Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tehát a 250 350 2t-t igazságtalan együtt értékelni, de a cb400 aaaz mehet a z1000-el meg rg 500-al. Vicc ez az egész!
Oppá...
Meg nem akadt, mert előbb kezdett el dadogni, akkor már nem erőltettem.
Viszont, akokr megitta a vizet, mert azt ellenőriztük,eleinte volt benne...
Közben meg nézte a fene:)
vizet nem találtam a hütőbe. még az olajat megnézem hátha ott a fagyálló
Hohó, az zsír,kell rá egy könnyű pilóta, és szüret, csak azt kell megtalálni mitől állogat le melegen.
szét Ha lessz váza vasbol akkor majd lehet menni OT-be az lehet
hogy lessz egy kis m,eglepi. Vissza került a yz blokk bele hátha
megyünk az uj kategóriába.
Szétszedted a Frankensten kettőt?
és mi lessz a 300-as etz-kel. Ujat épiteni az jó dolog jobbat gyorsabat mint ami volt lehet ezt fejlesztésnek hivni is.
ez a Játék mert különösebb tét nincs ez pénz sok pénz
de el kell dönteni megéri e. Tele van a pince fejlesztett
alkatrészekkel meg blokkokal amit ki kéne probálni. Ez a jövö zenéje. De 1-1 ilyen játék több 10e forint. De akármi van csak finomitani kell rajta és bevethető. Lásd a 350 es már forgott a vizes hengerrel de akkor a young timerbe nem volt induló ezért lekerült,rola. Vagy ott az 1 hengeres az is csak épp be lett inditva
mire talpra állt hogy beinduljon az se volt kis munka és elnézve a serfi videoját lenne benne fantázia,de az is a polcra került.
Aztán elkészült az ujabb fejlesztett 350 verzió hüvely dugó gépmunka stb az is most polc. És van még 1-2 dolog.
Ráadásul nem is én megyek. De lehet hogy az öregszabóval jövöre ráülünk azt lehet yamaha kupa is.
te petró 250 pedig van, csak nem jönnek. a jawa is abba ment.
ez csak a régi leves felujitása, tegnap turkáltam a régi papirjaim között azt mit találtam van benne 1-2 érdekes név
nem kell épiteni van tavaly is volt meg ment csak talonba tettem.
a jövö héten meg a 350 es átesik egy hengercserén , azt megnézzük hogy sikit, a padon. Még nem gondolkodtam rajta el hogy, eladjam e mert nem kér kenyeret most még elférnek a polcon,
mert2 van.
Kezd a dolog hasonlitani a 24h ra ezért is huztam ki aqzt a rendezvény a listárol mert a tök széria rd csak x-be mehet
mert 1973-ba a japok rátették a menbránt, gyárilag.
azért azt még meg kell várni mennyi induló lessz jövöre.
Nem tul kedvezőek a kilátások.
nincs ellenvetésem nem kopik annyi a technika.
Ja! Hogy kavarjam még a k@kit!
Személy szerint 2012-ben a MAMI OT. versenysorozaton,nem javaslom a két futamos racékat...
MAMI- ra bíznám...
Hány db. 250-es motor lesz és hány db. 350-es a nevezésnél?!
A legtisztább (de a leggazdaságtalanabb) ez lenne :
125 séria,125 spec.
250 széria,250 spec.
350 széria(amit még nem láttam),350 spec.
350+,yungtimer,X kat.
Hogy melyik kategóriát lehetne összevonni,ezt a MAMI bíznám...
végiggondolva a dolgot két eset lehetséges vagyis három vagy ti épitetek motort kettőötvenre vagy a gyorsulni vágyók épitenek motort háromötvenre vagy marad minden a régi kerékvágásban az biztos ha a létszám marad feleesleges ugyanannyi motort máshogy elosztani legalábbis nincs sok értelme a suzi blokkról nem mondtál semmit
Gyáááá:)

Nálunk annyibanmás a helyzet, hogy az elejében menő motorok már kegyetlenül sokba kerülnek,(nem ritkák az 5 kilónál nagyobb befektetést igényelt motorok) ezt próbáltuk megfogni úgy, hogy azért jétéktér is maradjon.
