Furcsa, de pár éve tényleg voltak olcsón pályára átalakítható romhalmazok, meg voltak alkatrészek is kedvező áron, nem egy komplett yamaha volt 100 e alatt. ma már nicnsen.
32000 csak a prox dugó + egy prox kar gépmunka + belcord hüvely,
a ftengely csapágyak + 4db szimering gyári 11és10 volt a karbi és 12 a gyujtás elektronika mert nem volt hozzá
Egyrészt sokan javasolták. Régiek közül (Neuser, Bregyó), de az Ölbei is. Másrészt én is gondolkodtam rajta rég. A hátsó keréken volt a terhelés 80%-a. Ezzel javul a súlyelosztás.
lecsókám hadd egye a gumát akkor legalább tudom hogy van benne kraft. Nem lessz jobb sokkal a helyzet a 250-nel sem.
Amiröl beszéltünk van itt mérés, de 1 éve már nem mértük a motorokat, na most ez a 250-es széria hengerböl reszelt
1 oldal eredménye a leggyengébb az az utcai ehhez képest
kb 0,5 kgmal többet nyom a 350 fel henger a padon. azt belereszelni a 250-be nem megy. A meglévő 3 pár reszelt henger ezt tudja 250-be kis karbival Talán mérünk egyet nagyobbal is
de ennek is elégnek kell lennie.
a blokkfel ujitás a donorral kb ha mindent összeveszek kb 100 körül volt. uj persely dugo hajtókar az összes csapágy szimering karbi
és a gyujtás egy része. nagyon szar állapotba vettem igaz nem volt
drága de olcsó husnak hig a leve mint kiderült. A munkát nem vesszük bele mert
az játék, az kell. Egyenlöre talonba tesszük a suzuki rm 250-et az évjárat az stimmel. De az aluvázba ha odatolnád az ot starthoz
jól el is hajtanának. Ezért is talon.
szerintem meg kell várni mennyi motort tolnak oda a startvonalhoz.
Volt már rá példa pont a pannonia race forumon hogy vagy 20 ember irogatta hogy ő biza menni fog. Ezzel szemben a töredéke megy csak. Messze van még a jövö év sok minden lehet addig.
Vitáról szó sincs!
"Ha" megjön a blokkom Ámerikábóóó, nekem is mindegy hogy 250 vagy 350 . 350+-ba nevezek! Vagy, reccsintek egy ETZ-t!
ALKALMAZKODOM !
helló peti!csak csatlakozni tudok a véleményedhez igy legalább dimma se mondhatná hogy ki akarják golyózni a motorját mert gyors köszi a cuccot majd járok arra és elrendezzük
Jó estét urak!Nevem Mogyorósi Péter,124-es rajtszámmal szoktam indulni a MAMI kupán egy RD 250-nel.Figyelgettem az itt kialakult vitát a kategóriákról.Azon a véleményen voltam az elejétől fogva,hogy szükség van a 250-es kategóriára.Egyrészt mert ez egy régi,klasszikus kategória ,ami kihalóban van a nagy motorversenyekről,de a hagyományápoláson túl inkább az lenne a fő érvem, hogy a gyengébb motorokkal indulóknak is legyen sanszuk dobogóra állni.Egyértelmű, hogy azonos motorozási tudást feltételezve egy GT Suzukival vagy egy RD Yamahával jobban el lehet lépni, mint egy szériaközeli TS MZ-vel.Hát még ha az az RD 350-es.Tudom, most mindenki azt fogja mondani hogy nem kötelező MZ-vel indulni,de egy MZ gatyába rázása(anyagilag) még mindig csak töredéke egy japóhoz képest.Tudok egy-két újbelépőről ,akik jövőre MZ-vel jönnek.Most mégis azt javasolnám, hogy várjunk az új kategóriával legalább jövő év végéig. Még kevesen vagyunk olyanok akik minden versenyre elmennek,idén is volt olyan futam ahol kicsi volt a létszám.Én hiszek a szép,fényes jövőben, szerintem fel fog ez futni ,pár év múlva rengetegen leszünk.De most még korai lenne szétrángatni a kategóriákat. A futamok számáról:szerintem maradjon a két verseny variáció.Én ezt is keveslem,úgyhogy jövőre elindulok az MZ kupában is:).Ha meg hamar elkopik a gumim, majd veszek másikat.
Hú ez tiszta dragster motor lett.
A kis 125-ös RD lengőkar nem lenne jó rugóstaggal? Az biztos rövidebb így szemre és 18-as kerékkel üzemel. Bár lehet,hogy meg kellene erősíteni mert az az állat gép széttépi. Hát egy gondolatot megér.... amíg gondolkozol nézzél vidit, itt valami elveteműlt pannoniások gyorsulnak: http://oldtimerhungary.blogspo...
A felújítás összege volt porondon, P20 VS. RD