Emlékszem, hogy nézegettem a motorodat, hogyne nézegettem volna. De a lengővilla nem ugrik be, hogy láttam volna. Mindenesetre elgondolkodtató, amit hallottam, hogy mennyit bírt egy hátsó gumitok a 24 óráson.
Hali Mogyorósi Péter. Küldj e-mail. címet ahova elküldhetem a poszteredet. Teljes az érdektelenség a poszter rovatban ezért nem melózok tovább vele és akinek van, azt elküldöm mielőtt törlöm.http://www.oldtimerhungary.com...
nem kell ezt ilyen komolyan venni és ha egy boldorral állnának oda.
menni kell és kész.Legalább van induló, csak nam kéne szétosztani ha már speciál akkor legyen az.
a cross váz alapbol nem jó bár, a kis pályákon,biztos elöny lenne,
meg kell hagyni az illuziot hogy ezek öreg pályamotorok.
amugy az aluvázba 86 kg mértem. A másik illuzió a hang,
egy jó kéthengerest már messziről lehet hallani hogy énekel,
akár 10000 felett, az 1luku nagy ccm-met akár 2 akár 4t
betolni egy szenvedés.
Tegyél be 1 képet róla légyszi, lehet hogy nálam.
Petró Peti:Tavaly állítólag egyedül szavaztam az1 verseny 3 edzés mellett, most legalább ketten vagyunk.
Másrészt meg vagy 10 éve is ezt láttátok mikor a BRC 20-asát nézegettétek ....... ja télleg , ezt mindig kifelejtitek
Inkább írd azt , hogy meguntátok a farmotorost
Viszont komolyan kérdezem : Ha minden részét átfaragjátok , akkor mitől marad P20 ?
Szerintem ha már nosztalgia kategória , akkor azt lehessen alakítani , amit fényképpel tud igazolni a "márkafüggő versenyző" , hogy márpedig neki a 80-as években is így volt meghekkelve a 20-asa , ami attól modernebb az legyen special
Lehet több induló lenne ...... ?
( tudom , én csak kötekedő bajkeverő vagyok ..... )
jutnak eszembe a dolgok witman fötengely egy 100 a yamahába
a gyári35 éves is megteszi és javarészt tapasztalataim szerint az összes levegös ftengelybe még gyári rud van vagy volt és nem 2-tő van. Csak nagyzási mániábol cseréltem 1 et a 24h ra az van a 250-be 5.éve a 350 meg szétküldte atz egyik oldalt de az szerintem kenési hiba volt nem szerette az 1:50-et. A gyári előirás 1:20 azota nincs vele baj mióta azt használjuk, a dugó meg a légszürő hiány miatt kopik érdekes a persely meg nem. A váltó kuplung meg önmagáért beszél lamellát még nem vettem bele. Igaz a szabó féle tempot már nehezen viselte de a hosszab áttételü kuplung ezt is megoldotta az eredeti lamella sorral.A gyári gyujtás a hitachi meg
azt erre csinálták idáig hiba nélkül tette a dolgát. De azt hozzáteszem 1 blokk se volt ugy megállva mikor hozzám került
hogy nem mozgott a dugó. De egyiket se itthon vettem.
ha veszed a visecot az neked se olcsobb mint nekem,és 2 kell bele neked is.Bele lehet most tenni sajtos vagy más kanáldugattyut
de nem mindég az olcsó az olcsó. Ha jól tudom az ölbei barátom az 1fejünél a dugónál valami irgalmatlan összegröl regélt.
pár éve 210 volt a benzin meg 7és nem 14 vagy 22 mint a prox dugó
pár éve 14000-ért vettem a 4,1 rsv és 12000 volt a 3,5 vettem akkor az ürnek is. pár éve a szikszai karcsi is böven olcsobb volt.
ma egy furás dugóval 35000, ez a demokrácia ,pár éve 140 volt ch most meg 240. ez van.
Gyúúútááás...
Elérhetőség?
Nagyon köszönjük!
menni kell és kész.Legalább van induló, csak nam kéne szétosztani ha már speciál akkor legyen az.
meg kell hagyni az illuziot hogy ezek öreg pályamotorok.
amugy az aluvázba 86 kg mértem. A másik illuzió a hang,
egy jó kéthengerest már messziről lehet hallani hogy énekel,
akár 10000 felett, az 1luku nagy ccm-met akár 2 akár 4t
betolni egy szenvedés.
Köszönöm az infót előre is.
Petró Peti:Tavaly állítólag egyedül szavaztam az1 verseny 3 edzés mellett, most legalább ketten vagyunk.
Inkább írd azt , hogy meguntátok a farmotorost
Viszont komolyan kérdezem : Ha minden részét átfaragjátok , akkor mitől marad P20 ?
Szerintem ha már nosztalgia kategória , akkor azt lehessen alakítani , amit fényképpel tud igazolni a "márkafüggő versenyző" , hogy márpedig neki a 80-as években is így volt meghekkelve a 20-asa , ami attól modernebb az legyen special
Lehet több induló lenne ...... ?
( tudom , én csak kötekedő bajkeverő vagyok ..... )
Kb milyen árban lehet hozzájutni?
Köszönöm.
Nem jobb lenne berakni egy 125-ös cross acélcső vázba, aztán lenne egy 90-100 kg-os versenygép?
a gyári35 éves is megteszi és javarészt tapasztalataim szerint az összes levegös ftengelybe még gyári rud van vagy volt és nem 2-tő van. Csak nagyzási mániábol cseréltem 1 et a 24h ra az van a 250-be 5.éve a 350 meg szétküldte atz egyik oldalt de az szerintem kenési hiba volt nem szerette az 1:50-et. A gyári előirás 1:20 azota nincs vele baj mióta azt használjuk, a dugó meg a légszürő hiány miatt kopik érdekes a persely meg nem. A váltó kuplung meg önmagáért beszél lamellát még nem vettem bele. Igaz a szabó féle tempot már nehezen viselte de a hosszab áttételü kuplung ezt is megoldotta az eredeti lamella sorral.A gyári gyujtás a hitachi meg
azt erre csinálták idáig hiba nélkül tette a dolgát. De azt hozzáteszem 1 blokk se volt ugy megállva mikor hozzám került
hogy nem mozgott a dugó. De egyiket se itthon vettem.
de nem mindég az olcsó az olcsó. Ha jól tudom az ölbei barátom az 1fejünél a dugónál valami irgalmatlan összegröl regélt.
pár éve 14000-ért vettem a 4,1 rsv és 12000 volt a 3,5 vettem akkor az ürnek is. pár éve a szikszai karcsi is böven olcsobb volt.
ma egy furás dugóval 35000, ez a demokrácia ,pár éve 140 volt ch most meg 240. ez van.