Na, most beszéltem a volt gazdival. A főtengelyt generálozták mert zörgött. A pont a megégett oldalon megsült hajókarnál a görgő és lógott a hajtókar és a dugó. A másik oldalt nincs megégve. Generálozák a föcit és azóta a Gazdi nyugott tempóval ment vele kb. 2000 km. A megégés tehát régi. Nagyon nyugott rendes ember hiszek neki.
omega motor dugó ügyben, de elötte át kéne mikrozni a hengert lehet egy honolás kiviszi a riszeket belöle a yamaha henger nem kopik bár ahogy nézem ezen sem volt légszürő egy darabig.
a többit megbeszéljük most még ráér de legyen türelmed
mindent moss el tisztára ha lehet.
Sanyi azt mondja, a motor beléhez nem nagyon ért, akkor viszont esetleg nem neki kellene szét-össze rakni...
Pláne, hogy kéthengeres, azért az nem lesz annyira egyszerű, ez ugye függőben osztott.
ŐŐ, viszont jobban megnézve, a hajtórúdon az alsó szem környéke nem tűnik szinesnek...
Szóval, lehet, az a szineződés, egy előző alkalom volt, és azóta a főci esetleg felújítódott, mert ekkora melegedésnél az alsó szem ismindenképpen randán meglilult volna, ezen meg ez nem látszik, szóval nem teljesne reménytelen:)
Viszont, az tutter, hogy valami nem áll lól mert a dugattyú ezen oldala ngyon koxos, ami azt mutatja, hogy lefújt meleltte a gáz.
Az emg csak akkor lehetséges, ha nem párhuzamosan fut a dugyttyú a hengerfallal, hanem csálén állnak egymáshoz képest.
ennek lehet pl az az oka, hogy ferde a hajtókar, vagy nicns rendesen kicentrírozva a fptengely, vagy a beszerelésnél elment a centrír satöbbi, de ez így mindenképpen gáz.
VAlakinekmeg kellene mutatnod, és méregetni kellene, hogy mi a pálya.
Mérni kellene a főcin ütést ,a jhajtórúdon ellenőrizni kellene lógást az alsó szemben, ha eddig midnen jó, akkor a hajtórúd görbe, esetleg a henger felfekvő felülete nem derékszög, satöbbi.
szóval a végére kellene járni, mert akár még az is lehet, hogy részint már megjavíttták, de vagy enm teljesen, vagy nem jól
mind a 2 tengelyt meg kell nézni hátha a régi jobb. szivesen megadom a petró bandi számát sokan hozzá visszük a tengelyeket javitani és csak jót mondhatok róla.
Aza pici, az egy nagyon nagy, töb 100 fokos melegedésnek a nyoma!
Ekkora hőmérséklet kilométereken keresztül nyélen tartva sem keletkezik.
HA így megfutott hőre, akkor a hajtórúd alsószem, a csap, és a görgő BIZOTSAN KAMPÓ.
elhiszem, hogy nem zörög, de hidd el, garantáltan tönkrement.
Az alsó görgőek nagyonnagyon kicsi erő, a legkisebb megfezsülés, kilágyulás mittudomén is elég, hogy a kalitkája széttörjön, és akkor mindent visz, dugót, fejet, rendszerint a hengerhüvely is töri,mert kiszabaduló görgők mindenhoivá beakadnak.
Hidd el akkor jössz ki olcsóbban, ha msot megcsináltatod, mintha versenyen szál széjjel.
(és esetleg átugrod a kormányt fejjel előre)
Üdv. Igen 14-es. Sima olajal járt vele az ember. Úszik az olajban minden. Kipu is. Most vettem le a másik hengert is. A dugón kox hegyek. A dugó oldala itt nincs annyira átégve mint a másikon. 52,2 a dugó. A képen látható hengerek csak neten talált fotó a gyáriról. Köszi.
hát szarul néz ki de nem reménytelen ha a dugó az amit mértél akkor már a végét járja mert 75-ös a 3.lépcsö - 0,04.