Azt csináltuk ugye, hogy aki akar, és van lehetősége, az költhessen amenynit tetszik(Speciál kategória) viszont akinek ksiebbek a lehetőségei az is tudjon élvezetesetmeccselni, ezért lett az eősen korlátozott széria kategória.
A Mohai JAnibá által gründolt harmadik "mindentlehet" kategória meg tényleg ereszd el a hajamat, ott aztán akármit is lehet csinálni 90ccm alatt.
Nem bántásként irtam , de hogy nagyobb legyen a mezöny a simsonosoknál is mindenféle korlátozast vezetnek be , karbi
etc. Én már végigéltem ilyeneket a zalkába azt az lett a vége hogy nem is lett bajnokság itthon vagy egy pár évig.
biztos nem jól irom a dolgokat hogyha neked az jön le mintha én kardoskodnék a 250 mellett ha visszaolvasol akár itt akár a szocformulán irtam egy párszor hogy nekilátunk fejleszteni 350re és azért sürgetném a döntést mert ha kevés motor lesz nem rakok bele pénzt.kimondhatom kerek perec nekem személy szerint ugy lenne jó ahogy van mert a morinihez megvan mindkét hengerszettem nem sok munka csereberélni 350-500 ccm-re igy indulhatnék bárhol a kisszabót meg nem felejtjük ki sehonnan nagyon jól tudja mindenki mit tud akármilyen motorral ő meg lecsó meg dani/ meg még aki nagyon gyors/azok a tényezők akikhez próbálunk közelebb kerülni felfejlődni. a versenylassitást meg egyenesen kikérem magamnak
az mz fék kimondottan jó másik föfékhengerrel, sok esetben jobbnak bizonyult a 2 tárcsás féknél meg könyebb is. A füzött kerék se hátrány pláne ha 18" csak már drága a gumi.
dió bácsi sajnos egy tényezöt kifelejtettetek a kisszabot, ha a 250lessz akkor ha jó a motor nem lessz olyan nagy gond ez a mezöny, nem értem miért nem csináltok nagyobb motort miért kell lassitani a versenyt.Nincs üldözési mániám de ez tipikusan a dögöljön meg a szomszéd tehene is effektus. A 175 ducati meg ennyit tud ha nem vált a pilota mindig ez a probláma lessz.
A 350 sose fejlesztettük igazán az igy sikerült a zalkás tapasztalatokbol ennyi. Viszont a 250-re rááldoztam vagy 10 dugattyut de eljutottunk valahová a nándival, hidd el tartosan 46 le felett teljesitett fékpadon megnézhetedb van rola video /sprt motor igy készült/ csak nyomatékban szegényebb . A yamaha már 1973-ba a gyári tz/a motorja vizes volt ami vastagon belefér a korhatárba
mégse megyünk vele van a pincébe 2 szett mert/51 ps 10500/
mert levegös az előirás. Ha már itt tartunk azért az kifogásolom
hogy ha speciáll akkor a lecsóék mért csak a pannónia kupába kapnak pontott. Ha jövöre a 350 csak 500ccm- be mehet akkor
ragaszkodni fogok hozzá hogy legyenek értékelve a 250 speciálba is. Aztán hogy lessz e pannonia kupa utána az más kérdés. Amilyen
buznyákok azak a japok a széria blokkra simán feltehetó a race kitt
de van levegös nem membrános hátha kizáró ok lessz mint a 24h-son akkor azt használjuk
. Van még idö tavaszig és azért ezt szeretem csinálni meg van miböl alkotni.
Nincs üldözési mániám ha 250 legyen 250.
ezzel megy a szabó idén mig 46 volt a száma nem volt téma a ccm.
Alecsó szerint meg az számit mikortol volt 200ccm yamaha.
a füzött kerék vasváz léghütés belefér a mostani old timerbe.
nehogy azt hidd hogy az én mzm egy lóerőgyár és az is 250 de éppen ezért akarok lépni valamerre még időben ha 350 a felsőhatár akkor megpróbáljuk kihasználni a ccm határt.viszont ott a másik oldal ha összecsapjuk a 350 2t-t és az 5004t-t akkor megint kinek rosszabb az esélye biztos lesz akinek ez nem fekszik és jön megint a probléma hány kategoria legyen
Azért ezen már csináltam üléspróbát.