És ha veszel egy használt, de számodra új motort, aminek előélete ismeretlen, honnan tudod meg a gyűrűk állapotát, tömítettségét?
Igaza van mindenkinek, aki azt írja nem szokás.
Lehet egyszerűbb lerántani 1-2-3 hengert, és méregetni....
Van egy barátomnak egy RX 80-as softchopper Yamahája, állítólag RD blokk van benne gyárilag. Csúszik a kuplungja, szétkapta, de nem tudja, hogy mennyi a gyári lamella vastagság (fém és bakelit). Ha valaki megtudná mondani, megköszönnénk, ill. azt is hogy még ezen a hibán és a rugók "megnyúlásán" kívül milyen okok miatt csúszhat a kuplung? Előre is köszi a segítséget!
Üdv!
Segítsetek létszíves, elakadtunk...
Vettem az RZ 250 YPVS (vagy RD forgalmi szerint) szóval vettem hozzá egy 350 poweres RD mászerfalát, de a fordulatszám mérő sehogy se akar működni (jah meg elhoztam a kábelkötegét is a 350-esnek. Beindítjuk a motort és nem mutat semmit...
Mi lehet a baj?
Én késő ősszel vettem egy ypws 350-est. Azóta mentem vele 8000km-t. Semmi komolyabb baja nem volt, a motornak meg egyáltalán semmi. Sajnos a múltjáról nem tudok, de a megtett km-k meggyőztek, hogy jó gép. Most már külföldre is elmerészkedek vele, annyira megbízhatónak tűnik. Mondjuk én első motornak használom, mert nincs másik... Egyetértek, hogyha nem pörgeted szét sokáig eltarthat. Én elszaggattam 3 Wartburgot, annak ugyanaz volt a titka.
Ajánlom továbbá a "Füstös rakéta" című, kb. 2 éve íródott cikket. (keresőbe beírod egyből dobja)
Összességében nagyon meg lehet szeretni és sokmindent tud, amit sokkal újabb és nagyobb motorok.
Egyébbként, ha a japán módszer szerint mért sűrítési arány(ezt rendszeresen összekeverik a sűrítési végnyomással) 6 körül van, akkor a geometriai sűrítési viszony kb 1:10 körül van(ha élünk a gyanúperrel, hogy a kipunyílás nyitvatartása 190 fok körüli(már csak ezért is kurvára értelmetlen-poweres motoron meg pláne -nyomástméregetni)
Ezzel nagyjából 7 bár szerintem a sűrítési végnyomás
Modern motorok tulajai pedig folyton ezen rugóznak:)
A rugdosással, hidegen előállítható kompresszió megmérésének, kevés értelme van, mert kevés köze van a motor valós állapotához.
Egy túl szorosra illesztett dugón nyilván "kiváló" magas kompressziót lehet mérni, csak éppen ettől nem let okosabb a delikvens, mert nem tudta meg, hogy a motor szar és meg fog akadni.
Helló!
Van egy rd 350 lc-m,poweres,6bar a kompressziója.Most vettem ,szerintem jól megy,de mit szoltok a 6 baros kompresszióhoz?(szerintem kevés)Álítolag nem rég lett felújítva
Vagy bele húzól,vagy soha nem lesz motorod.
Igaza van mindenkinek, aki azt írja nem szokás.
Lehet egyszerűbb lerántani 1-2-3 hengert, és méregetni....
Köszönöm a segítséget!
http://youtu.be/E6wE8fWXmGQ
Állni, elég Csehszlovákul állunk!-Ahogy szoktunk...
Fázni nem fogunk a jövő hétvégén,az bizti!: http://www.idokep.hu/
Hogy álltok? Lesz racsé a hétvégén?
Van egy barátomnak egy RX 80-as softchopper Yamahája, állítólag RD blokk van benne gyárilag. Csúszik a kuplungja, szétkapta, de nem tudja, hogy mennyi a gyári lamella vastagság (fém és bakelit). Ha valaki megtudná mondani, megköszönnénk, ill. azt is hogy még ezen a hibán és a rugók "megnyúlásán" kívül milyen okok miatt csúszhat a kuplung? Előre is köszi a segítséget!
Üdv!
Én a műszerfal visszejelző lámpákban lévő égőkre gondoltam.(PL:üres,refi,olaj stb...)
Segítsetek létszíves, elakadtunk...
Vettem az RZ 250 YPVS (vagy RD forgalmi szerint) szóval vettem hozzá egy 350 poweres RD mászerfalát, de a fordulatszám mérő sehogy se akar működni (jah meg elhoztam a kábelkötegét is a 350-esnek. Beindítjuk a motort és nem mutat semmit...
Mi lehet a baj?
Ajánlom továbbá a "Füstös rakéta" című, kb. 2 éve íródott cikket. (keresőbe beírod egyből dobja)
Összességében nagyon meg lehet szeretni és sokmindent tud, amit sokkal újabb és nagyobb motorok.
Ezzel nagyjából 7 bár szerintem a sűrítési végnyomás
A rugdosással, hidegen előállítható kompresszió megmérésének, kevés értelme van, mert kevés köze van a motor valós állapotához.
Egy túl szorosra illesztett dugón nyilván "kiváló" magas kompressziót lehet mérni, csak éppen ettől nem let okosabb a delikvens, mert nem tudta meg, hogy a motor szar és meg fog akadni.
Nem szokás 2T motornál kompresszió végnyomást mérni, a szervizkönyv se utal rá. Kompresszió viszonyt ad meg (6 : 1).
Van egy rd 350 lc-m,poweres,6bar a kompressziója.Most vettem ,szerintem jól megy,de mit szoltok a 6 baros kompresszióhoz?(szerintem kevés)Álítolag nem rég lett felújítva