Kis Lénárt jó lesz a 350-essel ?
Köszönöm,megerősítettél az elképzelésemben!
Ez az ex BRC P20 átépítve! A tiéd tesója!Veled beszéltem szombaton a börzén vagy a testvéreddel?
A luca széke gyorsabban készül de azért haladok!
Ebből következtettem az átmérőre !
http://www.bevelheaven.com/stu...
Szia Régimotoros

Megnéztem, a mi két motorunkon 12-es Grimeca van.Az enyém ugyan kéttárcsás,két Brembo nyereggel(kicsivel),a Zelenyánszki Tibié viszont egytárcsás, ugyanazzal a nyereggel,mint a tied(123-as,sárga RD 400).Eleinte volt vele némi gondja(melegedés),de miután variált a fékolajjal, és a fékbetéttel,jó lett neki.A Hungaroringen négy helyen fékez,két féktáv között nem mindig tudott visszahűlni rendesen.Rijekában nem volt ilyen gond,ott nagyobb a két fékezési pont közti távolság.A Ferrodo fékbetétet merem javasolni,mi ezt használjuk.Egyébként volt,hogy a gyári,NDK MZ betétet tettük bele,és meglepően jó volt.
Nem szimpi az ember ,nem járok oda!
Ez az én motorom nem a Lacié ,ez a "kisszabónak" nem lesz ellenfél
kéne jövöre ellenfél
erre vette az ölbei az aluhengert? ha nem sürgös van valahol a mühely sarkába egy föfékhenger elökeresesem
Nem tudod nekem megmérni mekkora az MZ ,ha megkérlek rá?
Köszi!
"Elvileg a 13mm-es az ajánlott ha egy tárcsás a fék!"
erre írtam,h az 1 tárcsához lehet többdugós fék is!persze az a brembó 2 dugós!arra meg azt írtam,h. az mz ezt koppintotta,tehát ha megméri a gyári mz főfékhenger dugót akkor az jó lesz bele,vagyis olyan méretű főfékhenger,alkalmas lesz a rendes működéshez