Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tomi tegyél fel videot
Meglássuk! Nekem tippem még mindig a mexakító és környékén van! Azért a kábelekre is ránézek hátha...
hát akkor nemmarad más mint vezetékeket méregetni:D ellenállást h meik jó meik rosz, de lehet csak széthuzodotzt egyik csati
Ohh átmostam már a tankot én is a benzin szép színű, szűrő is van, a gyujtással van gebasz meg a nagy eső miatt! Gyertyát kivettem mindig benzines volt letöröltem csiszolgattam, de van itthon sok gyertya szóval csak gyujtással lehet valami kaki!
'szt milyen szánalmas kifogással készültél, amiért basztál odatolni az orcádat?

Alig voltunk páran öreg romokkal


gyeryta 80asba asszem 7es v 8as hőértékü kell, legalábbis vizesbe, nézd meg pucold le gyertyát, de lehet h naon dzsuvás benzin, ha még oan állapotba van tankod mint mondtad és arról meg, nekem is állandoan rozsdás a benzin, emrt ált két évet azt kicsit most szivok vele de űátmostuk benzinnel+benzinszürő most és egész jó, ha nem benzin koszos akkor esetleg probáld emg ug h beöntesz hengerbe kis benzint és akkor elvileg könnyebben elkapja
de érdemes gyertxyát lepucolni(ledrotkefézni,esetleg kiégetni)de lehet gyenge a szikra, nézd meg a távot gyertyába
ha pucolás után sincs szikra nemárt átnéznia vezetékelést vagy uj gyertya (am a rozsda azért okozhat gondot mert gyertyát letestelheti és akkor nincs szikra)
Az semmi... Ugye a nagy esőbe kint volt a motor... most pár napja van a pinyóba, és hát összeraktam és kigurítottam, de optimistán, mert buko nem volt nálam! Elkezdtem tologatni, röff sem volt, pedig hamar szokott indulni aztán babráltam a mex körül, de sikertelenül! Nem értem ezt a gyujtást... *urva életbe, hogy nincs berugó rendszer... Alig van szikra az is csak néha...
külsejét annyira nemtuningolom mert nemakarom h itt oesten pofánvágják, legyen kicsit ütött kopott de teljesitsen az a lényeg:D
hát berugó nélkül elég nehézked lehet vele elindulni, de legalább jó lesz a kondid:D
Látom te is jól elszórakozol akkor:) Én is szétkaptam már, de nem nagyon pöcsörésztem vele takarítottam festettem zsíroztam tettem össze! Motor is hasonló képpen ment, csak felfurattam, csapágyszere meg minden ami ilyenkor kell! Ekkor jöttem rá, hogy ez 6sebességes csak nem tudtam a 6. at rakni! Párszor estek a géppel! Viszont ami a te motorodba megfogott, hogy neked van berugótengelyed:D Ami nekem nincs! Azaz van csak a fogaskerék nincs rajta! Mikor megvettem olaj sem volt benne! De 1 tulajos volt a motor...
most generálozom fulra motort, igyekszem, feltöltök képeket és mindjárt fentlesz minden kép ami van:),ha érdekel nézd meg:)

http://picasaweb.google.hu/o.s...
A tankcserét nekem is meg kell játszani sajnos! a belseje teljesen rohadt! Sódert is raktam bele meg rengetek 6 os anyát is de még rozsdás nem is kicsit! A gyári tanksapka engedte be a vizet! Nagy eső után tele volt a tankom vízzel... sőt nekem a benzincsap is problémás átenged zártan is, és nincs tömítés benne! Csak egy úgynevezett műanyag amit a csap karja mozgat! Gondolom az elkopott! Sok baj van vele de szeretem!
megéri helyrehozni őket, az enyém amikor megvettem egy müanyag palackbol kapta a benzint, hát nemvolt tul jó állapotba, mostmár csak kipu kellene de nagyon jo gép, emgéri vele foglalkozni:)
Köszönöm, asszem én is elkezdem csavarlazítózni! Állítólag a fékolaj eléggé durva cucc tud lenni, durvább a csavarlazítónál, csak jóval lassabb! Igazából sok baj van a kicsikével, pl a berugó tengelyről a fogaskerék hiányzik így csak tologatva lehet indítani! Sajnos az előző tulaj nem foglalkozott vele szinte sehogy!
Szia!
valoszinü szimering adta meg magát azt kéne kicserélni.
szétszedni ugy tudod hogy felül elvileg van ien müanyag takaro, azt leszeded ami benne van(nemtom a nevét hirtelen) leütöd, érdemes csavarlazitót vagy valamit használni hogy bejáratodjon, különben berohadva kb lehetetlen kiszedni...szal ha már bejáratodott egy csavarhuzoval lenyomva tartod kiszeded a zéger és széplassan felengeded, utána ugy állitod be telodat ahogy szeretnéd:)
fontos hogy első kerekeden ne legyen suly, levegőbe logjon mikor kiveszed zégert és a tetejét felereszted mert ha nyomás alatt van könnyen fejbelöhet rugo:D
sok szerenencsét, ha valami nemmegy szolj:) (nagybáttyám rd-jén is most probáljuk megcsinálnio telot, de egyik nagyon makacs és bevan rohadva, olajozzuk csavarlazitozzuk azt mászkálunk vele, egyszer hátha megadja magát:D
más:Valaki nemtud rd 80 lc2-höz eredeti kipufogot reális áron?
Sziasztok! Levegős RD80 újabb gond: első teleszkóptól rugózásra nyomja az olajat! 1981 es! Ebbe milyen teleszkóp van? mikor mozgatom hallom a rugós nyöszörgést! szétszedni nem igazán lehet tetején szimeringnek nyomát nem látom! Szétszedni sem nagyon tudtam! Lehet, hogy előző tulaj nyomott bele olajat, hogy ne kopjon? Csak mert a kivert olajat nyomatja rá a tárcsára!
Köszönöm előre is a segítséget!
Gratulálok a €-ringi verseny indulóinak!
Szia! küldtem az adatlapodon álló emilcímedre fotót a kipumról de nem megy el.Adj egy másikat ha lehet...
Üdv mindenkinek!Segítséget szeretnék kérni,egy ismerősöm rd350lc paripájához kellene mindkét kipufogó!Lehet sérült is,mert jelenleg nincs hozzá semmilyen,ezért ha valakinél lenne eladó,kérem jelezze !Előre is köszi.
Hali! Mindkettőben a gyárit használn.... ,de nem,az enyémben egy Morini, tesz jó szolgálatot, Péterében ha jól emlékszem egy vizes Rd-é dolgozik. Hétvégén meglátogatunk benneteket a racén és dumálunk.
Ciao Tibi!
Megkérdezhetem hogy a racing RD be milyen lengővillát használtok?
Ha nem publikus,majd szóban...

Kétütem kawa 380 h2 az jó gép hajrá
ez egy régi dolog használom csinálom vagy 3 éve.
az a baj hogy nagyon anyagpocsékolos a 2 ütemü csöveknél.
igy aztán ötvözöm a 2 megoldást kifujom a könyököt a többit hozzáhengeritem, ugy takarékosabb.
Simán szétmegy, és ereszteni kezd.
Persze, ha pont az ember képe felé, az nem annyira jó.