én megint csak azt mondom nem kéne ujra feltalálni a meleg vizet elég ha csak használjuk normálisan.350ig több tipus fér bele van egy kategoria ami igy elég népes küzdős.ha lemegyünk 250re mi változik?az aki esetleg nem tud váltani átesik egy kétmotoros kategóriába ahol esetleg még lóerőhátrányba is kerülhet, ha már eleve nem volt abban, akkor annak nem fog tetszeni.ha meg valaki nem akarja vagy nem tudja csucsra tenni a motorját akkor maradjon a dolog ugy ahogy eddig volt nem a ccmvel kéne variálni mig ennyien vagyunk dimma meg már tiszta automata üzemmódban irkál mindegy mit irunk csak őket akarja mindenki kigolyózni
Korhűnek,korhű lenne (én benne volnék) de az idősebb korosztályra is kéne gondolni.Igaza van Lecsónak, a balesetek miatt hagyták el!
Képzeljétek el, pl. : ha Balassán, Főgecó megint Csehszkóból rajtól a CB úthengerrel és mire a rajtvonalhoz ér ,(160) ott próbál valaki,valamit a nagy füstben életre kelteni... -A nézők is közel vannak...
Elképzelni is gáz!
A Le Mans-i rajt is látványos de szűk utcán,balesetveszélyes!
Ennek ellenére ha mindenki így akarja,benne vagyok!
lecso ha nem vagyok szenilis a kiirásnak megfelel a motor, akkor nincs miröl beszélni. Bár ez a dikurzus nagyon emlékeztett a 2007
24h felkészülésre jó 500e ret dobtam ki és azota meg sem forgul a fejembe az a rendezvény. Akkor is az RD volt a szálka a pannoniások szemébe.
tulajdonképp az az 1 motor a szálka ami idén mindenhol elölment.
Nem értem a Nyitrai gyári makaronia is lehetne ilyen gyors ha huznák neki. persze én már éreztem, hogy tul gyors ez az együttes, talán ki kéne venni a membránt mint a 24 h.
De csak célozgattok tessék gyorsabb motor csinálni amival a szabót meg lehet szoritani. olyan ez mint a f1 ha szabó megy akkor nyer ha az attila akkor jó ha 4. Pedig a motor ugyanaz meg a szabó vagy 90+ kiló És ez nem bántás az attilának mert jól megy csak fejlödni kéne még hogy tudja igazábol kezelni.
Van egy 20-asom,aminek szeretném megőrizni a mostani állapotát(gyári küllem,és alkatrészek).
..de van egy 21-esem,őt szeretném minél jobb,és "számomra" tetszetősebb alkatrészekből összeállitani. Már megvan az yds első kerék,gondoltam szebb lenne az összkép,ha a hátsó agy is ugyanolyan(tipus) lenne,mint az első,és nem utolsó sorban,sokkal masszívabbnak tünik a yamaha lánckerékagy.
"de azért kéne egy felső határ azért má ne menjünk eggyüt 1100 suzukival"
Aztán meg
"Egy yamahábol a mai állás szerint
ugyan olyan gyors 250 lehet csinálni vagy bármi másbol/japo fossbol/ hogy utol lehessen érni 1 350-est mint tavaly, a videó a bizonyiték rá amit betettem."
de egyet nem értek idáig nem volt probléma még tavaly se,
mi történt drágább lett minden.Egy yamahábol a mai állás szerint
ugyan olyan gyors 250 lehet csinálni vagy bármi másbol/japo fossbol/ hogy utol lehessen érni 1 350-est mint tavaly, a videó a bizonyiték rá amit betettem. Petró l,ecsó ,utol se ért bennetek,melesleg
a kalocsi pályán is elmentek neki a p20-al. Akkor ti felejtetek el motorozni?
na és mi van ha 250 speciál akkor nincs pannónia kupa , mert azé 1-2 p20 már messze nem gyári mégha azt veszem alapul hogy molnárék közel szériával mennek vagy ti is tegyétek rá a csabai csövet mint a laci bácsi
http://www.youtube.com/watch?N...
http://youtu.be/bNnYGnLnwmI
Képzeljétek el, pl. : ha Balassán, Főgecó megint Csehszkóból rajtól a CB úthengerrel és mire a rajtvonalhoz ér ,(160) ott próbál valaki,valamit a nagy füstben életre kelteni... -A nézők is közel vannak...
Elképzelni is gáz!
A Le Mans-i rajt is látványos de szűk utcán,balesetveszélyes!
Ennek ellenére ha mindenki így akarja,benne vagyok!
Itt senki sem piszkál a motoroddal kapcsolatban.
Ugyanúgy egyben fogunk menni, és ugyanúgy elver mindenkit. Az, hogy hogyan lesznek felosztva a kategóriák, pont nektek a leginkább mindegy.
24h felkészülésre jó 500e ret dobtam ki és azota meg sem forgul a fejembe az a rendezvény. Akkor is az RD volt a szálka a pannoniások szemébe.
Sokan akarnak 250-et Lecsóék meg keresik a megoldást.
Nem értem a Nyitrai gyári makaronia is lehetne ilyen gyors ha huznák neki. persze én már éreztem, hogy tul gyors ez az együttes, talán ki kéne venni a membránt mint a 24 h.
De csak célozgattok tessék gyorsabb motor csinálni amival a szabót meg lehet szoritani. olyan ez mint a f1 ha szabó megy akkor nyer ha az attila akkor jó ha 4. Pedig a motor ugyanaz meg a szabó vagy 90+ kiló És ez nem bántás az attilának mert jól megy csak fejlödni kéne még hogy tudja igazábol kezelni.
Ez különösen Gyarmaton és Kalocsán volna izgi:)
..de van egy 21-esem,őt szeretném minél jobb,és "számomra" tetszetősebb alkatrészekből összeállitani. Már megvan az yds első kerék,gondoltam szebb lenne az összkép,ha a hátsó agy is ugyanolyan(tipus) lenne,mint az első,és nem utolsó sorban,sokkal masszívabbnak tünik a yamaha lánckerékagy.
Nem a balesetveszély miatt lett megszüntetve?
"de azért kéne egy felső határ azért má ne menjünk eggyüt 1100 suzukival"
Aztán meg
"Egy yamahábol a mai állás szerint
ugyan olyan gyors 250 lehet csinálni vagy bármi másbol/japo fossbol/ hogy utol lehessen érni 1 350-est mint tavaly, a videó a bizonyiték rá amit betettem."
Most akkor nem értem, mit akarsz mondani...
mi történt drágább lett minden.Egy yamahábol a mai állás szerint
ugyan olyan gyors 250 lehet csinálni vagy bármi másbol/japo fossbol/ hogy utol lehessen érni 1 350-est mint tavaly, a videó a bizonyiték rá amit betettem. Petró l,ecsó ,utol se ért bennetek,melesleg
a kalocsi pályán is elmentek neki a p20-al. Akkor ti felejtetek el motorozni?