Nekem személy szerint a 2. verseny mindig jobban sikerül,feltéve ha nem perecelek. Az első verseny arra jó,hogy elmúljon a lámpaláz és a 2-on felszabadultabban lehet húzni a gázt.
Nem tudom ti,hogy vagytok ezzel,én így működök.
Részemről a 2 versenyre szavazok.
az egyet fizet kettőt mehet jobban hangzik és a motorozásért megyünk oda nem?baleset meg bármikor benne van ha öreg ha fiatal ha fáradt ha nem fáradt akkor is.szoros pontállás esetén meg az esély is több a döntésre ugyhogy részemről két futampárti vagyok
Ami a garázsban áll azmá 2 éves de igy még 2 évet elmegy.
De a menő másképp használja a 6kg nyomaték meg radirozza,
lefelé. Bár már gondoltam rá hogy valami betonkemény öreg gumit teszünk hátra
Viszont ha az elsőben van egy nagyobb műszaki hiba vagy perec,úszik a 2.-is. Nem baszélve az erőnlétről...
Az 1 szabad,2 időmérőn,jobban be lehet lőni a motrot is! Le lehet redukálni a hibaforrási lehetőséget = kisebb, a baleseti tényező.
És ezzel, nem Bambiékat akarom majmolni....
- Öregek a technikák,a pilóták.Nem rakéták... (Kivéve, a titánokat!)
- A második futam nagyobb baleseti rizikófaktorral járhat.
- Amatőr verseny,profi rendezéssel.
tulajdonképp mindenki azt várja hogy a 350 más kategoria legyen mert hogy gyors,bármelyik pályán, és sok m elönyel nyert idén.
De hát a kalocsi versenyen te is láttad, de ez csak egy része
a másik nagyobb százalék a szabó effektus. Sokat kell edzeni
oszt le kell gyözni ennyi. A motorokat meg erősebbre csinálni
szia laci akkor legyen mint az alpok adriába,250 2t tárcsafékkel
68 utáni 76 igmeg 4t 500ig 1977 ig. Akinek a vázszáma vagy ablokk nem 67 -es ideértve a p20 is az csak classik 500 mehet.
Ez jó
Nem tudom ti,hogy vagytok ezzel,én így működök.
Részemről a 2 versenyre szavazok.