Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem személy szerint a 2. verseny mindig jobban sikerül,feltéve ha nem perecelek. Az első verseny arra jó,hogy elmúljon a lámpaláz és a 2-on felszabadultabban lehet húzni a gázt.
Nem tudom ti,hogy vagytok ezzel,én így működök.
Részemről a 2 versenyre szavazok.
Hát, látványosan hosszabb lett. Kíváncsi leszek, hogy válik be.
beszéljünk róla a szusedli@freemail.hu-n
Ha belerozsdált a dugó, akkor szinte garantáltan kampó a főci/hajtókar futófelülete is
kérdés mit kérnek érte a furás honolás ha igymeg van állva
okkor lehet 6 csapágy + 2 hajtókar stb + 2 dugó, kérdés
mennyire akarod használni
Gondolkodom rajta hogy megvegyem-e mert amúgy bontatlan a motor ,egy kis fúrás hónolás megoldhatja?
letezik ha szarul tette le az elég gáz ha csak letámasztotta egy fa mellé.
Sziasztok !
Létezik olyan hogy egy motor 92-óta áll és a dugó meg sem akar moccanni ? A tulaj szerint pedig semmi baja nem volt amikor lerakta....
Legyík nípítélet!
Népszavazás?!
az egyet fizet kettőt mehet jobban hangzik és a motorozásért megyünk oda nem?baleset meg bármikor benne van ha öreg ha fiatal ha fáradt ha nem fáradt akkor is.szoros pontállás esetén meg az esély is több a döntésre ugyhogy részemről két futampárti vagyok
Ami a garázsban áll azmá 2 éves de igy még 2 évet elmegy.
De a menő másképp használja a 6kg nyomaték meg radirozza,
lefelé. Bár már gondoltam rá hogy valami betonkemény öreg gumit teszünk hátra
Azaz.
Ez igaz. Ezzel együtt a P20 elmegy egy évet egy hátsóval. Az első meg majdnem kettőt...
Előre bocsájtom, hogy nekem tökmindegy.

De, ha egy futamon annyi, és nincs másik, akkor az egész nap annyi....
ráadásul az idömérön 1 kör is elég,nem kell 20 kört menni.
má 34000 egy hátsó rsw a 350 es 2db megeszik egy szezonba.
Viszont ha az elsőben van egy nagyobb műszaki hiba vagy perec,úszik a 2.-is. Nem baszélve az erőnlétről...
Az 1 szabad,2 időmérőn,jobban be lehet lőni a motrot is! Le lehet redukálni a hibaforrási lehetőséget = kisebb, a baleseti tényező.
Hát igen, a menés uygan annyi, csak az élményfaktor a kétszeres, ha két futam van, és nem két időmérő.
viszont ha két futam van ha nem sikerül az egyik még nem lesz nullás a hétvégéd kopni meg majdugyanannyit kopik a gép mert akkor 2 időmérő lesz
Yamaha RD 350 YPWS -ből hátsó lengéscsillapító (állítható ) és lábtartók eladók
6000.- pénz egyben....
Viccelődnünk kell mert nincs más...
És ezzel, nem Bambiékat akarom majmolni....
- Öregek a technikák,a pilóták.Nem rakéták... (Kivéve, a titánokat!)
- A második futam nagyobb baleseti rizikófaktorral járhat.
- Amatőr verseny,profi rendezéssel.
Nekem 8, én ha sámlira ülök akkor is 500-ba nevezek.
Otthon vagy?
Akkor átszaladnék.
tulajdonképp mindenki azt várja hogy a 350 más kategoria legyen mert hogy gyors,bármelyik pályán, és sok m elönyel nyert idén.
De hát a kalocsi versenyen te is láttad, de ez csak egy része
a másik nagyobb százalék a szabó effektus. Sokat kell edzeni
oszt le kell gyözni ennyi. A motorokat meg erősebbre csinálni
szia laci akkor legyen mint az alpok adriába,250 2t tárcsafékkel
68 utáni 76 igmeg 4t 500ig 1977 ig. Akinek a vázszáma vagy ablokk nem 67 -es ideértve a p20 is az csak classik 500 mehet.
Ez jó