Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A fékrendszert szed szét, takarítsd ki!Szabályoztasd le a tárcsát ha van rajta váll!És a porvédő gumigyűrűt cseréld ki vékonyabbra.Vagy egy próba idejére vedd ki ha nincs vékonyabb megtudni hogy jó-e lesz.Főfékhengeren a kis "szelepet", furatot ahol folyik bele az olaj jól takarítsd ki, be szokott csapni ha marad benne egy kis kosz!Így gyárinak kell lennie utána..... Szerintem....
Valaki nem tudja honnan tudnék Mikuniba tűt szerezni vagy, hogy miből csináljak csináltassak?
Sziasztok! Van egy levegős RD80 am és az első tárcsafékemre mindenki panaszkodik aki kipróbálta! Bajom az, hogy baromi erősen kell nyomni légtelenítettem és folyadékot is cseréltem új fékpofát is tettem bele! Mi lehet a baj?
Hello.Kösz a segítséget. Amugy a gyűrűk végei nem érnek bele a szívó lukba? Mert nekem ez volt az eredendő problémám amit nem tudtak a boltosok megoldani. Köszi
Ha 7000 fölé nem huzod életed végéig kitart,a hengert anyiszor lehet furatni ahányszor akarod,a négyütemű egyszer hal le , akkor rá megy 5 2ütemű felújítás ára , fogyasztása max 10 l de akkor már félsz rajta ,röviden ennyi!
A maximum 1,2bar.
Minden motornál pár ezer km-et bír egy olcsó szar minőségű dugó,ha jót teszel bele akkor biztosan sokáig kitart.
Szerintem második motornak ideális.
Ha jót vesz az ember (esélytelen), rendeltetésszerűen használja, odafigyel rá, akkor nincs vele gond.
Újabb jótanácsra lenne szükségem: ypws 350 első telójába mennyi légnyomás kell? (eddíg nagyságrendileg eltérő adatokról hallottam...) Előre is köszi!
Sziasztok! Tudnátok nekem a vizes rd 350- ről pár tapsztalatot irni? Nagyon tetszenek ezek a gépek. Eddig azt hallottam hogy nagyon jó tecnika nagyon megy de hamar szét hullik alig bír pár ezrestt a dugo még akkor is ha nem hajtod szét és a hengert se lehet csak 1-2x felujítani utána kuka. Ez igaz? A fogyasztását 8 liert köré mondták az nem probláma motornál, inkább csak a többitöl félek?
Megbízhatóság, tartósság? Tudom hogy a jó olaj sokat segíthet, de mégis?
van egy eladó dellorto phbl 24es karbim,teljesen jó állapotba 10e ft-s irányáron.Érdekelne helyette 32es 34es karbi. szabee49@freemail.hu
tel: 30/824 10 49
Ilyen lesz a 24h.-s Jawaha átépítés!
Hello.Érdekelne,hogy mi az a motorprobléma?Működik e egyáltalán,KP-ben mi az alja,és hogy hol találhato a moci.Várom a válaszod.
Ha nemtudom olcsón elintézni a folytást, akkor az marad, de akkor várnom kell min. 1,5 évet... sajnos... Köszi a segítséget Mindenkinek!
Egyszerűbb megcsinálni a korlátlan jogsit. Olcsóbb is szerintem.
Sziasztok!

Remélem Ti tudtok segíteni nekem. Vettem egy Yamaha RD 250 YPVS-t és 32 kW van a forgalmiban. Még nem írattam át, de nekem csak A korlátozott jogsim van és az 25 kw-ig szól. Hol tudnám lefolytatni a motort és kapni róla egy igazolást hogy ez 25 kw-os motor lett? Vagy valami más elkézelésetek van, hogy hogy tudnám szabályosan lepapírozva vezetni?

Köszönöm előre is!

Üdv
Így ahogy mondod Tomi,mint egy félkarú rabló!
Ez egy nyerő gép.
hello sziasztok nem ee tudja valaki hogy mitől van ez a jelenség yamaha rd 80 levegős nél hogy egyszer van szikra egyszer nincs nem rég vettem bele megszakított meg kondít kb olyan 200km ert mentem vele és most egyszer csak megállt és mikor indítottam ujjra akkor a végén pukkant egyet és azóta semmi mikor rugdosom akkor van szikra kékes lilás mikor próbálom megint akkor már 4-5rugásig megint nincs válaszotokat előre is köszönöm
hello én itt vetem yamaha rd 80 as ba dugót http://yamahakarsai.hu/ mondod a számát meg hogy vizes levegős és küldik utánvétellel is én 7000 ft ba vetem gyűrűvel együtt de ami van a dugón az a 2 bevágás az álljon a karbi fele és így jó lesz
Lehet hogy ezzel kéne menni...
Tegnap előkapartuk a 24h.-s Jawahát!
Teljes átépítést igényel!
Szia! Ezek RD 125 DX re valók,az LC-n vastagabb telószárak vannak...
Ma mentem egy kört 4-5 ezerig pörgettem. 4-ezernél dadog mint amikor hideg 5 nél már kevésbé csinálja ezt. Ez lehet attól hogy sokat kap?
Szia!

Gondolom ezek a cuccok eladóak. A visszapillantó és az első lámpa konzol mennyi lenne? (RD 250 LC-re kéne)

Üdv.: Dávid