Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát mi még nem tudjuk,hogy idén megyünk vagy sem. Szétvagyunk esve rendesen. Azé nektek drukkolni elmegyünk! Vigyek sok páleszt?
Úgy vegyél motort,mint aki egyszer él!
Vagy bele húzól,vagy soha nem lesz motorod.
Nagyon jó!
És ha veszel egy használt, de számodra új motort, aminek előélete ismeretlen, honnan tudod meg a gyűrűk állapotát, tömítettségét?
Igaza van mindenkinek, aki azt írja nem szokás.
Lehet egyszerűbb lerántani 1-2-3 hengert, és méregetni....
Hali motoros 01!

Köszönöm a segítséget!
Ez már megvan!Ezt visszük!
http://youtu.be/E6wE8fWXmGQ
Ciao Tomi!
Állni, elég Csehszlovákul állunk!-Ahogy szoktunk...
Fázni nem fogunk a jövő hétvégén,az bizti!: http://www.idokep.hu/
Szia Péter!
Hogy álltok? Lesz racsé a hétvégén?
Sziasztok!

Van egy barátomnak egy RX 80-as softchopper Yamahája, állítólag RD blokk van benne gyárilag. Csúszik a kuplungja, szétkapta, de nem tudja, hogy mennyi a gyári lamella vastagság (fém és bakelit). Ha valaki megtudná mondani, megköszönnénk, ill. azt is hogy még ezen a hibán és a rugók "megnyúlásán" kívül milyen okok miatt csúszhat a kuplung? Előre is köszi a segítséget!
Üdv!
Ja azt nem mondtad,hogy elektromos a fordmérő...
Én a műszerfal visszejelző lámpákban lévő égőkre gondoltam.(PL:üres,refi,olaj stb...)
Mármint milyen égő? Mert van műszerfal világítás égő :) (bocs a tudatlanságom miatt, de nemtudom h hogyan működik egy elektromos ford. mérő...)
égők benne vannak a műszerfalba?
Sziasztok!

Segítsetek létszíves, elakadtunk...
Vettem az RZ 250 YPVS (vagy RD forgalmi szerint) szóval vettem hozzá egy 350 poweres RD mászerfalát, de a fordulatszám mérő sehogy se akar működni (jah meg elhoztam a kábelkötegét is a 350-esnek. Beindítjuk a motort és nem mutat semmit...
Mi lehet a baj?
8000km, az szép teljesítmény!
szia nekem nem ér bele !
Én késő ősszel vettem egy ypws 350-est. Azóta mentem vele 8000km-t. Semmi komolyabb baja nem volt, a motornak meg egyáltalán semmi. Sajnos a múltjáról nem tudok, de a megtett km-k meggyőztek, hogy jó gép. Most már külföldre is elmerészkedek vele, annyira megbízhatónak tűnik. Mondjuk én első motornak használom, mert nincs másik... Egyetértek, hogyha nem pörgeted szét sokáig eltarthat. Én elszaggattam 3 Wartburgot, annak ugyanaz volt a titka.
Ajánlom továbbá a "Füstös rakéta" című, kb. 2 éve íródott cikket. (keresőbe beírod egyből dobja)
Összességében nagyon meg lehet szeretni és sokmindent tud, amit sokkal újabb és nagyobb motorok.
Egyébbként, ha a japán módszer szerint mért sűrítési arány(ezt rendszeresen összekeverik a sűrítési végnyomással) 6 körül van, akkor a geometriai sűrítési viszony kb 1:10 körül van(ha élünk a gyanúperrel, hogy a kipunyílás nyitvatartása 190 fok körüli(már csak ezért is kurvára értelmetlen-poweres motoron meg pláne -nyomástméregetni)

Ezzel nagyjából 7 bár szerintem a sűrítési végnyomás
Modern motorok tulajai pedig folyton ezen rugóznak:)
A rugdosással, hidegen előállítható kompresszió megmérésének, kevés értelme van, mert kevés köze van a motor valós állapotához.
Egy túl szorosra illesztett dugón nyilván "kiváló" magas kompressziót lehet mérni, csak éppen ettől nem let okosabb a delikvens, mert nem tudta meg, hogy a motor szar és meg fog akadni.
Ha érdekel be tudok linkelni YPVS-hez való gyári szervizkönyvet, csak elő kell keresnem.

Nem szokás 2T motornál kompresszió végnyomást mérni, a szervizkönyv se utal rá. Kompresszió viszonyt ad meg (6 : 1).
Arra gondol szerintem forrest hogy rugásra nézted vagy tolásra?Fordulatra kíváncsi szerintem.
ELADÓ: http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/hirdetes-21091930/
Kompresszió mérővel.De szerintem ez kevés.valki írja már le hogy menjinek kéne lennie.
Azt a 6 bar értéket hogy mérted?
Helló!
Van egy rd 350 lc-m,poweres,6bar a kompressziója.Most vettem ,szerintem jól megy,de mit szoltok a 6 baros kompresszióhoz?(szerintem kevés)Álítolag nem rég lett felújítva