A hengerbe már reszeltek de nem csináltak javithatatlan kárt,
van remény. Lehet arol 2t olaj volt benne mert minden derékik kokszos. A dugó csapszeg 14mm-es?
Igen igen úgy lesz. Eddig csak a bódéjával foglalkoztam és most jött a motorja. Látható,hogy amig szét nem szedi az ember hiába megy jól, nem tudni mi van belül. Köszi.
hát te tudod sanyi de nem néz ki valami fényesen a cucc.nem fog jólesni ha verseny közben kotlik meg és akkor ugyanugy szét kell boritani.most még van idő tavaszig én átellenőrizném az utolsó csavarig
Hali. Most megnéztem és csak ici pici lilulás van tengelyen. A vaku fénytörése miatt látszik elszíneződve. A főtengelyt nem rég cserélték benne meg is kaptam az eredetit. Ezzel kb 500 km mentek.
Rohadtul ferde a hajtokarod, v. a fötengely also csapod. Megerett egy motorgeneräl. Az sem ärtana ha beszereznel egy mäsik fötengelyt, mert a csap felett mär ki van lilulva:-((
kínait.
a csapszeg közepétöl mérj a dt 100 közel azonosnak kell lenie
a többit megbeszéljük most még ráér de legyen türelmed
mindent moss el tisztára ha lehet.
Pláne, hogy kéthengeres, azért az nem lesz annyira egyszerű, ez ugye függőben osztott.
Szóval, lehet, az a szineződés, egy előző alkalom volt, és azóta a főci esetleg felújítódott, mert ekkora melegedésnél az alsó szem ismindenképpen randán meglilult volna, ezen meg ez nem látszik, szóval nem teljesne reménytelen:)
Viszont, az tutter, hogy valami nem áll lól mert a dugattyú ezen oldala ngyon koxos, ami azt mutatja, hogy lefújt meleltte a gáz.
Az emg csak akkor lehetséges, ha nem párhuzamosan fut a dugyttyú a hengerfallal, hanem csálén állnak egymáshoz képest.
ennek lehet pl az az oka, hogy ferde a hajtókar, vagy nicns rendesen kicentrírozva a fptengely, vagy a beszerelésnél elment a centrír satöbbi, de ez így mindenképpen gáz.
VAlakinekmeg kellene mutatnod, és méregetni kellene, hogy mi a pálya.
Mérni kellene a főcin ütést ,a jhajtórúdon ellenőrizni kellene lógást az alsó szemben, ha eddig midnen jó, akkor a hajtórúd görbe, esetleg a henger felfekvő felülete nem derékszög, satöbbi.
szóval a végére kellene járni, mert akár még az is lehet, hogy részint már megjavíttták, de vagy enm teljesen, vagy nem jól
Ekkora hőmérséklet kilométereken keresztül nyélen tartva sem keletkezik.
HA így megfutott hőre, akkor a hajtórúd alsószem, a csap, és a görgő BIZOTSAN KAMPÓ.
elhiszem, hogy nem zörög, de hidd el, garantáltan tönkrement.
Az alsó görgőek nagyonnagyon kicsi erő, a legkisebb megfezsülés, kilágyulás mittudomén is elég, hogy a kalitkája széttörjön, és akkor mindent visz, dugót, fejet, rendszerint a hengerhüvely is töri,mert kiszabaduló görgők mindenhoivá beakadnak.
Hidd el akkor jössz ki olcsóbban, ha msot megcsináltatod, mintha versenyen szál széjjel.
(és esetleg átugrod a kormányt fejjel előre)
A hengerbe már reszeltek de nem csináltak javithatatlan kárt,
van remény. Lehet arol 2t olaj volt benne mert minden derékik kokszos. A dugó csapszeg 14mm-es?